2021-03-21, 21:59
Medlem
Är det fler än Steffi som (kanske) ska lämna?
2021-03-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Utan att ha sett liven sista timmen gissar jag att byta rum kommer från Pontus. Han vill öka sina chanser i tävlingen genom att bryta upp de lojaliteterna som finns i de respektive sovrummen. Hans snack med Adrian i poolrummet häromdagen får mig att tro det. Orkar inte fördjupa mig i varför jag tänker så nu. Om någon följt diskussionen ikväll i soffan kring byte av rum tar jag gärna del av vem som sa vad

Absolut är du något på spåret här.
2021-03-21, 22:00
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Denna Madde.. vad tillför hon förutom att ha långa diskussioner om städning och renlighet samt att springa efter Adrian som en brunstig ko?
Hon är trevlig att titta i alla fall.
2021-03-21, 22:00
Bannlyst
Citat:
Denna Madde.. vad tillför hon förutom att ha långa diskussioner om städning och renlighet samt att springa efter Adrian som en brunstig ko?

Håller med. Hon ser jävligt bra ut men det räcker inte långt. Det är tyvärr många som ska ut innan Madde.
2021-03-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej, jag har inte tolkat det så utan mer att hon försökt vänja sig vid tanken att det finns stor risk att hon får åka hem imorrn. Sen om det sagts eller gjorts något annat vet jag inte men har svårt att tror att hon lämnar utan en fair fight.

Jag fattade det också så att hon vänjer sig vid tanken på att lämna,
Jag hoppas hon blir kvar i alla fall och klarar måndagsfinalen😊
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:

Av någon anledning fick jag upp bilden av peddot när han attackerade fejk-kossans spenar...
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Pontus du är inte rolig för du försöker för mycket.

Det skuttande skelettet ja. Han börjar bli nästan lika falsk och fejkad som den skuttande klyktattaren förra året.
Hoppas han åker så fort som möjligt.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-21, 22:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Pontus du är inte rolig för du försöker för mycket.
Ja, det är fan för mycket. Helt ärligt förstör han nöjet för mig. Det är så jävla irriterande då fort han dyker upp bredvid någon man försöker lyssna på. Tro fan att den jävla tomten bara kommer fram och försöker stjäla showen - varenda jävla gång!
2021-03-21, 22:02
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det skuttande skelettet ja. Han börjar bli nästan lika falsk och fejkad som den skuttande klyktattaren förra året.
Hoppas han åker så fort som möjligt.

MVH/Gnomegirl.
Du är skapligt grov i dina uttalanden om vissa deltagare må jag säga..
2021-03-21, 22:04
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Vad hade Steffi varit med om för två år sen?

sexuellt övergrepp
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ja 24-timmars grejen är ju för att den som vill lämna frivilligt ska få den tiden att fundera ordentligt då det är fullt möjligt att komma på bättre tankar under tiden.
Absolut, det har varit såååå många deltagare som pratat om att de vill lämna, sen går det några timmar och de har aldrig trivts bättre i huset.

Jag vet inte om det är sant för Steffi dock, jag är rädd att hon förlorar energi dag efter dag och det verkar inte finnas något sätt för henne att återladda..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Är det fler än Steffi som (kanske) ska lämna?

Hon är jättesöt , ska vara kvar länge! Tror hon kommer ta plats mer när en delgaphalsar där inne försvinner (Judith, Pontus och Pedram)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in