Då många tittare inte förstår, att de s k rollerna som farmen-deltagarna tilldelas, kan vara vinklade. Så kommer jag nog hålla på, mr Pride eller Malin ikväll.
Av 1000 inspelningsminuter med 1 person, så kanske det är 10 minuter som syns i rutan för den personen. Man kan inte vara perfekt, jämt.
I vanliga fall hade jag hållit på Daniel. Men... på grund av hur tittarna verkar vara, så håller jag på någon som inte är helt perfekt. Det får gå som det går...
Malin vad pysslar hon med, gissade på varje fråga istället för att använda sina amuletter. Hon måste ju fått fullständig kortslutning i hjärnkontoret.
Synd att finalen blir så ospännande nu när Daniel är den enda med någorlunda hjärna kvar.
Dom andra borde gjort allt tidigare för att försöka få ut han, men istället har dom varit rädda för att han ska få fler amuletter och vägrat välja honom till förstekämpe.
Katastrof om Linnea vinner, en lat, självgod idiot är vad hon är. Sen behandlade hon Allan otroligt illa tillsammans med Karin. Nej Danne är den enda värdiga vinnaren!!