2021-03-05, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Karin förstekämpe, vem tror ni hon väljer? Störst chans har hon mot Philip, och då får ju nån av de medaljlösa en medalj vilket innebär att alla har medalj. Vad tror ni?
Philip är väl hennes bundis så det finns en risk/chans att hon väljer daniel och om hon slår ut honom så gör hon Allan ännu ensammare så jag tror på Daniel.
Citera
2021-03-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Philip är väl hennes bundis så det finns en risk/chans att hon väljer daniel och om hon slår ut honom så gör hon Allan ännu ensammare så jag tror på Daniel.
Jag tror inte hon slår ut Daniel om hon väljer honom.
Jag hoppas att skitprataren Karin åker ut på söndag.
Eller så kanske Karin väljer sin kompis lillbiffen Linnea eller Malin.
Malin är stark som en Björn enligt Mary, hon tog Mary när de bröt arm där på farmen.
Citera
2021-03-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag tror inte hon slår ut Daniel om hon väljer honom.
Jag hoppas att skitprataren Karin åker ut på söndag.
Eller så kanske Karin väljer sin kompis lillbiffen Linnea eller Malin.
Malin är stark som en Björn enligt Mary, hon tog Mary när de bröt arm där på farmen.
Alsrig att Karin väljer någon av tjejerna. Både Malin och Linnea tar Karin i säcken utan att blinka. Hon kommer välja philip eller Daniel. Jag tror hon väljer Daniel.
Citera
2021-03-05, 22:21
Medlem
Citat:
Alsrig att Karin väljer någon av tjejerna. Både Malin och Linnea tar Karin i säcken utan att blinka. Hon kommer välja philip eller Daniel. Jag tror hon väljer Daniel.
Okej, vi får se om två dygn vem hon väljer då.
Jag hoppas att den gnälliga skitprataren Karin åker ut på söndag så man slipper se henne i tv-rutan.
Citera
2021-03-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej, vi får se om två dygn vem hon väljer då.
Jag hoppas att den gnälliga skitprataren Karin åker ut på söndag så man slipper se henne i tv-rutan.
Ja det hoppas jag med.
Citera
2021-03-05, 22:28
Medlem
Faukess avatar
Fan, känns det inte som att grenarna i slutet av torpet hade passat Henke perfekt? Hade han inte valfritt åkt hem tror jag han hade krigat sig tillbaka till Farmen utan minsta problem.
Citera
2021-03-05, 22:45
Medlem
Citat:
Det är kannan nu, säcken är avslutad.
Citera
2021-03-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Det är kannan nu, säcken är avslutad.
Ja just det. Det har du rätt i.
Citera
2021-03-06, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Fan, känns det inte som att grenarna i slutet av torpet hade passat Henke perfekt? Hade han inte valfritt åkt hem tror jag han hade krigat sig tillbaka till Farmen utan minsta problem.
Håller med dig till fullo. Synd att han lämnade.
Citera
2021-03-06, 07:19
Medlem
catos avatar
Tittar man på Karins instagram ser det ut som hon lagt upp bilder på händelser som inte visats än på TV. Vissa saknas när de äter. Finns inga regler för hur de lägger upp saker på sina sociala medier?
Citera
2021-03-06, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Tittar man på Karins instagram ser det ut som hon lagt upp bilder på händelser som inte visats än på TV. Vissa saknas när de äter. Finns inga regler för hur de lägger upp saker på sina sociala medier?

Dessa frukostbilder finns på Malins insta också och där svarar hon en som frågar varför Daniel inte är med att bilderna togs när Daniel och Philip var i kämpestugan.
Citera
2021-03-06, 09:02
Medlem
Nu i slutskedet kan jag inte se någon annan vinnare än Daniel. Han är kanske den mest kompetenta i Farmen ever. Heja Daniel❤
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in