2021-03-21, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Vad var det för knivar du har sett hemma hos honom då?
Berätta det du..
Citera
2021-03-21, 19:07
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
P hade både knivar o militärkläder. Han fick ju inte vara militär som sina småpojkskompisar var men de lekte krig med honom i skogen, så, lite glad blev P. Men han kände nog vad otroligt värdelös han var mot för dem. De var blev ju riktiga yrkesmilitär, han, bara en postis. Han ljög att han kände Jannike Björling med. Hon bor i Nora. Han ringde helt sonika på hennes dör tills hon öppnade, hon stod i morgonrock.. telefonkameran mötte henne, men då jävlar... han är så jävla full av lögner, tror själv att han är attraktiv.. en fet gammal gubbe med ett inte så vackert yttre. Jannike blev ursinnig när hon fick veta han gick runt och sa att han kände henne.

Intressant, Anneli bör ju ha sett hans knivar nångång under dom 3 åren dom var ihop. Mordvapnet kan absolut vara en militärkniv modell större som är just tveeggad.
Citera
2021-03-21, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Intressant, Anneli bör ju ha sett hans knivar nångång under dom 3 åren dom var ihop. Mordvapnet kan absolut vara en militärkniv modell större som är just tveeggad.
Ja
Citera
2021-03-21, 19:25
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Hon berättade att hon tyckte det var så konstigt att varje gång mordutredarna varit till henne, vilket hon berättat för honom att de skulle.. så, varje gång porten slogs igen efter de. gick det några sek så ringde han och skulle veta vad de sagt och frågat om. Hon fattade till slut att han satt och höll koll på när de lämnade hennes lgh på Fridhemsvägen.. sen fick P ingen mer info från henne...

Kusligt, låter som taget ur en skräckfilm.
Den omtänksamme mördaren låtsas bry sig men stalkar och övervakar offrets syster för kontinueligt få tillgång till förstahands info. direkt från mordutredarna. Slugt, en psykopat med ett omättligt kontrollbehov.
Citera
2021-03-21, 19:30
Medlem
Citat:
Berätta det du..
Vad är det för svar, det är ju du som har sett knivarna. Var frågan för svår? Hade han några tveeggade knivar som du själv sett eller som Anneli berättat för dig, eller var det bara något som du sa för att du vet att alla människor har knivar i kökslådan?
Du kan ta och lägga av med dina löjliga kommentarer om att jag skulle veta något om Mr P. Du anklagar ju alla för det, antagligen för att du ska slippa svara på frågan.
Har du sett några knivar hemma hos honom som är tveeggade och ca 25 cm långa eller har du det inte?
Citera
2021-03-21, 19:32
Medlem
Citat:
Kusligt, låter som taget ur en skräckfilm.
Den omtänksamme mördaren låtsas bry sig men stalkar och övervakar offrets syster för kontinueligt få tillgång till förstahands info. direkt från mordutredarna. Slugt, en psykopat med ett omättligt kontrollbehov.
Ja ungefär så kan man sammanfatta honom. Och den trevlige postmannen som ingen misstänker längre utan Guran, vem skriver det? Skuggor hit o dit. Undrar just varför han är så jävla rädd att visa sig ute? Han vet att människorna vet. Han kan inte vara ute som vanligt och det började år innan pandemin. Han kan gömma sig hos det där tokiga fruntimret han lyckats fått tag på. Måste vara något fel på henne. Om hon inte redan fattat så förstår hon snart. Hans äganderätt, vansinnessvartsjukan, smäll på käften i fyllan och full är nog mest varje dag.
Citera
2021-03-21, 19:34
Medlem
Citat:
Vad är det för svar, det är ju du som har sett knivarna. Var frågan för svår? Hade han några tveeggade knivar som du själv sett eller som Anneli berättat för dig, eller var det bara något som du sa för att du vet att alla människor har knivar i kökslådan?
Du kan ta och lägga av med dina löjliga kommentarer om att jag skulle veta något om Mr P. Du anklagar ju alla för det, antagligen för att du ska slippa svara på frågan.
Har du sett några knivar hemma hos honom som är tveeggade och ca 25 cm långa eller har du det inte?
Och dig väljer jag att inte svara och du vet varför!
Citera
2021-03-21, 19:53
Medlem
Citat:
Och dig väljer jag att inte svara och du vet varför!
Ja anledningen är att frågan var för svår. Du har aldrig sett några knivar hemma hos honom förutom någon vanlig kökskniv
Och än en gång...jag är inte mr P så du vet. Hur trög är du egentligen?
Citera
2021-03-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ja anledningen är att frågan var för svår. Du har aldrig sett några knivar hemma hos honom förutom någon vanlig kökskniv
Och än en gång...jag är inte mr P så du vet. Hur trög är du egentligen?
Tvärtom, jag är väldigt smart.
Citera
2021-03-21, 20:09
Medlem
Citat:
Tvärtom, jag är väldigt smart.
Hur menar du då?
Citera
2021-03-21, 20:10
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ja ungefär så kan man sammanfatta honom. Och den trevlige postmannen som ingen misstänker längre utan Guran, vem skriver det? Skuggor hit o dit. Undrar just varför han är så jävla rädd att visa sig ute? Han vet att människorna vet. Han kan inte vara ute som vanligt och det började år innan pandemin. Han kan gömma sig hos det där tokiga fruntimret han lyckats fått tag på. Måste vara något fel på henne. Om hon inte redan fattat så förstår hon snart. Hans äganderätt, vansinnessvartsjukan, smäll på käften i fyllan och full är nog mest varje dag.

Det var en viktig sak som jag inte fick något svar på. Tror du och Anneli att mordet var planerat eller var det något som bara hände, typ stundens ingivelse?
Citera
2021-03-21, 20:14
Medlem
Citat:
Det var en viktig sak som jag inte fick något svar på. Tror du och Anneli att mordet var planerat eller var det något som bara hände, typ stundens ingivelse?
Tillfället gavs och han tag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in