MWAHAHAHAHAAAA Rätt åt Tönt-Joel att han blev nedsprayad med bajsspray efter att han sprayade ner Adrian i Kattis säng med nåt äckelvatten från moppen
Bästa denna vecka alltså! Han är helt knäckt. <3
hon ville ju bli psykolog också men man vill ju helst att en sån har sin skit på plats först.Väldigt långa sessioner kommer det bli "Du sa till mig för tre månader sen att du kände att du tänkte såhär men nu tänker jag att det var såhär du kände att du tänkte"
Hahahaha det där blir ett ikoniskt ögonblick. Duschturken med helt uppspärrade ögon undrar vad fan det är som pågår. Låt honom skölja av sig för helvete
MWAHAHAHAHAAAA Rätt åt Tönt-Joel att han blev nedsprayad med bajsspray efter att han sprayade ner Adrian i Kattis säng med nåt äckelvatten från moppen
Bästa denna vecka alltså! Han är helt knäckt. <3
vad är det för äckligt är det nåt hipsterbryggeri med för långa skägg för korta byxor och sotarmössa som har hittat på det?
Ingen aning. IPA är en slags öl...god som fan!
Habanero är rätt starkt. Ölen blir väl bara lite het efter en stund antar jag. Låter inte som nåt illa 🤔
Hahahaha det där blir ett ikoniskt ögonblick. Duschturken med helt uppspärrade ögon undrar vad fan det är som pågår. Låt honom skölja av sig för helvete
VEM VARE SOM DUSCHA? SÄG VEM DET FAKKING VAR!!!!!!!!!!