2021-03-21, 15:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon låter ju aldrig Tanja vara i fred. Tänkte när de hoppade i bubbelkoppen att skönt att slippa Judith. Givetvis gled hon i en stund senare.

Judith blev ju stissig bara när Tanja gömde sig under kurragömma och var gömd för länge
:"Du får inte vara borta sådär länge igen för jag saaaaaknar dig!"
2021-03-21, 15:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep och Yep. Han är grym. Han går från spelbord till spelbord och lägger några marker vid varje. Cover och till slut Fill The Bases
Exakt taktiker ut till sista fingerspetsen är han officeren, Han må vara färglös - tråkig MEN han är den enda som vet vad han vill ha ut av BB 2021 övriga inne för festa....
2021-03-21, 15:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Joels-hålla-hand-i-ring-och-älska-varandra-medan-vi-gråter var det mest cringe jag sett någonsin i BB tror jag.. Dog en smula inombords
Det enda som var kul var att BB lade till tingeltangelmusik för att ackompanjera eländet på lämpligt sätt
JA .. vi vill ha drama!! Men det verkar vara ett hus fyllt med konflikträdda personer.
JA, det var verkligen själadödande på riktigt.
Horribelt!🤢
2021-03-21, 15:15
Medlem
kermiths avatar
Gamnacken lipade i duschen. Alex fick honom att minnas hans livs kärlek. Den bildsköna, rövspexande Tess.
2021-03-21, 15:15
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAEmperor
Få in Therese igen. Intelligens, självförtroende, sexighet.
Intelligens, hennes icke avslutade studier i arkeologi du tänker på eller de andra 500 ickeexisterande studier hon har påbörjat utan att slutföra? Tror det enda hon slutförde var kursen glida runt på en stång.
2021-03-21, 15:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Exakt taktiker ut till sista fingerspetsen är han officeren, Han må vara färglös - tråkig MEN han är den enda som vet vad han vill ha ut av BB 2021 övriga inne för festa....
Yep Putte. Det är bara att buga med mössan i hand för din fina kommentar och Officerens listiga spel.
2021-03-21, 15:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Judith blev ju stissig bara när Tanja gömde sig under kurragömma och var gömd för länge
:"Du får inte vara borta sådär länge igen för jag saaaaaknar dig!"
Judith är livsfarlig på utsidan, BB:s psykolog måste fått sin legitimation genom att klara alla kluriga frågor på ett cornflakespaket.
2021-03-21, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Intelligens, hennes icke avslutade studier i arkeologi du tänker på eller de andra 500 ickeexisterande studier hon har påbörjat utan att slutföra? Tror det enda hon slutförde var kursen glida runt på en stång.
hon ville ju bli psykolog också men man vill ju helst att en sån har sin skit på plats först.Väldigt långa sessioner kommer det bli "Du sa till mig för tre månader sen att du kände att du tänkte såhär men nu tänker jag att det var såhär du kände att du tänkte"
2021-03-21, 15:20
Medlem
ett uppdrag undra vad det innebär
2021-03-21, 15:22
Medlem
varför sitter pedram och våldtäkts duschar är det för att han inte får kladda på tanja mer.
2021-03-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
varför sitter pedram och våldtäkts duschar är det för att han inte får kladda på tanja mer.

grodan skrev innan att han sett att gamnacken grät i duschen
2021-03-21, 15:24
Medlem
StoriaiLs avatar
Har det hänt något spännande idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här