Inte ett skit, dom spelade in musikvideon till låten, Tanja hade ansvaret, men det blev ett tag tills Pontus tog över helt och bestämde allt. Nu får dom trycka på den Rosa knappen och Joel ska få en belöning för de
Joel är en orm som lämnat Emelie i stycket för att han är ett steg närmare eliten nu när en stylist finns i huset. Nu var det en nitlott men ändå dålig stil att lämna Emelie bakom sig.
Jag vill sparka Joel i ansiktet när han beter sig så trögt. Läs lappen och gör som det står, den är Asperger-vänlig det går inte att missförstå.
madde är ju dock enklare att göra såna här grejer med emelie har ju så många personligheter per dag.Ett kinder ägg man vet aldrig vad man får.
Han konstaterar väl att imorgon kan Tanja åka ut. Alla han kommer nära lämnar ju honom buhubhuu. Han har inte fått knulla henne tillräckligt många gånger helleeeeeer och vem ska han knulla dååååå?
hämta en spegel så kan han tillfredsställa den han älskar mest i hela världen ...sig själv
Snyggt kämpat av Madde och Joel. Vet iofs inget om den där ölen, nöten är från helvetet vet jag. Bajssprayen är nog det som verkligen skulle fått mig. Jag hade kaskadspytt.