2021-03-21, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
För att om jag hade hånglat med en kille som jag vet nån av mina kompisar är intresserad av så hade jag berättat. För att tillägga så hade jag aldrig hånglat med personen i fråga till att börja med. Men det visar Emelies karaktär ganska så bra, hon är som ett bortskämt barn när hon inte får all uppmärksamhet.
Personligen tycker jag att hon är tragisk i hur hon uppför sig i allmänhet och då även hur hon behandlar Adrian och Alex. Om hon gillar Adrian så säg det och sluta springa runt som en tjurig prinsessa som alla ska svansa efter.

Fair enough! Håller med till viss del, eftersom Steffi är ganska tydlig med sina känslor så har du en poäng där.
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-21 kl. 13:37.
2021-03-21, 13:22
Medlem
upptagetvardets avatar
Madde är så tråkig.
2021-03-21, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
OJ! Det har du fan rätt i! Har inte reflekterat över det, tittarfrågor brukar det ju ALLTID vara!
Då kanske ingen ryker imorn då 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av esett
Kan det vara så...Förjävligt i sånna fall.

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ajdå. Jag blev också orolig nu. Hade varit intressant att se hur det skulle ändra saker därinne om Steffi eller Pontus åkte. Har det hänt flera gånger att det inte varit tittarfrågor?

Skulle det vara så får vi verkligen hoppas på att två ryker vid nästa veckofinal.

Jag vet inte om det varit veckor där de som hänger löst inte svarat på tittarfrågor. Någon som vet?
2021-03-21, 13:31
Medlem
Zingo2s avatar
Är äckel Pontus regissör?
2021-03-21, 13:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Go o gla är hon absolut! Hon är sig själv rätt igenom och det är sällsynt idag.
Mig har hon tappat endast pga hennes intresse för gamnacken. Jag gör allt jag kan för att bortse från det men det är nästan omöjligt 🤣
Jag känner även, som jag nämnt tidigare, en stor oro för hennes dryckesvanor. Det ringer MÅNGA varningsklockor där. Dock så är hon ung och jag hoppas hon kommer vakna och mogna tillslut när det gäller den biten.
Bra skrivet! 👍 Känner exakt likadant.

Nu var hon väl i princip medvetslös när Gamen ofredande henne, men hon gav ju helt ofattbart nog tummen upp!?
Om det nu förstås inte var the Vulture som utövade marionett-teater med hennes tumme iofs??🤔

Hursomhelst om jag vore hennes förälder skulle man vara extremt orolig hur hon hanterar sitt drickande, och framförallt hur hon skänker bort sig själv när hon är redlös! 😣
2021-03-21, 13:36
Medlem
håll käften nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Missa det. Varför grät han?

Ingen aning, tror för att alla hyllade honom till skyarna
Medlem
så jävla legendariskt om simon nu raderade rubbet
2021-03-21, 13:37
Medlem
Så jävla trött på katti så jävla negativ
2021-03-21, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så jävla legendariskt om simon nu raderade rubbet

Ouch, fick lite hjärtpåslag av bara tanken lol
2021-03-21, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Varför ska hon berätta? Uppenbarligen bara en ”kul grej” på fyllan, mindre kul idag måhända men det är ju knappast några kärlekskänslor inblandat. Det skulle väl på sin höjd vara att Simon är sugen men han är ju sugen på typ alla och är öppen med hur sexiga han tycker diverse tjejor är, tror isåfall det är betydligt mer skavigt för Steffi än ett fyllehångel.
när ingen annan orkade lyssna och hon hade spytt och landat i sängen hade hon en egen monolog om sinna DUOOMMA BEESSLUUT IIKVÄÄLL
2021-03-21, 13:39
Medlem
KrossedOuts avatar
Simon nu favorit att vinna BB enligt oddsen. Några krokodiltårar räckte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in