2021-03-21, 13:12
Medlem
skämskudde på peddot
Medlem
xrlpyts avatar
Jag blir fortfarande inte klok på om Pedram fattar att allas snack om hans muskler är sarkastiskt menat..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det är märkligt att det inte kommit upp odds på några bettingsidor för vem som åker ut i morgon. Är det nått på gång i morgon tro?

Jag är orolig att ingen åker. Repris från förra gången de hade tal till nationen.. 🥺

Inte heller några tittarfrågor denna helg.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Hur många gånger om dagen säger Judith "Manjana" och "...in the house?"
1385 ggr/dygn!
ÄckelJudith gör precis ALLT för att hennes vidriga "Juddan in da house" ska bli ett begrepp i huset, och ute i stugorna förstås! 🤢🤮🤢

Hon är så jävla pinsamt genomskinlig, det beräknade superjobbiga äcklet.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-21 kl. 13:15.
2021-03-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag är orolig att ingen åker. Repris från förra gången de hade tal till nationen.. 🥺

OJ! Det har du fan rätt i! Har inte reflekterat över det, tittarfrågor brukar det ju ALLTID vara!
Då kanske ingen ryker imorn då 🤔
Medlem
Citat:
Varför ska hon berätta? Uppenbarligen bara en ”kul grej” på fyllan, mindre kul idag måhända men det är ju knappast några kärlekskänslor inblandat. Det skulle väl på sin höjd vara att Simon är sugen men han är ju sugen på typ alla och är öppen med hur sexiga han tycker diverse tjejor är, tror isåfall det är betydligt mer skavigt för Steffi än ett fyllehångel.

För att om jag hade hånglat med en kille som jag vet nån av mina kompisar är intresserad av så hade jag berättat. För att tillägga så hade jag aldrig hånglat med personen i fråga till att börja med. Men det visar Emelies karaktär ganska så bra, hon är som ett bortskämt barn när hon inte får all uppmärksamhet.
Personligen tycker jag att hon är tragisk i hur hon uppför sig i allmänhet och då även hur hon behandlar Adrian och Alex. Om hon gillar Adrian så säg det och sluta springa runt som en tjurig prinsessa som alla ska svansa efter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
1385 ggr/dygn!
ÄckelJudith gör precis ALLT för att hennes vidriga "Juddan in da house" ska bli ett begrepp i huset, och ute i stugorna förstås! 🤢🤮🤢

Ett begrepp har det då blivit. Ett vedervärdigt sådant. Borde bötläggas att ta det i sin mun.
Medlem
När skulle dem vara klara med videoinspelningen?
2021-03-21, 13:16
Medlem
esetts avatar
Citat:

Kan det vara så...Förjävligt i sånna fall.
2021-03-21, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
När skulle dem vara klara med videoinspelningen?

14.00
Medlem
icons avatar
Citat:

Ajdå. Jag blev också orolig nu. Hade varit intressant att se hur det skulle ändra saker därinne om Steffi eller Pontus åkte. Har det hänt flera gånger att det inte varit tittarfrågor?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Go o gla är hon absolut! Hon är sig själv rätt igenom och det är sällsynt idag.
Mig har hon tappat endast pga hennes intresse för gamnacken. Jag gör allt jag kan för att bortse från det men det är nästan omöjligt 🤣
Jag känner även, som jag nämnt tidigare, en stor oro för hennes dryckesvanor. Det ringer MÅNGA varningsklockor där. Dock så är hon ung och jag hoppas hon kommer vakna och mogna tillslut när det gäller den biten.

Jo, jag vet. Det är i nyktert tillstånd när hon knappt ser Pedram jag kan förtränga hennes strul med Pedram och drickande. Ja, hoppas verkligen hon inser det själv och söker hjälp, innan det är försent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in