2021-03-21, 09:43
Medlem
Nej nej nej, censur, censur
2021-03-21, 09:44
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Misstänkte de, för mig spelar de ingen roll vem som åker. Jag har ingen favorit därinne. Jag väntar på att det ska komma in en riktig karl eller ett redigt fruntimmer som kan sätta småungarna på plats och har skinn på näsan och kanske kan dela ut en liten örfil om en sån som Pedram kommer fram och börjar stöta
Tror ni det kommer in fler deltagare?
2021-03-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tanja är glad och sprallig (ogillar hennes val på fyllan men ja..) och Ponne KAN bjuda på garv när han är lagom. Stephanie är söt och go men tillför liksom ingenting.

Att det skulle komma in någon/några såna kommer tyvärr inte ske, inte nu när PK fyran har BB.

Nä precis, det kommer väl in en silikontutte som jobbar som "influenser" som vanligt lätt att få tag på behöver inte ta ledigt från sjukvården utan bara från datorn
Medlem
Blaisens avatar
Har Simon tvättat av sig under natten eller gnussat av sig det Nardos kladdade i ansiktet på honom på lakanen?

Edit: Nu sa han själv att han såg det när han var uppe och kissade, att han tyckte det var kul..
Senast redigerad av Blaisen 2021-03-21 kl. 10:01.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Tror ni det kommer in fler deltagare?

Ja det kommer det, frågan är bara var det är för klientel
2021-03-21, 09:59
Medlem
MrMadoffs avatar
Tanja sitter och duschar naken obrytt. Fina bröst
2021-03-21, 09:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Tanja sitter och duschar naken obrytt. Fina bröst

Hon har stringtrosor på sig. Hade iaf det när hon gick in i duschen.
2021-03-21, 10:06
Medlem
Jag tänker bara skriva detta och sen låta det vara: Adrians och Emelies dialekter blev mycket mildare när dom sjöng in låten, Adrians tom försvann. Tanjas dialekt blev mycket bredare när hon sjöng. Jag tror att hennes dialekt är, kanske inte tillgjord, men överspelad.