2021-03-21, 09:43
Medlem
Nej nej nej, censur, censur
2021-03-21, 09:44
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Misstänkte de, för mig spelar de ingen roll vem som åker. Jag har ingen favorit därinne. Jag väntar på att det ska komma in en riktig karl eller ett redigt fruntimmer som kan sätta småungarna på plats och har skinn på näsan och kanske kan dela ut en liten örfil om en sån som Pedram kommer fram och börjar stöta
Tror ni det kommer in fler deltagare?
2021-03-21, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tanja är glad och sprallig (ogillar hennes val på fyllan men ja..) och Ponne KAN bjuda på garv när han är lagom. Stephanie är söt och go men tillför liksom ingenting.

Att det skulle komma in någon/några såna kommer tyvärr inte ske, inte nu när PK fyran har BB.

Nä precis, det kommer väl in en silikontutte som jobbar som "influenser" som vanligt lätt att få tag på behöver inte ta ledigt från sjukvården utan bara från datorn
Medlem
Blaisens avatar
Har Simon tvättat av sig under natten eller gnussat av sig det Nardos kladdade i ansiktet på honom på lakanen?

Edit: Nu sa han själv att han såg det när han var uppe och kissade, att han tyckte det var kul..
Senast redigerad av Blaisen 2021-03-21 kl. 10:01.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Tror ni det kommer in fler deltagare?

Ja det kommer det, frågan är bara var det är för klientel
2021-03-21, 09:59
Medlem
MrMadoffs avatar
Tanja sitter och duschar naken obrytt. Fina bröst
2021-03-21, 09:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Tanja sitter och duschar naken obrytt. Fina bröst

Hon har stringtrosor på sig. Hade iaf det när hon gick in i duschen.
2021-03-21, 10:06
Medlem
Jag tänker bara skriva detta och sen låta det vara: Adrians och Emelies dialekter blev mycket mildare när dom sjöng in låten, Adrians tom försvann. Tanjas dialekt blev mycket bredare när hon sjöng. Jag tror att hennes dialekt är, kanske inte tillgjord, men överspelad.

Ja jag vet vart hon är ifrån och man pratar inte som en isolerad bybo som inte lämnat sin stuga på 40 år från Värmland där. Otroligt konstigt att höra en 23 åring ha så bred dialekt speciellt när internet varit en stor del av dennes uppväxt och även arbetsplats idag.

Nä jag vet inte, jag är skeptisk. Jag är kluven, hon kan likväl göra den bredare för att det låter gulligt och gör henne unik eller så är detta något speciellt case.

Förstå mig rätt, ibland är dialekten otroligt bred knappt begriplig och ibland är den mild. Jag tycker att den växlar mycket. Kanske bara är jag.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-21 kl. 10:11.
2021-03-21, 10:11
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tänker bara skriva detta och sen låta det vara: Adrians och Emelies dialekter blev mycket mildare när dom sjöng in låten, Adrians tom försvann. Tanjas dialekt blev mycket bredare när hon sjöng. Jag tror att hennes dialekt är, kanske inte tillgjord, men överspelad.

Ja jag vet vart hon är ifrån och man pratar inte som en isolerad bybo som inte lämnat sin stuga på 40 år från Värmland där. Otroligt konstigt att höra en 23 åring ha så bred dialekt speciellt när internet varit en stor del av dennes uppväxt och även arbetsplats idag.

Nä jag vet inte, jag är skeptisk. Jag är kluven, hon kan likväl göra den bredare för att det låter gulligt och gör henne unik eller så är detta något speciellt case.
Jag har ingen aning, men Sebbe som vann PH Tanjas säsong sa att hon slår av och på sin dialekt.
2021-03-21, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför kan gamnacken aldrig lyda???? tror han att han är cool eller

Det är ju typiskt såna där att inte ta order från andra, det anses coolt att vara uppkäftig osv.

Hade vart jävligt roligt att köra militärvecka med dem så kan gänget från elitstyrkan komma in o köra skiten ur allihopa. Främat Gamnacken
2021-03-21, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jag vet, prata inte om de. Det var skämskudde deluxe. kunde fan inte titta.

Missa det. Varför grät han?
2021-03-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag har ingen aning, men Sebbe som vann PH Tanjas säsong sa att hon slår av och på sin dialekt.
Så det finns faktiskt iakttagelser från människor som umgåtts med henne om att dialekten är överspelad från och till?

Intressant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in