2021-03-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Ska bli intressant att se om Emelie berättar nåt för Steffi att hon hånglade med Simon igår. För hon tjatar ju jämt om att hon är så ärlig för jag tror inte att hon har ryggrad till att berätta det.

Varför ska hon berätta? Uppenbarligen bara en ”kul grej” på fyllan, mindre kul idag måhända men det är ju knappast några kärlekskänslor inblandat. Det skulle väl på sin höjd vara att Simon är sugen men han är ju sugen på typ alla och är öppen med hur sexiga han tycker diverse tjejor är, tror isåfall det är betydligt mer skavigt för Steffi än ett fyllehångel.
2021-03-21, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Alltid missförstådd. Hon menar inte att det är hennes video. Det hon menar är ju att det är hennes del i videon. Alla har varsin del

Jo jag förstod det, men just detta med tiden är något jag irriterar mig på hos henne. Det är alltid hon som alla väntar på och hon som tar mest tid.
2021-03-21, 13:05
Medlem
esetts avatar
Det är märkligt att det inte kommit upp odds på några bettingsidor för vem som åker ut i morgon. Är det nått på gång i morgon tro?
2021-03-21, 13:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
tessan kommer nog inte bli så glad
Hahaha, jag tror hon kommer skratta sig fördärvad åt det här
2021-03-21, 13:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha, jag tror hon kommer skratta sig fördärvad åt det här

Det tror jag också
2021-03-21, 13:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
VARFÖR I HELVETE står Gamnacken o försöker se sexig ut jämte AD? 🤮
Hans gubbkropp är så sjukt äcklig. Han kan inte ens spänna fram några magmuskler och hans näsa täcker halva skärmen!

Det hade räckt gott med endast officeren i bakgrunden
Haha ja han såg ut som en hemlös servitör när han stod brevid husguden Adrian. Såg otroligt kul ut!

Tycker ni också att Alex har fallit som en meteorit i huset? Jävla lovande när han klev in men numera smulad pondus. Förstår att det är svårt att komma in i en sammansvetsad grupp men vafan.

Tanja gör ett bra jobb men Ponne får mycket att säga till om. Sami var bättre
2021-03-21, 13:09
Medlem
xrlpyts avatar
och så tänker man hur fan de fick ihop Normandie-scenen i Saving Private Ryan...
2021-03-21, 13:10
Medlem
Blaisens avatar
Hahahahahaha jag dööör! Ska Pedram gå med en hantel på typ ett halvkilo och göra "flexi"?? Hahahahaha
2021-03-21, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha ja han såg ut som en hemlös servitör när han stod brevid husguden Adrian. Såg otroligt kul ut!

Tycker ni också att Alex har fallit som en meteorit i huset? Jävla lovande när han klev in men numera smulad pondus. Förstår att det är svårt att komma in i en sammansvetsad grupp men vafan.

Tanja gör ett bra jobb men Ponne får mycket att säga till om. Sami var bättre

Alex gjorde bort sig igår så det är inte konstigt att du känner så. Jag skulle rekommendera Alex att lämna för att glömmas bort med en gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Minns när Madde hade ångest över sin fylla. Då hoppade all på henne här i tråden.
Nu när emelie har ångest över sin fylla och gjort mer än madde gjorde, är det ingen som kommenterar...

”Minns när..” haha, som det vore i forna tider. Det var i förrgår! Men det var väl ingen som hoppade på henne? Däremot konstaterades det att hon hade ångest (som hon själv sagt) varpå påhoppen kom på de som konstaterade det. Och tydligen berodde det då inte heller på ”hångel och sånt” enligt hennes försvarare utan att hon hoppat ner i poolen med micken... 👀
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Om BB skickar in fler deltagare så borde de skicka in två samtidigt. Jag tror det skulle vara lättare att komma in i gruppen då så här sent.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Känd eller inte så är hennes styrka att hon är så himla go och gla! Går inte att INTE tycka om henne och det är nog det som skrämmer mer än något annat. Anty var ju programledare i Studio Paradise så hon var väl känd bland de som tittar på PH iaf så PH har de gemensamt men utöver det går det inte att jämföra.

Go o gla är hon absolut! Hon är sig själv rätt igenom och det är sällsynt idag.
Mig har hon tappat endast pga hennes intresse för gamnacken. Jag gör allt jag kan för att bortse från det men det är nästan omöjligt 🤣
Jag känner även, som jag nämnt tidigare, en stor oro för hennes dryckesvanor. Det ringer MÅNGA varningsklockor där. Dock så är hon ung och jag hoppas hon kommer vakna och mogna tillslut när det gäller den biten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in