2021-03-21, 08:56
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Fast den historien behöver ju inte vara sann. Varken GL eller EA kanske vill lysa med ev eskortverksamhet, han som ev kund, hon som ev prostituerad.

Kanske han köpt henne förut, men att hon pga sin ev psyksjukdom (som verkar slå till just vid jultid), visste att hon inte borde ha sex just dessa dagar, och då sa nej till sex, redan innan julmötet, men han trodde inte riktigt på det, för så hade hon aldrig gjort/sagt innan.

Min spekulation!

Mycket troligt!

Känner igen att julen är jobbig för borderlinepersoner. Den jag kände hade inga relationer kvar i sin familj eller med äldre vänner. Hon kände sig därför mycket ensam på storhelger och mer eller mindre bjöd sig själv in hos andra.

Det kan ju vara så att i det här fallet var det EA som mycket gärna ville tillbringa en traditionell julafton hos GL. Men GL missförstod henne och trodde att det var en ”eskort” date med ”Happy ending”.

Det skulle vara intressant att veta vad EAs taxa är? Vad betalde GL för bara ett besök? Vad kostade besök med sex? Fick GL rabatt när han skrev ett rättsintyg?
Citera
2021-03-21, 09:02
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Mycket troligt!

Känner igen att julen är jobbig för borderlinepersoner. Den jag kände hade inga relationer kvar i sin familj eller med äldre vänner. Hon kände sig därför mycket ensam på storhelger och mer eller mindre bjöd sig själv in hos andra.

Det kan ju vara så att i det här fallet var det EA som mycket gärna ville tillbringa en traditionell julafton hos GL. Men GL missförstod henne och trodde att det var en ”eskort” date med ”Happy ending”.

Det skulle vara intressant att veta vad EAs taxa är? Vad betalde GL för bara ett besök? Vad kostade besök med sex? Fick GL rabatt när han skrev ett rättsintyg?

8000:- för en hel natt
Citera
2021-03-21, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du tror inte att han förutom att bistå med juridisk hjälp även kan ha hjälpt henne med pengar?
Det är väl ganska sannolikt att hon bett att få låna pengar också, det är ju så dessa kvinnor jobbar för att försörja sig.
Det andra är bara ett mildare ord för sugerdaddy.

GL har förmodligen gett henne pengar och i utbyte fått lite fett på picken.
Det är inte svårt att föreställa sig att ambulansfärden till akuten, två dgr efter julfirandet, synkade med EAs insikt att låta gubben Lambertz krypa på henne inte kom att ge ekonomisk utdelning. Det är en inte osannolik förklaring på den gåtfullt senfärdiga reaktionen på förnedringen.

Det blir ytterst spännande att ta del av GLs förklaring till "våldtäckten"
Senast redigerad av 90510 2021-03-21 kl. 09:59.
Citera
2021-03-21, 09:25
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Sockerpappa, kanske. Undrar om hon har några nya hyresskulder?
Enligt uppgifter i tråden har hon inte betalt hyran på tre månader och är stämd av sin hyresvärd.

Citat:
Ursprungligen postat av abovesuspicion
Informationen från målsägarbiträdet i den delen får nog anses vara sann, som advokat kan hon inte ljuga om konkreta sakuppgifter. Så om CS säger att de haft kontakt i ett år, så är det bedömt så - svårt att vinkla.
Jag vet inte om du missuppfattar avsiktligt eller bara är dum. Jag tror också att de har haft kontakt i ett år, har aldrig påstått att de uppgifterna är felaktiga, tvärtom har jag tidigare svarat dig att jag tror på dem.
Vad jag däremot ifrågasätter är CSs beskrivning av varför de har haft kontakt. Det är inte säkert att hon vet, hon förmedlar ju bara vad EA talat om för henne och EA vill kanske inte berätta att hon sålt sex till GL i ett år.
Jag kan komma på flera anledningar för CS att inte meddela omvärlden att EA är prostituerad även om hon hade vetat. Även om advokater inte får ljuga i sakfrågan så får de utelämna visa fakta i kontakt med medier.

Citat:
Men om man vill tro på intenog, så är det självaste AR som har anmält.....(A##e R#mberg, nn,a).
Nej, det har Intenog aldrig hävdat. Ska du komma med dylika anklagelser så behöver du bara bättre påläst! Det var EAs icke namngivna vän som anmälde enligt Intenog.
Citera
2021-03-21, 09:28
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Någon som har porrfilmen som EA varit med i?
Jag tycker fortfarande att det är hon, men jag har kanske fel referensramar att gå efter när ett par pattar flaxar samtidigt.
Näsa, här ögon, då är det hon. Okönd tatuering, kanske ny, då är det en annan tjej anser resten av Oscarjuryn.
Citera
2021-03-21, 09:31
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag tycker fortfarande att det är hon, men jag har kanske fel referensramar att gå efter när ett par pattar flaxar samtidigt.
Näsa, här ögon, då är det hon. Okönd tatuering, kanske ny, då är det en annan tjej anser resten av Oscarjuryn.
Hårfästet stämmer inte, det är inte hon enligt mig.
Dessutom verkar hon ha haft tatueringen väldigt länge. Svårt att manipulera bort ur videon.
Citera
2021-03-21, 09:41
Medlem
Neolitikums avatar
Om tre veckor så åtalas z-woman till upp til 2 års fängelse. Förtalsbrott ser man ett par gånger om året, ett grovt nästan aldrig.'
Allt som hans liv byggde på inom nöjessvängen utplånades av hennes skitsnack, detta kan få henne att sitta häktat tills hovrätten prövar ärendet. Då är båda parter i Lambertzfallet klädda med häktesdräkt medan de berättar att de är fromma små lamm. Alltså om inga manusförfattare redan nu planerar en film/tv-serie då blir jag förvånad.
Citera
2021-03-21, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Enligt uppgifter i tråden har hon inte betalt hyran på tre månader och är stämd av sin hyresvärd.

Jag vet inte om du missuppfattar avsiktligt eller bara är dum. Jag tror också att de har haft kontakt i ett år, har aldrig påstått att de uppgifterna är felaktiga, tvärtom har jag tidigare svarat dig att jag tror på dem.
Vad jag däremot ifrågasätter är CSs beskrivning av varför de har haft kontakt. Det är inte säkert att hon vet, hon förmedlar ju bara vad EA talat om för henne och EA vill kanske inte berätta att hon sålt sex till GL i ett år.
Jag kan komma på flera anledningar för CS att inte meddela omvärlden att EA är prostituerad även om hon hade vetat. Även om advokater inte får ljuga i sakfrågan så får de utelämna visa fakta i kontakt med medier.

Nej, det har Intenog aldrig hävdat. Ska du komma med dylika anklagelser så behöver du bara bättre påläst! Det var EAs icke namngivna vän som anmälde enligt Intenog.
Tror hen missuppfattar avsiktligt för att lägga så mycket dimridå som möjligt. Men det är bara min spekulation.
Citera
2021-03-21, 09:51
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Någon som har porrfilmen som EA varit med i?

Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum

Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Hårfästet stämmer inte, det är inte hon enligt mig.
Dessutom verkar hon ha haft tatueringen väldigt länge. Svårt att manipulera bort ur videon.

Det finns ett nick i tråden som heter 'flicka' som varit medlem här sedan 2005, allt som flicka postat i tråden har visat sig stämma.

Skribenten flicka har koll och avfärdar helt att det är MÄ, jag har även kollat med ytterligare en person som 'känner' MÄ och även denne säger att porraktrisen i filmen inte är MÄ.

Lägg ner den diskussionen nu.

/Provokatör
Citera
2021-03-21, 09:52
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Tror hen missuppfattar avsiktligt för att lägga så mycket dimridå som möjligt. Men det är bara min spekulation.
Avser du dig själv?
Vilken dimridå menar du att jag lägger? Ifrågasättande av uppgifter från ena parten i målet är inte dimridåer.
Citera
2021-03-21, 09:54
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
8000:- för en hel natt

Ehh...? Hur vet du det???
Citera
2021-03-21, 09:55
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Det finns ett nick i tråden som heter 'flicka' som varit medlem här sedan 2005, allt som flicka postat i tråden har visat sig stämma.

Skribenten flicka har koll och avfärdar helt att det är MÄ, jag har även kollat med ytterligare en person som 'känner' MÄ och även denne säger att porraktrisen i filmen inte är MÄ.

Lägg ner den diskussionen nu.

/Provokatör
Jo, jag har läst den signaturens inlägg och bedömer dem som mycket trovärdiga. Dock är det ett dåligt argument att skriva när man skall övertyga andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in