Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Sockerpappa, kanske. Undrar om hon har några nya hyresskulder?
Enligt uppgifter i tråden har hon inte betalt hyran på tre månader och är stämd av sin hyresvärd.
Citat:
Ursprungligen postat av
abovesuspicion
Informationen från målsägarbiträdet i den delen får nog anses vara sann, som advokat kan hon inte ljuga om konkreta sakuppgifter. Så om CS säger att de haft kontakt i ett år, så är det bedömt så - svårt att vinkla.
Jag vet inte om du missuppfattar avsiktligt eller bara är dum. Jag tror också att de har haft kontakt i ett år, har aldrig påstått att de uppgifterna är felaktiga, tvärtom har jag tidigare svarat dig att jag tror på dem.
Vad jag däremot ifrågasätter är CSs beskrivning av varför de har haft kontakt. Det är inte säkert att hon vet, hon förmedlar ju bara vad EA talat om för henne och EA vill kanske inte berätta att hon sålt sex till GL i ett år.
Jag kan komma på flera anledningar för CS att inte meddela omvärlden att EA är prostituerad även om hon hade vetat. Även om advokater inte får ljuga i sakfrågan så får de utelämna visa fakta i kontakt med medier.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Men om man vill tro på intenog, så är det självaste AR som har anmält.....(A##e R#mberg, nn,a).
Nej, det har Intenog aldrig hävdat. Ska du komma med dylika anklagelser så behöver du bara bättre påläst! Det var EAs icke namngivna vän som anmälde enligt Intenog.