Citat:
Ursprungligen postat av
firebird1974
Ja det har du fan i mej rätt i.
Att få fira julafton med denna familj måste vara en upplevelse för livet. Tänk bara när julklapparna ska öppnas och ingen kommer ihåg vad dom köpt, Givaren blir lika överraskad som mottagaren

.
Ja SOAs berömda uttalande tar idiotin till nya höjder, Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Hahaha!
Eller sagt till tomten - Jag tycker jag känner igen dig? Jag minns inte, men har vi inte mötts förut nånstans?
Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Här berättar JS lite kring HD:s flytt.
Jag tycker att han verkar mycket trovärdig när jag läser igenom förhöret. Här får man en liten annan anledning till varför HD valde att flytta till just den lägenheten. Inte bara för att ha koll på LW, inte bara för att den var nära SD, inte bara för att hon hade råd, inte bara för att den var tillgänglig.
150/555
Gällande Hannas flytt
Jonas var den som föreslog lägenheten, han minns inte om hon själv då sett den. Hanna
pratade om det faktum att Lena bodde i närheten. Hanna uppfattade det som att Lena skulle
tycka det var sämre än vad Hanna själv tyckte. Lena har uttryckt något, direkt till Hanna eller
via Stefan, om att Hanna inte fick bo där och att hon tyckte det var besvärande att man såg
från Hanna till henne. Hannas skäl att det var en bra bostad, var att barnen skulle ha nära och
att Hanna skulle klara det ekonomiskt.
Provokativt likt att logga cacher hon aldrig deltagit i, inkl helt osmakligt loggande efter LWs död?
"Hanna uppfattade det som att Lena skulle tycka det var sämre än vad Hanna själv tyckte."
Överensstämmer med hennes svar till sin chef:
"Lena hade reagerat starkt på det.
Hanna skrattade då hon pratade om det och sa "det skiter väl jag i".
Lägger man till att hon väljer att flytta 60 meter fr den hon anser trakasserar, förföljer, hotar, är läskig, sjuk och instabil så kan man väl undra hur det är ställt.
Det är ett repetitivt förfasande till närmaste kretsen inkl förhör när LW är försvunnen.
Utåt ska det tonas ner - en avmätt attityd, en sval nick på event om katten själv får bestämma.