2021-03-20, 18:51
Medlem
druiddance1337s avatar
Efter drygt 1 år swipande på flertal appar undrar jag en sak, vad fan är grejen med alla arbetslösa brudar som är mellan 20 och 30 med 1-3 barn? Det är nästan fler brudar med barn än utan, vart är alla farsor? Varför har dom inget jobb? Det är ju verkligen sjukt hur mycket brudar det är som har flera barn som söker någon med stabil inkomst och som kan ''älska deras barn som sitt eget'', finns rätt så få singelbrudar utan barn desto högre upp du kommer i åldrarna. Har det alltid varit såhär eller är det nytt fenomen?
Citera
2021-03-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Efter drygt 1 år swipande på flertal appar undrar jag en sak, vad fan är grejen med alla arbetslösa brudar som är mellan 20 och 30 med 1-3 barn? Det är nästan fler brudar med barn än utan, vart är alla farsor? Varför har dom inget jobb? Det är ju verkligen sjukt hur mycket brudar det är som har flera barn som söker någon med stabil inkomst och som kan ''älska deras barn som sitt eget'', finns rätt så få singelbrudar utan barn desto högre upp du kommer i åldrarna. Har det alltid varit såhär eller är det nytt fenomen?
Vilka appar då?
Citera
2021-03-20, 18:53
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jejkob1
Vilka appar då?

Tinder, Badoo, Hinge, GoodOnes etc
Citera
2021-03-20, 18:53
Medlem
Citat:

uttråkad och semifull ladda jag ner tinder igen, ålder 18-25 inställt, och det var majoriteten av singelmorsor, fyfan vad white trash, tog bort appen direkt.
Citera
2021-03-20, 18:56
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
uttråkad och semifull ladda jag ner tinder igen, ålder 18-25 inställt, och det var majoriteten av singelmorsor, fyfan vad white trash, tog bort appen direkt.

Är det brudar som blivit pumped and dumped eller vad är grejen? Och varför föda barnet när du inte har några som helst förutsättningar för att vara en duglig mor?
Citera
2021-03-20, 18:57
Medlem
Cannibalizations avatar
Hela onlinedating fenomenet bidrar nog rätt mycket till en sådan utveckling. Det finns den ständiga lockelsen och tanken på att det kanske finns "någon bättre" där ute. Urvalet är kanske för stort och lättillgängligt för att människor ska klara av att hantera effekten som det har på dem psykologiskt.
Citera
2021-03-20, 18:58
Moderator
T-80Us avatar
Citat:

Grejen är "feminism" (och med den följer skruvade ideal som tjejer slaviskt följer, vilket leder till dåliga livsval) och välfärdsstat.
Citera
2021-03-20, 18:58
Medlem
Citat:
Är det brudar som blivit pumped and dumped eller vad är grejen? Och varför föda barnet när du inte har några som helst förutsättningar för att vara en duglig mor?

Som sagt, white trash betende, skaffa barn med någon man varit ihop med i 6månader osv.
Pump och dumpa är det enda dom duger till.
Citera
2021-03-20, 18:59
Medlem
KingKristerssons avatar
Citat:

Det är nog så att de ensamstående mammorna bara blir kvar på apparna bra mycket längre än de bra tjejerna. Det är sannolikt så att arbetslösa ensamstående flerbarnsmammor inte är lika åtråvärda bland männen.
Citera
2021-03-20, 19:00
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Tinder, Badoo, Hinge, GoodOnes etc

Vilken av dessa tycker du funkar bäst? Mitt intryck av Badoo är att den är full av fake-profiler, men har aldrig testat Hinge eller GoodOnes.
Citera
2021-03-20, 19:03
Medlem
druiddance1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Vilken av dessa tycker du funkar bäst? Mitt intryck av Badoo är att den är full av fake-profiler, men har aldrig testat Hinge eller GoodOnes.

Badoo har mycket fejkprofiler och mycket riktigt rubbade brudar med diagnoser hit och dit. GoodOnes är den bästa av de alla, dessutom BankID registrering och obegränsat med swipes. Finns dock bara skandinavisk marknad så ska du ut och swipea funkar den ej, men här hemma är den näst intill Tinder!
Citera
2021-03-20, 19:04
Medlem
holmiums avatar
Dessa är produkten av den politiska agendan att skapa ett fattigt, rotlöst och degenererat folk ett folk av kravlösa slavar och konsumenter. Människor i Norden var tidigare i större utsträckning än idag rika, rasrena och självständiga.

Ja självklart är det tragiskt.

Men utvecklingen har inte gått i denna riktning av sig själv. Tidigare främjade vi att svaga människor skulle skärpa sig och försöka nå högre. Idag premieras sunkigheten och dom naiva rasblandarerskorna som normaliteten som dom bättre skall sänka sig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in