2021-03-19, 20:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess var nog hennes trygga punkt därinne när hon åkte ut gav steffi typ upp

Ja det verkar ju så. Första 2 veckorna var hon väldigt glad och sprallig.
2021-03-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Hon sa att hon inte ville ha alex där o sen frågade hon om inte adrian kunde lägga sig på sin plats men att hon kunde lägga sig med madde så det inte blev konstigt o då svarade adrian: nej nej men så kan jag ju inte bara göra...
varför berättar alla bara halva historier här? typ viskeleken när man va barn

Tack för det!! Då är det inte precis ett Nej så utan mer pga av situationen så att inte Alex känner sig konstig
2021-03-19, 20:15
Medlem
Man ska ta 4cl öl varje minut i 100 minuter, kör dom det så kommer dom bli apnitade.

Men dom har inte tillräckligt med öl för att köra det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Tack för det!! Då är det inte precis ett Nej så utan mer pga av situationen så att inte Alex känner sig konstig
ja precis, han menade ju att han inte ville va boven i dramat.. han sa inte nej jag vill inte sova med dig emelie. alla är så dramatiska här 😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Får väl fråga användaren/FB-trollet Kagay1 om hen blev ombedd att skriva brev till sin kusin/framtida fru Nardos idag
Hehe
Lurig idé.
Medlem
Nya killen måste ju vara den tråkigaste, mest personlighetslösa de kunde hittat?
Är inte speciellt fin att titta på heller...23 o ser ut som en tvåbarnfarsa i 40årsåldern med ölkagge...hur kunde han bli vald?!!!
2021-03-19, 20:16
Medlem
Emelie har ju sagt till Joel förut:
Jag skiter fullständigt i vem jag sover med! Men hon verkar göra allt för att inte sova med Alex
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Simon och Tanja sitter nog ganska säkert skulle ja tro.

Tyvärr tror jag Pontus har mer fans än vad man tror
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag stör mig verkligen på Madde, kan dem slänga ut henne

Jag är mest förvånad över att hon ska sätta en hand på Adrians arm eller ben hela tiden och stryka två sekunder, ca varje gång hon är i närheten av han. Hur länge pallar hon ens försöka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Hon sa att hon inte ville ha alex där o sen frågade hon om inte adrian kunde lägga sig på sin plats men att hon kunde lägga sig med madde så det inte blev konstigt o då svarade adrian: nej nej men så kan jag ju inte bara göra...
varför berättar alla bara halva historier här? typ viskeleken när man va barn

Haha, VERKLIGEN så. Och inte bara med det här utan med allt, utan ansiktsuttryck och tonlägen kan det verkligen tolkas på ett skevt sätt. Här kan vi snacka om det berömda uttrycket ”vinklas fel” lol
Medlem
Tror att Adrian insåg igår att Emelie "spelar spel", hon gick konstant fram till honom igår och ville ha råd och grejer. Tillslut insåg han allt och sa väldigt tydligt till henne att sluta spela spel även om han låtsades syfta på Alex och säng-grejen, han är alldeles för mogen för sånt beteende.
Den enda vägen som Emelie kan ta nu är att berätta för honom hur det ligger till, säga något i stil med såhär ligger det till och du får göra vad du vill med den informationen
2021-03-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag är mest förvånad över att hon ska sätta en hand på Adrians arm eller ben hela tiden och stryka två sekunder, ca varje gång hon är i närheten av han. Hur länge pallar hon ens försöka

Hon kommer nog fortsätta ganska länge, hon är väldigt desperat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in