2021-03-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Alex o Emelie ... inte sagt ett ljud trots att de sitter bredvid varandra?

Hon kanske testar honom (tappat intresset)
2021-03-19, 19:56
Medlem
Jag stör mig verkligen på Madde, kan dem slänga ut henne
Medlem
Fy faaan vad de har klippt avsnittet från igår! De har inte med ett skit av allt som egentligen hände ju

Vad blev Nardos straff ikväll? Jag kommer inte åt liven än så förlitar mig på er stjärnor här i tråden 🤩
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
om man är undercover uniformstokig då. Jag kan spana
Okay. Välkommen till vår underrättelse tjänst Bull.
Den viktigaste uppgiften är att ha koll på Officeren 24/7
Inget är oviktigt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Fy faaan vad de har klippt avsnittet från igår! De har inte med ett skit av allt som egentligen hände ju

Vad blev Nardos straff ikväll? Jag kommer inte åt liven än så förlitar mig på er stjärnor här i tråden 🤩

Alla som sitter säkert fick en hälsning hemifrån förutom Nardos
2021-03-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Han har väl bara svarat ”JA” på heta stolen när han fick frågan om han kan tänka sig att dejta henne. O det hade vem som helst svarat..för annars är det bara taskigt o han säger det folk vill höra. Från det jag har sett, tycker jag inte det ser ut som han gillar henne på det sättet!
Fast man märker ji att han gillar henne,men är så jävla blyg
2021-03-19, 19:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Dom som satt säkert fick en liten brevhälsning hemifrån. Dom som inte sitter säkert blev utan. Nardos som satt säkert blev också utan brev, det var hennes straff.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
+ 7 dagar karantän instängd i hotellet
Jo, fast han har ju haft sin telefon fram till typ dagen innan. Så han har ju haft all möjlighet att kommunicera med dem. Det är ju inte så vanligt att vuxna människor som flyttat hemifrån spenderar 24/7 med sin familj oavsett.

Jag vet inte om det är för att det är helg, eller vinet som gör det men är inte Narcos ovanligt söt idag? Tycker faktiskt hon ser bra ut just idag. Tycker även hon håller ihop det hela att hon inte fick något brev väldigt bra. Simon lackade ju ut och blev sur som vanligt när det kommer motgångar.
Medlem
Mouchinos avatar
Lovar att om det hade varit någon av de andra som fick det där straffet så hade den/de börjat storböla direkt. Vad är det för jävla uteslutningsmetoder?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Det var Mergim och hans familj som sa åt honom att skärpa sig
Just det, då var det ja! Känns ändå skönt att man gått vidare från förra årets säsong.
Medlem
vad håller de på med .snälla nån måste jag har varit trevlig och återberättat åt
2021-03-19, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Adrian har ju sagt att han är sugen

Han är 30 bast, tror ni verkligen inte att han hade visat intresse om han verkligen gillar någon? Och att han är typen som skulle köra
på någon som inte känns 100%?

Han är lugn, mogen och smart. Han är inte där för myspys och någon menlös fling.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in