2021-03-20, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nej, dom lösa ska hålla tal och dom immuna ger gemensamt en person immunitet. Förvisso kanske man kan se det som en tävling också men jag tror att deltagarna efter en månad har svårt att vara opartiska. Den mest omtyckta får immuniteten dvs Tanja mest troligt, kanske Simon.

Steph fick immunitet första gången som dom hade tal och det kommer nog att finnas i åtanke hos deltagarna och därför kommer dom inte att ge henne den. Men så småningom får vi se.

Naj! fy fan, naturligtvis kommer den som är den mer populära som vinner, dom kommer ju skita i vad dom säger i talet. Nä fy fan sånt gillar jag inte. Står väl mellan Tanja och Pontus då
2021-03-20, 10:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kollade precis på senaste avsnittet från festen... Fan vad de har klippt bort Judiths vidriga beteende. De som bara tittar på programmen kan ju få för sig att hon är normal.
Ja, jag fattar inte varför de inte passar på att visa vad som faktiskt hände, när hon tvingar sig på folk. Man får inte kritisera hbtq-personer. Det tycks inte spela någon roll vad de gör.
2021-03-20, 10:09
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nej, dom lösa ska hålla tal och dom immuna ger gemensamt en person immunitet. Förvisso kanske man kan se det som en tävling också men jag tror att deltagarna efter en månad har svårt att vara opartiska. Den mest omtyckta får immuniteten dvs Tanja mest troligt, kanske Simon.

Steph fick immunitet första gången som dom hade tal och det kommer nog att finnas i åtanke hos deltagarna och därför kommer dom inte att ge henne den. Men så småningom får vi se.

Blir nog som du säger, "lättast" att välja Tanja. Men jag förväntar mig faktiskt riktigt bra tal idag. Uppgiften lär tas på största allvar av samtliga.

Håller någon ett väldigt, väldigt bra och känslomässigt tal så kan det säkert svänga i rösterna. Det är exempelvis Ponnes chans, om han har en sjuk story.
2021-03-20, 10:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, jag fattar inte varför de inte passar på att visa vad som faktiskt hände, när hon tvingar sig på folk. Man får inte kritisera hbtq-personer. Det tycks inte spela någon roll vad de gör.

Nej det är tydligt att de är beskyddade från all kritik..Hade varit helt annorlunda om hon var man och hetero. Bara vi som ser liven som vet hur hon verkligen beter sig.
2021-03-20, 10:11
Medlem
Chandler Bings avatar
Simon och ponne tillsammans är humor på hög nivå. Fattar inte varför ni vill ha ut ponne? Han lyfter ju Simon
2021-03-20, 10:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Naj! fy fan, naturligtvis kommer den som är den mer populära som vinner, dom kommer ju skita i vad dom säger i talet. Nä fy fan sånt gillar jag inte. Står väl mellan Tanja och Pontus
Svär inte!

Han får INTE INTE INTE bli immun!!!!!! Han ska ut; gärna med huvudet först!
2021-03-20, 10:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Simon och ponne tillsammans är humor på hög nivå. Fattar inte varför ni vill ha ut ponne? Han lyfter ju Simon
Pontus lyfter inte Simon! Simon behöver någon som pallar hans humor. Det är en roll som Alex kommer kunna klara! Så Pontus ska ut!
2021-03-20, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Svär inte!

Han får INTE INTE INTE bli immun!!!!!! Han ska ut; gärna med huvudet först!

Jag har inga problem att han åker på Måndag. Men man får ju vara realistisk och kolla på dom som ska bestämma vem som vinner. Och där tycker många om Pontus
2021-03-20, 10:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kollade precis på senaste avsnittet från festen... Fan vad de har klippt bort Judiths vidriga beteende. De som bara tittar på programmen kan ju få för sig att hon är normal.
Precis som en gammal propaganda film från forna Ryssland.
2021-03-20, 10:17
Bannlyst
Pontus kan nog skriva ett bra tal 🧐
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag har inga problem att han åker på Måndag. Men man får ju vara realistisk och kolla på dom som ska bestämma vem som vinner. Och där tycker många om Pontus
Nej, men det förstår jag, kompis. Men jag klarar knappt av den här spänningen, för hela min kropp skriker att den vill att han lämnar huset. Återigen: Pontus + skräckveckan. Det går inte. Om vi tyckte att han överdrev innan kommer det där bli en mardröm.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Bra. Drar ytterligare en bump så någon av trådens östrogenstinna damer kanske ser detta när de vaknat till under sina carpe diem skyltar och 12 katter.

Vad de missat är ju att Adrian är homosexuell.

Jag är vaken nu 😁🥳
Tror faktiskt jag har nåt sånt "citat" (i källaren) i träbokstäver jag vann på nån jäkla utlottning när man skulle köpa lotter i barnens idrottsförening. Funderar på att gå ner i källaren och leta rätt på det och hänga fint ovanför katternas toalåda (du har fel på antalet, jag har katter men inte 12 stycken) 😅😉

Jodå, tanken har slagit mig att han är homosexuell. Typ varje gång jag ser honom.

EDIT: sorry, råkade posta samma inlägg två ggr. Allt för att synas 😉
Senast redigerad av lillaflippen 2021-03-20 kl. 10:21. Anledning: Dubbelpost

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in