2021-03-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sa peddo att han funderade på att dra???

Ååh hoppas hoppas! 😁😁😁
Medlem
Big brother borde visa dom talang på skärmen!! jävla fittor
Medlem
Nu ber emelie Adrian att sova bredvid henne igen och adrian bara "nej, nej , nej" och går därifrån
2021-03-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu ber emelie Adrian att sova bredvid henne igen och adrian bara "nej, nej , nej" och går därifrån

Man fattar att Emelie är kär i adrian nu
2021-03-19, 20:11
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goonermafia
Haha, jag såg just det! 😅 nog för att det är en belöning, men dom som sitter löst borde få något så dom kommer igång lite mer. Dock är jag partisk 😅 ja, jag har följt tråden sen start och du har alltid framkallat ett leende på läpparna. Även kritik är du bra på utan att gå över gränsen japp, en av två som har hand om hennes instagram! Lite svårt att hänga med när man jobbar, och instagram läser man inget vettigt så här kan man alltid få en bra recap av dagen/natten

Jag gillar stephi men de känns inte som hon mår bra därinne :/ hon har varit helt trasig senaste veckan och bara gråtit. Vet inte hur hon är på utsidan men det känns som det är för mycket för henne
2021-03-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Har för mig att hon frågade BB om namnen när hon satt där. Men ja, du har rätt, hon kallade Judith för Julia i morse till exempel. Verkar som något selektivt minne blandat med minnet i äldre dar.

Citat:

Vaaaa?? Sa han Nej???
2021-03-19, 20:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Dom hade lite korvgrillning först. Sen dom som har tävlat under dagen har vunnit varsin hälsning hemifrån, blev lite gråtfest. Nardos fick inget för hon fuskade på tävlingen eller liknande.

Judiths hälsning stod de från hennes nära att hon måste sluta hångla så mycket haha

Nej Nardos fuskade inte i tävlingen, hon kom sist av dom som tävlade och den som kom sist skulle få ett straff.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vaaaa?? Sa han Nej???

Han orkar inte med dessa spel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag gillar stephi men de känns inte som hon mår bra därinne :/ hon har varit helt trasig senaste veckan och bara gråtit. Vet inte hur hon är på utsidan men det känns som det är för mycket för henne

tess var nog hennes trygga punkt därinne när hon åkte ut gav steffi typ upp
Medlem
Citat:
Hon sa att hon inte ville ha alex där o sen frågade hon om inte adrian kunde lägga sig på sin plats men att hon kunde lägga sig med madde så det inte blev konstigt o då svarade adrian: nej nej men så kan jag ju inte bara göra...
varför berättar alla bara halva historier här? typ viskeleken när man va barn
2021-03-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men, men hon har 411 kusiner.

Får väl fråga användaren/FB-trollet Kagay1 om hen blev ombedd att skriva brev till sin kusin/framtida fru Nardos idag
2021-03-19, 20:13
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej Nardos fuskade inte i tävlingen, hon kom sist av dom som tävlade och den som kom sist skulle få ett straff.

Jaha! Oops misstolkade det haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in