2021-03-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Nej. Det är näckrosen som är överkänslig och surar sönder hela kvällen.

Alla som är team Anton i detta är antagligen slödder.
Citera
2021-03-19, 16:24
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Alla som är team Anton i detta är antagligen slödder.

Eller snarare adekvata.
Citera
2021-03-19, 16:27
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Tro mig. Han han aldrig varit i närheten av Ellilårs...

Men det har han väl inte önskat heller?
Citera
2021-03-19, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Men det har han väl inte önskat heller?

you get in, you get out
Citera
2021-03-19, 16:51
Medlem
Bandida.locas avatar
Det här programmet utstrålar så enormt mycket ÄNGSLIGHET. Alla utom möjligen Johan ger det intrycket.

Letar fel på ett så minutiöst sätt att de kanske vill leva ensamma? Om listan över dealbreakers är längre än deras kroppslängd kan det vara en idé att vända blicken mot sig själv kanske.
Citera
2021-03-19, 16:53
Medlem
Det jag finner obehagligt är hur Susanna asgarvar hela tiden. Även ner när hon säger mindre trevliga saker.
Citera
2021-03-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lo-katt
Det jag finner obehagligt är hur Susanna asgarvar hela tiden. Även ner när hon säger mindre trevliga saker.
även när*
Citera
2021-03-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Det här programmet utstrålar så enormt mycket ÄNGSLIGHET. Alla utom möjligen Johan ger det intrycket.

Letar fel på ett så minutiöst sätt att de kanske vill leva ensamma? Om listan över dealbreakers är längre än deras kroppslängd kan det vara en idé att vända blicken mot sig själv kanske.

Ja, Johan är absolut den som är mest självsäker. Därför han inte har ett behov av att hävda sig hela tiden.
Citera
2021-03-19, 16:56
Medlem
dialektikers avatar
Alltså jag fattar att Sofia reagerade över att sitta och sjunga sådär osmaklig text, men jag tycker inte att hennes koppling till att "alla killar lyssnar på såntdär och därför tafsar på tjejer på krogen" var relevant.

Men jag tycker faktiskt det är osunt att barn och tonåringar lyssnar på sånt där på Spotify.
Där håller jag med henne.

Men om PK media till och med försvarar gangster-rap (Fy, fy, på Malou von Sivers som ifrågasatte vad sån rap förmedlar) så borde ju pk-isterna tycka att det är i sin ordning att sådana här osmakliga, urartade texter existerar.

Lite analfabetiskt är det av Anton dock att inte vara medveten om vad han sjunger för äcklig pedofil-incest-våldtäkt-text.
Senast redigerad av dialektiker 2021-03-19 kl. 17:00.
Citera
2021-03-19, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
En helt vanlig Bromma-villa för 15-20 millar...
Att man bor i ett så dyrt hus innebär inte nödvändigtvis "överklassbakgrund". Det kan ha ärvts ned generation för generation samtidigt som värdet stigit p.g.a. urbaniseringen. Huset i sig är inget märkvärdigt, det finns större och finare i varje håla i Sverige.
Senast redigerad av Konservburk 2021-03-19 kl. 17:19.
Citera
2021-03-19, 17:39
Medlem
Värst vad höga växlar många drar på att Sofia sa ”alla killar är dumma i huvudet” och försöker få det till nåt feministsnack. Ta vilken valfri ungdomsfilm från 90-talet och tjejer säger så när de blivit bedragna eller upprörda. Det hade inte varit konstigare heller om en snubbe sa ”alla tjejer är dumma i huvudet”. Det får man visst säga.
Det menas ju inte bokstavligen, bara ett uttryck över frustration. Hon har väl träffat på många respektlösa pojkvaskrar helt enkelt.
Citera
2021-03-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysan45
Håller med, den musiken passar i en epatraktor 🤣🤣
Ja och EPA är Da Shit i Alingsås med omnejd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in