Citat:
Ursprungligen postat av
sockerpumlan
1) Säga vad man vill, men jag tror att beteendet kan förklaras av att Susanna har varit i en relation där hon blev överkörd innan. Därför har hon taggarna utåt.
2) Jag skulle nog mer bli chockerad över någons sociala klumpighet som sätter igång den typen av låtar vid det sammanhanget. Framför en kamera från public service...
När man skämtar är en förutsättning att alla tycker det är kul.
Jag tror få tjejer skulle tycka at det vore kul att en kille spelar sån musik i det sammanhanget. Vad skulle hon gjort? Skrattat åt våldtäktsskämt framför hela svenska folket på bästa sändningstid?
Och därför är det ju bäst att låta en snäll man få smaka på dessa taggar.
Det absolut klokaste att göra.
Det var ju dessutom, som någon redan skrivit, KOMPISEN som drog igång den, och jag har ALDRIG hört talas om NÅGON som börjar gråta för att lite Björn Rosenström spelats, då har de nog aldrig hört GRÖVRE grejer.
Ingen artist eller låt jag hade valt öht, men till skillnad från andra, så behöver jag inte många års terapi för att ta mig igenom det heeeemska som hände.
Att folk kan bli så kränkta av en låt. Könsrock ÄR vad det är, och fattar man inte det, ligger problemet hos vederbörande själv. Meduza någon?
Och det lustiga här är också att vissa kvinnor gråter över hur jävla "sexistisk" BR är, men kan anamma all möjlig jävla skit HipHop där innehållet är som en kölapp, och "bitches n hoes" är det enda man sjunger om.....