2021-03-19, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Av de som hänger löst sitter Tanja och Simon mer eller mindre säkert. I nuläget kommer någon av Pontus, Emelie och Steffi åka.
Adrian ser nog helst att Emelie åker av de som sitter löst? Isåfall borde han ge immuniteten till Pontus eller Steff.
Frågan är bara om han tänker så..

Inte helt omöjligt att han räddar Pontus tyvärr, med tanke på att de kommit varann närmare den senaste tiden + ovan nämnda teori.

Jag tror att han väljer Emelie. Då hon är den enda från deras sovrum som hänger löst.
2021-03-19, 15:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har Tanja någonsin pratat så mycket ensam med Adrian som idag?
Hon vill bli immun😀
2021-03-19, 15:22
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Intressant och välskrivet. Jag känner igen en kille i min klass också, precis det du beskriver. Vi var bra vänner och vi gjorde lumpen tillsammans. En jävel på allt, det är därför jag gillar Adrian, en lika ödmjuk och schysst jävel och lika tillbakadragen. Vi träffas fortfarande när han är i Sverige.

Sen att man förlorade fler gånger än man kan räkna, det tog man utan att blinka. För varje gång kände man sig närmare att knäcka honom, men då lade han oftast in en växel till. Den jäveln!
2021-03-19, 15:23
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hur gick det för bukhängsvinet alex då?

You lost me. Vad menar du?
2021-03-19, 15:24
Medlem
Gutis avatar
Har huset fått reda på resultatet??
Adrian först och Nardos sist? Var det jämt mellan Katti och Nardos?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad kan det vara för starka piller Pedram får för ryggen tro? Är det så smart att ge honom narkotika klassade värktabletter För vad skulle det annars vara om han formulerar sig så.
Äh han ljuger ju som en häst travar, gissar på Voltaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har huset fått reda på resultatet??
Adrian först och Nardos sist? Var det jämt mellan Katti och Nardos?

Katti hade en mer
2021-03-19, 15:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Sen att man förlorade fler gånger än man kan räkna, det tog man utan att blinka. För varje gång kände man sig närmare att knäcka honom, men då lade han oftast in en växel till. Den jäveln!

Fan klart att alla skulle jävlas.
Jodå kul som fan.
2021-03-19, 15:27
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad kan det vara för starka piller Pedram får för ryggen tro? Är det så smart att ge honom narkotika klassade värktabletter För vad skulle det annars vara om han formulerar sig så.

Haha, han får sockerpiller. Han är så lättlurad och dum så att klockorna stannar!
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han påminner mig om en kille i gymnasiet som fanns i min idrottsklass. En sjuhelvetets allroundbegåvning i vilken bollsport vi än utövade. Den killen knäckte mig i allt: handboll, volleyboll, fotboll, badminton, pingis, tennis, spökboll osv. Andelen one-on-one dueller jag vann var kanske 5 st på 3 år. Och jag var inte dålig på nått, han var bara vassare helt enkelt. Självklart tar man rygg på en sådan atlet och lär sig en hel del. Vi lirade även fotboll tillsammans i pojkåren och han stod nästan alltid ut som den bäste på plan. En sådan person är svår
att inte gilla. Ett monster på planen, en bra polare utanför.

AD behöver en sådan jämlike i huset för att utvecklas mer. Som det är nu sopar han mattan med allt och alla.

Såna maskiner älskar man men man känner också lite ”hat” för man själv är dålig förlorare och lite avundsjuk.

Jag vet att Mustiga Mauri bytte namn till just Mauri för att det var en kille som var en jäkel på att trixa med en boll.

Avd: jag kanske ska byta namn till Adrian här på fb?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Simon och Tanja sitter nog ganska säkert skulle ja tro.

Tyvärr tror jag Pontus har mer fans än vad man tror
2021-03-19, 15:28
Medlem
tror Adrian kommer välja tanja.
på grund av:
1. han vill inte välja emelie efter hur hon betedde sig mot honom igår.
2. Men han vill ändå inte att Emelie ska ut ur huset. För även om han inte ser henne på samma sätt så hatar han henne inte heller. + det är emelie som håller ihop joel, nardos, adrian pakten. och åker emelie så förlorar han joel.
3. emelie sa öppet till adrian igår att om hon sitter löst med tanja och simon så kommer hon åka, för att tanja blir allatid vald till alal tittaromröstningar och är populär.

Så adrian vill inte rädda emelie och ge henne luft och själv se dum ut. Men han vill inte heller att hon ska åka ut så han kommer göra hennes största hot immun så att hon får bättre chanser på måndagsfinalen.

Eller: om han HEEELT och hållet SKITER I emelie så kommer han välja steffi för att hon har gråttit hela veckan och han är en officer och gentelman

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in