2021-03-20, 01:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troke
Alltså förlåt men måste Joel lägga sig emellan Tanja och pedram, var han inte nöjd med torsdagens insats

Joel är en idiot och har varit mitt största hatobjekt sedan dag 1.

På något vis har han ändå lyckats undvika folkets vrede och den rättmätiga ugnen. Men nu börjar hans falska sionistiska lögner genomskådas och han skall stå till svars.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-20, 01:20
Medlem
Taylor sover, nattinatti.
2021-03-20, 01:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nämen Oj har jag missat detta? Jag har inte varit inne på liven förrän sent idag. Vad har hon fått för varningar?

En imorse att hon "varit för närgången" under festen igår, vilket hon inte känns vid alls, sen för att hon stänkte ner Tanja med nuggevatten trots att Tanja hade micken på sig och sen "skrattade rått". Inte helt hundra på att den andra var en varning men hon sa det. Hon skulle be Tanja om ursäkt men Tanja var ett levande frågetecken.
2021-03-20, 01:25
Medlem
Vad är grejen med flingor under sitsen och slöseriet av tandkräm. Joel får mig att tappa hjärnceller och all hopp på mänskligheten.
2021-03-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

På något vis har han ändå lyckats undvika folkets vrede och den rättmätiga ugnen. Men nu börjar hans falska sionistiska lögner genomskådas och han skall stå till svars.

MVH/Gnomegirl.

Gnome är tillbaka! BB vinner (minns att Gnome gav upp tidigare eftersom deltagarna var "tråkiga"). Ge aldrig upp, vi är inte bättre.
2021-03-20, 01:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
En imorse att hon "varit för närgången" under festen igår, vilket hon inte känns vid alls, sen för att hon stänkte ner Tanja med nuggevatten trots att Tanja hade micken på sig och sen "skrattade rått". Inte helt hundra på att den andra var en varning men hon sa det. Hon skulle be Tanja om ursäkt men Tanja var ett levande frågetecken.

Åh tack för att du uppdaterade mig!!!
Vad skönt att de äntligen varnat Judith, men det förvånar mig inte att hon inte känns vid vad hon gjort. Hon är en besserwisser av dess like och har väll aldrig fel. Hon lär inte förändra sitt beteende i huset. Vid nästa fest lär hon hålla på och antasta tjejerna lika mycket som innan.
2021-03-20, 01:36
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Gnome är tillbaka! BB vinner (minns att Gnome gav upp tidigare eftersom deltagarna var "tråkiga"). Ge aldrig upp, vi är inte bättre.

BB driver en sionist-kommunistisk konspiration mot mig. Så fort jag loggar ut händer det saker, men när jag tittar är det censur och tråkigt skit.

Därför har jag och fyran inlett ett psykologiskt krig.
Lita aldrig på att jag loggar ut när jag säger det. Det är bara ett drag i mitt psykologiska krig mot fyran och PK-samhället i övrigt.
En Gnome Warlock sover aldrig till 100%.

EDIT: EEEEEEEYYYYY!!!!!

MVH/Gnomegirl.
2021-03-20, 01:38
Bannlyst
Joel är störd, vad är meningen med topsen?
2021-03-20, 01:38
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:

MVH/Gnomegirl.

Misströsta inte, Gnome!
Han har en enkelbiljett som väntar på honom sekunden han kliver ut ur huset. Pedram har också en sådan med samma destination: Treblinka.
2021-03-20, 01:42
Medlem
Citat:
BB driver en sionist-kommunistisk konspiration mot mig. Så fort jag loggar ut händer det saker, men när jag tittar är det censur och tråkigt skit.

Därför har jag och fyran inlett ett psykologiskt krig.
Lita aldrig på att jag loggar ut när jag säger det. Det är bara ett drag i mitt psykologiska krig mot fyran och PK-samhället i övrigt.
En Gnome Warlock sover aldrig till 100%.

EDIT: EEEEEEEYYYYY!!!!!

MVH/Gnomegirl.

Censur och tråkig skit är normen, dags att vänja oss (Warlocks 4theWin!). Fyran är bara en siffra. Sov aldrig, "Tyler Durden only sleeps one hour per night" (snacka om flashback). Eeee-vad-är-livet-egentligen? (NO-EDIT)
2021-03-20, 01:45
Medlem
Missalys avatar
Är någon nattuggla vaken som följt liven idag och orkar ge mig en update på vad man missat! Låt oss sedan disskutera lite i brist på annat

Har tråkigt och blir besviken att de majoriteten av kvällarna lägger sig samtidigt som bolibompa slutar.... Själv sitter man klarvaken, och börjar jobba om några få timmar
2021-03-20, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag håller med! Hon är alldeles för tillrättalagd. Säkert jättegullig osv men det är big brother, inte gift vid första ögonkastet. Det är skämmigt att titta på hur många gånger om dagen hon smörar för AD.

Adrians orangea hårfärg.
Ingen:
Absolut ingen:
Absolut inte en jävel:
Madde: Du är jättefin i den färgen! Det passar dig jättebra! Du rockar den.

Hon måste vara tillrättalagd. Hon jobbar för PK-4 för helvete. Hon måste vara "vanlig", hon är inte som en Tanja som byggt sitt brand på att vara lite galen och trubbel. Så tror inte vi kommer få se Madde "bjuda" mer på sig själv. Detta är det mesta hon har att ge, dvs en garderob med kläder i

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in