2021-03-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Bra analys, tror du har helt rätt!

Tackar! Vi får väl se, tiden får utvisa.
2021-03-19, 15:16
Medlem
Alex: bruno fernatch

tack bock dra åt helvete du ska ut
2021-03-19, 15:17
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Olga och Messytess hänger idag igen och käkar pizza å hinka bärs

Tänk dig dem två i huset: Tess visar brunögat och Olga nakenstädar
2021-03-19, 15:17
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte en chans att dem får in alkohol ikväll va?
Grillmys en fredag utan alkohol? Knappast, men inte i de mängder de fick igår
2021-03-19, 15:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Haha underbart om Nardos förlorar mot maskinen Katti! Tanten ska fan ha kudos för att hon klarade det och som någon sa, sällan klagar på samma sätt som de 30+ år yngre deltagarna gör.

Ingen skräll att Adrian vann, men FAN om han räddar Ponne nu!
2021-03-19, 15:19
Medlem
Mouchinos avatar
Vad kan det vara för starka piller Pedram får för ryggen tro? Är det så smart att ge honom narkotika klassade värktabletter För vad skulle det annars vara om han formulerar sig så.
Medlem
Har Tanja någonsin pratat så mycket ensam med Adrian som idag?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han påminner mig om en kille i gymnasiet som fanns i min idrottsklass. En sjuhelvetets allroundbegåvning i vilken bollsport vi än utövade. Den killen knäckte mig i allt: handboll, volleyboll, fotboll, badminton, pingis, tennis, spökboll osv. Andelen one-on-one dueller jag vann var kanske 5 st på 3 år. Och jag var inte dålig på nått, han var bara vassare helt enkelt. Självklart tar man rygg på en sådan atlet och lär sig en hel del. Vi lirade även fotboll tillsammans i pojkåren och han stod nästan alltid ut som den bäste på plan. En sådan person är svår
att inte gilla. Ett monster på planen, en bra polare utanför.

AD behöver en sådan jämlike i huset för att utvecklas mer. Som det är nu sopar han mattan med allt och alla.

Intressant och välskrivet. Jag känner igen en kille i min klass också, precis det du beskriver. Vi var bra vänner och vi gjorde lumpen tillsammans. En jävel på allt, det är därför jag gillar Adrian, en lika ödmjuk och schysst jävel och lika tillbakadragen. Vi träffas fortfarande när han är i Sverige.
Medlem
DannySausages avatar
Av de som hänger löst sitter Tanja och Simon mer eller mindre säkert. I nuläget kommer någon av Pontus, Emelie och Steffi åka.
Adrian ser nog helst att Emelie åker av de som sitter löst? Isåfall borde han ge immuniteten till Pontus eller Steff.
Frågan är bara om han tänker så..

Inte helt omöjligt att han räddar Pontus tyvärr, med tanke på att de kommit varann närmare den senaste tiden + ovan nämnda teori.
2021-03-19, 15:20
Medlem
Moscow99s avatar
Peddot har fått väldigt mycket luft under gamvingarna efter äventyret med Tanja igår. Bläää!
Medlem
wolfiess avatar
Jag tror Adrian räddar Tanja, för då kanske tanjas fans hjälper honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han påminner mig om en kille i gymnasiet som fanns i min idrottsklass. En sjuhelvetets allroundbegåvning i vilken bollsport vi än utövade. Den killen knäckte mig i allt: handboll, volleyboll, fotboll, badminton, pingis, tennis, spökboll osv. Andelen one-on-one dueller jag vann var kanske 5 st på 3 år. Och jag var inte dålig på nått, han var bara vassare helt enkelt. Självklart tar man rygg på en sådan atlet och lär sig en hel del. Vi lirade även fotboll tillsammans i pojkåren och han stod nästan alltid ut som den bäste på plan. En sådan person är svår
att inte gilla. Ett monster på planen, en bra polare utanför.

AD behöver en sådan jämlike i huset för att utvecklas mer. Som det är nu sopar han mattan med allt och alla.
hur gick det för bukhängsvinet alex då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in