2021-03-19, 15:09
Medlem
inte en chans att dem får in alkohol ikväll va?
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar stämningen i huset, alla umgås och verkar gilla varandra.👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

En rekteg kål klarar saj själv vettdu la
https://www.youtube.com/watch?v=nMggx9f5C6Q
2021-03-19, 15:10
Medlem
En slips hade gjort det bättre än Simon i målet.

Fysatan vad usel han var.
2021-03-19, 15:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu

Yeeees!
2021-03-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
huskun kaer
2021-03-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag är inte så säker på att hon ångrat sig, tror det bara var bra för deras relation att allt kom ut igår. Blev som en förlösning. Hon har ju stört sig på precis det hon påpekade, och det blev en markant skillnad i hur de började kommunicera och vara med varandra direkt efter att Alex kom in. Liksom bara det att de var så nära varandra i poolen och stod tillsammans i duschen hade ALDRIG hänt tidigare, inte ens på fyllan.

Om något så tror jag att det här kommer göra att de kommer varandra närmre, antingen att de ”inser” att de känner mer än de trott innan alternativt att det övergår i en djupare vänskap. Åtminstone där inne. Utsidan tror jag är alldeles för tidigt att säga.

Klokt! Du kan absolut ha rätt! Hoppas att Emelie minns vad Adrian sa åt henne inatt i poolrummet ”Sluta spela spel med killar”.
2021-03-19, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag är inte så säker på att hon ångrat sig, tror det bara var bra för deras relation att allt kom ut igår. Blev som en förlösning. Hon har ju stört sig på precis det hon påpekade, och det blev en markant skillnad i hur de började kommunicera och vara med varandra direkt efter att Alex kom in. Liksom bara det att de var så nära varandra i poolen och stod tillsammans i duschen hade ALDRIG hänt tidigare, inte ens på fyllan.

Om något så tror jag att det här kommer göra att de kommer varandra närmre, antingen att de ”inser” att de känner mer än de trott innan alternativt att det övergår i en djupare vänskap. Åtminstone där inne. Utsidan tror jag är alldeles för tidigt att säga.

Bra analys, tror du har helt rätt!
2021-03-19, 15:14
Medlem
Citat:
Yeeees!
nationalsången bland altanspikare i jämtland
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Klokt! Du kan absolut ha rätt! Hoppas att Emelie minns vad Adrian sa åt henne inatt i poolrummet ”Sluta spela spel med killar”.

Verkligen! Det var lite smått otroligt med en så tydlig och rak Adrian.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Officeren krossar trots missar

Han påminner mig om en kille i gymnasiet som fanns i min idrottsklass. En sjuhelvetets allroundbegåvning i vilken bollsport vi än utövade. Den killen knäckte mig i allt: handboll, volleyboll, fotboll, badminton, pingis, tennis, spökboll osv. Andelen one-on-one dueller jag vann var kanske 5 st på 3 år. Och jag var inte dålig på nått, han var bara vassare helt enkelt. Självklart tar man rygg på en sådan atlet och lär sig en hel del. Vi lirade även fotboll tillsammans i pojkåren och han stod nästan alltid ut som den bäste på plan. En sådan person är svår
att inte gilla. Ett monster på planen, en bra polare utanför.

AD behöver en sådan jämlike i huset för att utvecklas mer. Som det är nu sopar han mattan med allt och alla.
Medlem
Olga och Messytess hänger idag igen och käkar pizza å hinka bärs

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in