2021-03-19, 07:37
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kan ändå tycka att Pedram felaktigt målas upp som ett pervo, man försöker att framställa honom som en påtvingande böld för vadå? För att han tittade på någon som sov? För att han och Therese var lika mycket på varandra?

Pedram målas upp som om att han skulle bete sig som Judith. Vilket inte är fallet. Jag tycker faktiskt inte att Pedram beter sig olämpligt överhuvudtaget, han har inte tvingat sig till sängplatser eller att hångla med folk. Det har skett "naturligt" mellan två parter.
Håller helt med dig!
2021-03-19, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kan ändå tycka att Pedram felaktigt målas upp som ett pervo, man försöker att framställa honom som en påtvingande böld för vadå? För att han tittade på någon som sov? För att han och Therese var lika mycket på varandra?

Pedram målas upp som om att han skulle bete sig som Judith. Vilket inte är fallet. Jag tycker faktiskt inte att Pedram beter sig olämpligt överhuvudtaget, han har inte tvingat sig till sängplatser eller att hångla med folk. Det har skett "naturligt" mellan två parter.
samma med joel jag har inte sett han slicka på alla killarna i huset om de inte har erbjudit sig själv som simon
2021-03-19, 07:43
Medlem
Jag tycker Judith är vidrig när hon har druckit. Hon ska strula med allt o alla och hon fattar inte när det blir för mycket. Man ser på Tanja att hon inte orkar med de varje gång dom dricker....

Jag älskar dock Adrian, finns ingen som är lika classy som honom i de här huset. Kalla han va ni vill men han är den enda som KAN betee sig.
2021-03-19, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Bara jag som tyckte synd om Tanja igår? Sjöodjuret var ju på henne som en jävla igel, och man såg verkligen hur obekväm hon kände sig. Hon sa ju till och med att Judith var cringe i köket för att det blev för mycket. Tanja bad ju Joel om hjälp, la sig bredvid och kramade om honom. Sen viskar hon till Joel, "Hon kommer", kort därefter lägger sig vithajen och börjar skeda Tanja. Kändes riktigt obehagligt. Ut med Judith förfan!
Sa hon det? Hörde ej
2021-03-19, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Jag tycker Judith är vidrig när hon har druckit. Hon ska strula med allt o alla och hon fattar inte när det blir för mycket. Man ser på Tanja att hon inte orkar med de varje gång dom dricker....

Jag älskar dock Adrian, finns ingen som är lika classy som honom i de här huset. Kalla han va ni vill men han är den enda som KAN betee sig.
om de har pratat med judith i bikten efter förra tafs turnén hon hade borde hon ju ta det lite lugnare men det blir ju bara värre och värre.
2021-03-19, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
om de har pratat med judith i bikten efter förra tafs turnén hon hade borde hon ju ta det lite lugnare men det blir ju bara värre och värre.
Hon blir verkligen jobbigare o jobbigare. Synd, gillade henne som fan. Undra vad det beror på? Kanske för hon kommer folk närmare och då också mer svartsjuk när hon inte får dom för sig själv. Fruktansvärd. Hade örfilar henne om jag va där inne
2021-03-19, 07:49
Medlem
KrossedOuts avatar
Vad hände med immunitetstävlingen 'alla mot alla' som skulle avgöras igår?
2021-03-19, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Kvällen i lite bilder:
https://imgur.com/a/AmC3ff4
https://imgur.com/9aidEM0
https://imgur.com/L9tQDJ3
https://imgur.com/UR25YE2

Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vilken jävla kväll hörni

För er som vill ha en snabb summering:

Det serverades tuttsoppa och snoppvisp i poolen.
Hångelfest och kysstvång, mestadels utdelad av sjöodjuret Judith.
Emelie och Alex hångla - sen skyllde han helt plötsligt på toabesök och gick och satte sig i bubbelnuggen istället(?)
Pedram och Tanja hångla nakna - and then some. Tanja var pruttfull och Peddot kladdade på hennes kropp som om han letade efter nyckeln till friheten, man blev illamående. BB censurerar. Lika bra.
Simon visar (om än något ofrivilligt) sitt anus och långa bollar för alla livetittare.
Medan kidsen befann sig i Sodom och Gomorra gick Katti runt i huset och letade efter sina glasögon som hon supit bort, hon muttrade för sig själv om stämningen i huset "att hon inte ska lägga sig i vad barna gör".
Joel och Judith var åter igen århundradets cockblockers vid läggdags och försökte förhindra att barn blev gjorda mellan Pedram och Tanja, de verkar dock ha misslyckats, eller?

Tack för bilderna Och tack för en bra samanfattning
2021-03-19, 07:52
Medlem
DjPuttes avatar
Lade sig inte Officeren vid Emelie för hon bad han iom Alex inte dök upp på natten, När sjutton har dem bytt platser igen för nu kvartar Alex bakom Emelie el drog hon till det rummet???

Officeren är och förblir den enda som spelar spelet på en helt annan nivå än övriga i dagisklassen gör, Man ser hur han agerar sedan dag 1 trodde han var lagd åt fel håll men känslan är att han analyserade läget rätt snabbt vem som var vem liksom!

Emelie vet nog inte vad hon vill i livet riktigt det ser man först jagade hon som sjutton officeren genom hela hela huset och någonstans med det så insåg han att hon verkar vara en desperat person Emelie, Lade sig på en sparlåga rakt igenom vad gäller känslor och annat samt han är den tänkande personen som gör ett drag för varje sak Emelie gör man ser analytikern är detta...
2021-03-19, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Missförstå mig rätt ja jag förstår att det är underhållande att titta på fyllesvin som brottas i gyttja, men rent allmänt ute i "riktiga" världen.

Vem vet hur Narfos beter sig då? Babbebrudar är som värst och mest frisläppta när dom känner att dom kan slappna av.
2021-03-19, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lade sig inte Officeren vid Emelie för hon bad han iom Alex inte dök upp på natten, När sjutton har dem bytt platser igen för nu kvartar Alex bakom Emelie el drog hon till det rummet???

Officeren är och förblir den enda som spelar spelet på en helt annan nivå än övriga i dagisklassen gör, Man ser hur han agerar sedan dag 1 trodde han var lagd åt fel håll men känslan är att han analyserade läget rätt snabbt vem som var vem liksom!

Emelie vet nog inte vad hon vill i livet riktigt det ser man först jagade hon som sjutton officeren genom hela hela huset och någonstans med det så insåg han att hon verkar vara en desperat person Emelie, Lade sig på en sparlåga rakt igenom vad gäller känslor och annat samt han är den tänkande personen som gör ett drag för varje sak Emelie gör man ser analytikern är detta...

Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Hon blir verkligen jobbigare o jobbigare. Synd, gillade henne som fan. Undra vad det beror på? Kanske för hon kommer folk närmare och då också mer svartsjuk när hon inte får dom för sig själv. Fruktansvärd. Hade örfilar henne om jag va där inne

Hon tror ju att hon har något slags frikort på grund av hennes sexuella läggning.
2021-03-19, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vilken jävla kväll hörni

För er som vill ha en snabb summering:

Det serverades tuttsoppa och snoppvisp i poolen.
Hångelfest och kysstvång, mestadels utdelad av sjöodjuret Judith.
Emelie och Alex hångla - sen skyllde han helt plötsligt på toabesök och gick och satte sig i bubbelnuggen istället(?)
Pedram och Tanja hångla nakna - and then some. Tanja var pruttfull och Peddot kladdade på hennes kropp som om han letade efter nyckeln till friheten, man blev illamående. BB censurerar. Lika bra.
Simon visar (om än något ofrivilligt) sitt anus och långa bollar för alla livetittare.
Medan kidsen befann sig i Sodom och Gomorra gick Katti runt i huset och letade efter sina glasögon som hon supit bort, hon muttrade för sig själv om stämningen i huset "att hon inte ska lägga sig i vad barna gör".
Joel och Judith var åter igen århundradets cockblockers vid läggdags och försökte förhindra att barn blev gjorda mellan Pedram och Tanja, de verkar dock ha misslyckats, eller?

Tack för en rikrtgt bra sammanfattning, Mitt i prick 🤣
Gamnacken och Tanja kommer förneka sexet idag och framöver men vi som såg vi vet.

Hur mycket det än äcklar mig pga att jag AVSKYR peddot av flera anledningar så har Tanja en egen vilja i det hela och hon var med på det. Sjukt full va hon dock men hon har ju sagt att hon aldrig ångrar något o tar allt med en klackspark så vi får väl se hur diskussionen blir idag. Jag blev bara så jävla besviken på henne o fattar inte vad hon ser i äckelpeddot då hon kan få FAN så mkt bättre o snyggare killar än den jäveln 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in