2021-03-19, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Hon blir verkligen jobbigare o jobbigare. Synd, gillade henne som fan. Undra vad det beror på? Kanske för hon kommer folk närmare och då också mer svartsjuk när hon inte får dom för sig själv. Fruktansvärd. Hade örfilar henne om jag va där inne
jag tyckte också hon verkade schysst i början men det märks att hon är van att ta sig friheter speciellt straighta tjejer har hon sug på att omvandla när de är fulla.Alla har ju ett fritt val och ansvar för sig själv men hon beter sig ju som en riktigt påträngande kille och borde inte få frikort bara för att hon är gay.
2021-03-19, 07:59
Medlem
klart det var just igår som polaren skulle tvinga en att komma förbi å titta på fotboll och dricka lite sen att man somnar på hans soffa och vaknar upp vid 7 och inser att man missat kanske tidernas fest den suger

men vafan livet går vidare
2021-03-19, 07:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hon tror ju att hon har något slags frikort på grund av hennes sexuella läggning.
Vete sjutton med ngt vaj är det med Emelie och hennes jakt på killar....
2021-03-19, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vem vet hur Narfos beter sig då? Babbebrudar är som värst och mest frisläppta när dom känner att dom kan slappna av.
mycket möjligt men diskretare när de blir filmade.
2021-03-19, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Ingen har sagt att han ska skådespela. Men det man reagerar på är väl varför han velat vara med i en dokusåpa när han är folkskygg, inte vill festa och inte vill prata om sig själv. Jag menar, grabben undviker aktivt frågor, för mycket folk, tjejerna som raggar på honom och samtal som är intressanta. Killen läser hellre schampo-flaskan istället för att kommentera om tjejer är intresserad av honom.

Då måste man ju fråga varför han sökt.

Jag har all respekt för att man inte vill vara med i BB och festa i TV. Jag hade inte velat det. Men jag hade inte heller sökt. Det är poängen.

This! Har tänkt på pricken likadant när jag kommenterat beteenden hos deltagare som varit underliga eller rent av idiotiska, eller noterat avsaknaden av reaktioner på saker så som den bristande hygienen eller hanteringen av mat, och känt att det kanske inte hade gått hem hos folk att faktiskt agera på sådana saker i huset men poängen är ju just den som du så fint beskriver att jag inte ens hade sökt från första början.
2021-03-19, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
mycket möjligt men diskretare när de blir filmade.

Ja, men det här är big brother. Tänk ett hus med bara folk som håller igen för att dom blir filmade. Tittarsiffrorna hade varit noll.
2021-03-19, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Tack för en rikrtgt bra sammanfattning, Mitt i prick 🤣
Gamnacken och Tanja kommer förneka sexet idag och framöver men vi som såg vi vet.

Hur mycket det än äcklar mig pga att jag AVSKYR peddot av flera anledningar så har Tanja en egen vilja i det hela och hon var med på det. Sjukt full va hon dock men hon har ju sagt att hon aldrig ångrar något o tar allt med en klackspark så vi får väl se hur diskussionen blir idag. Jag blev bara så jävla besviken på henne o fattar inte vad hon ser i äckelpeddot då hon kan få FAN så mkt bättre o snyggare killar än den jäveln 🤮
har man blivit gangbangad av fem stycken så är ju lite jufs med pedram en droppe i havet finns liksom inget mer man kan ångra här i livet.Och jag gillar tanja nykter men tror det är en tidsfråga innan hon kan råka väldigt illa ut när hon dricker.
2021-03-19, 08:07
Medlem
I vilken säng hamnade Madde? Ser ut som AD ligger ensam i sängen bredvid Emelie och Alex lol
2021-03-19, 08:08
Avslutad
Pedram o Tanja gjorde jävligt mycket under täcket medan alla var i rummet sedan dom la sig där. Han fingrade henne. När Pontus hämtade mackorna bland annat, så såg man hur Pedram tog upp fingrarna och luktade hahahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vad hände med immunitetstävlingen 'alla mot alla' som skulle avgöras igår?

Peddi vann, tyvärr.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vete sjutton med ngt vaj är det med Emelie och hennes jakt på killar....

Det var Judith det handlade om.
2021-03-19, 08:11
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
I vilken säng hamnade Madde? Ser ut som AD ligger ensam i sängen bredvid Emelie och Alex lol
Madde ligger längst in + Joel ensam samt att officeren med stil och klass lagt sig bre vid Nardos då igen enl Emelies ursprungsplan, Känns som att Officeren låter hon leka lite till så hon tror att hon styr han känslan är han kommer nog säga till snart om detta forts....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in