2021-03-19, 06:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vilken jävla kväll hörni

För er som vill ha en snabb summering:

Det serverades tuttsoppa och snoppvisp i poolen.
Hångelfest och kysstvång, mestadels utdelad av sjöodjuret Judith.
Emelie och Alex hångla - sen skyllde han helt plötsligt på toabesök och gick och satte sig i bubbelnuggen istället(?)
Pedram och Tanja hångla nakna - and then some. Tanja var pruttfull och Peddot kladdade på hennes kropp som om han letade efter nyckeln till friheten, man blev illamående. BB censurerar. Lika bra.
Simon visar (om än något ofrivilligt) sitt anus och långa bollar för alla livetittare.
Medan kidsen befann sig i Sodom och Gomorra gick Katti runt i huset och letade efter sina glasögon som hon supit bort, hon muttrade för sig själv om stämningen i huset "att hon inte ska lägga sig i vad barna gör".
Joel och Judith var åter igen århundradets cockblockers vid läggdags och försökte förhindra att barn blev gjorda mellan Pedram och Tanja, de verkar dock ha misslyckats, eller?

Men utmärkt snabbåtergivning av natten, nerkokt till innehållsrika meningar!
2021-03-19, 06:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
du är sjuk. Tack för denna.

Edit: måste tillägga igen att sjöodjuret Judith är bland det bästa någon någonsin skrivit här. Jag gapflabbar fortfarande. Fy helvete så sjukt och spot on.

Ja, fast även som vithaj - minus grace - som cirklar sina offer.
2021-03-19, 06:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKonstigaFlaskan
Någon som om det finns något sätt att se liven på efterhand? Inte som ett avsnitt BB själv gör, utan som en VOD.

Vad jag vet går det inte tyvärr.
2021-03-19, 07:08
Medlem
Tjoho morn morn tidig på bena.
Man får Tacka Elise92 för att hon kom in och läxade upp oss om Adrian.Han är helt enkelt en class act och det är så ovanligt idag att man inte tror sina ögon.Nu är jag inte 20 år men under 35 och fan vad det har ändrats.Jag såg lite på den första säsongen. En tjej hoppade runt topless och jag tänkte att hon kommer aldrig kunna visa sig ute eller få ett riktigt jobb längre.
Nu är grupphångel orgier mellan allt och alla inget konstigt och man tycket att Adrian beter sig som en torris för att han inte hånglar med joel o judith ....helst samtidigt.
2021-03-19, 07:16
Medlem
Och jag tror helvetet har frusit till is när jag skriver detta men Nardos är mest klass när det är fest, kan sköta spriten blir inte radiostyrd full och slänger av sig alla kläderna och ligger med Pedram.
2021-03-19, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Tjoho morn morn tidig på bena.
Man får Tacka Elise92 för att hon kom in och läxade upp oss om Adrian.Han är helt enkelt en class act och det är så ovanligt idag att man inte tror sina ögon.Nu är jag inte 20 år men under 35 och fan vad det har ändrats.Jag såg lite på den första säsongen. En tjej hoppade runt topless och jag tänkte att hon kommer aldrig kunna visa sig ute eller få ett riktigt jobb längre.
Nu är grupphångel orgier mellan allt och alla inget konstigt och man tycket att Adrian beter sig som en torris för att han inte hånglar med joel o judith ....helst samtidigt.
någonting har ju gått väldigt fel
2021-03-19, 07:20
Medlem
GaffelJannes avatar
Bara jag som tyckte synd om Tanja igår? Sjöodjuret var ju på henne som en jävla igel, och man såg verkligen hur obekväm hon kände sig. Hon sa ju till och med att Judith var cringe i köket för att det blev för mycket. Tanja bad ju Joel om hjälp, la sig bredvid och kramade om honom. Sen viskar hon till Joel, "Hon kommer", kort därefter lägger sig vithajen och börjar skeda Tanja. Kändes riktigt obehagligt. Ut med Judith förfan!
2021-03-19, 07:21
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Och jag tror helvetet har frusit till is när jag skriver detta men Nardos är mest klass när det är fest, kan sköta spriten blir inte radiostyrd full och slänger av sig alla kläderna och ligger med Pedram.
Fyfan va tur för oss tittare att alla inte är som henne.
2021-03-19, 07:23
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, fast även som vithaj - minus grace - som cirklar sina offer.

ingen går säker när sjöodjuret jagar föda. Till o med ponne fick sig en rejäl attack igår.
2021-03-19, 07:26
Medlem
Jag kan ändå tycka att Pedram felaktigt målas upp som ett pervo, man försöker att framställa honom som en påtvingande böld för vadå? För att han tittade på någon som sov? För att han och Therese var lika mycket på varandra?

Pedram målas upp som om att han skulle bete sig som Judith. Vilket inte är fallet. Jag tycker faktiskt inte att Pedram beter sig olämpligt överhuvudtaget, han har inte tvingat sig till sängplatser eller att hångla med folk. Det har skett "naturligt" mellan två parter.
2021-03-19, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Fyfan va tur för oss tittare att alla inte är som henne.
Missförstå mig rätt ja jag förstår att det är underhållande att titta på fyllesvin som brottas i gyttja, men rent allmänt ute i "riktiga" världen.
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-19 kl. 07:48.
2021-03-19, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
ingen går säker när sjöodjuret jagar föda. Till o med ponne fick sig en rejäl attack igår.
och Ponne blir inte en vithaj mätt på så Alex fick sig en slasktur han med.Tänker på låten i hajen när Judith-Jaws cirkulerar runt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in