2021-03-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Det beror nog sig på.Om grannar känner till hur infekterat det var mellan dom så räcker inte en huva

Haha ... Alla har gett järnet i sex år för att dölja det och behålla ytan av "kärnfamiljen". Vilket fortsatte utåt ända fram till resan för återförening.
Citera
2021-03-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Nej LW peppade ju inför A*ons födelsedag ,så som hon alltid gjort inför sina barns alldeles Egna dag ,så vem lyckades få med henne ut mitt i sitt chattande och paketinslagning ?

Vi vet drt är SD, varför ens ha ett frågetecken efteråt?

El
Citera
2021-03-18, 21:44
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Eller hur.
Som en riktig biljförsäljare, mundiarré.
Hade gärna sett videoinspelningarna, se kroppsspråk, ögonflackningar osv.
Det går att höra på SD när han ljuger och inte bara han

När försvaret ställer frågor och han får bre ut sej riktigt hör man hur han jäser och pyser av välbehag av att vara i centrum och hålla i rodret.

Mot slutet är tom ÅH lite tuff och funderar över hur SD kan minnas så mycket av vad han läst i utredningen, men så lite av själva händelserna. Hoppas hon slipar på frågorna till HR. Eller ännu hellre att hon helt lämnar över till den andra åkl och målsägarbiträdet. De kan trycka till SD, på två olika sätt. ÅH gör sej nog bättre som bisittare, hon känns så osäker och frustrerad med alla sina småsuckar.

C Sammens skulle vara som klippt och skuren som åkl i detta mål!
Citera
2021-03-18, 21:48
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Mörkt ute? Om du känner till omgivning osv. Snälla, du kan bättre än det där, eller kan du bara vara dum.
mörkt ute 22-22.30 i maj? Jag vet ju inte vem det var men om jag kommer ihåg HD's tidslinje så finns inte den tiden för henne.
Jag får be nötis lägga upp HD's tidslinje mellan 22-23 den kvällen
Citera
2021-03-18, 21:49
Medlem
Nötis,har du HD's tidslinje mellan 22-23?Skulle uppskattas
Citera
2021-03-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
När försvaret ställer frågor och han får bre ut sej riktigt hör man hur han jäser och pyser av välbehag av att vara i centrum och hålla i rodret.

Mot slutet är tom ÅH lite tuff och funderar över hur SD kan minnas så mycket av vad han läst i utredningen, men så lite av själva händelserna. Hoppas hon slipar på frågorna till HR. Eller ännu hellre att hon helt lämnar över till den andra åkl och målsägarbiträdet. De kan trycka till SD, på två olika sätt. ÅH gör sej nog bättre som bisittare, hon känns så osäker och frustrerad med alla sina småsuckar.

Ja, Sammens är vass. Han satte Billy på pottkanten rejält. ÅH är lite väl mjuk mot SD kan jag tycka.
Citera
2021-03-18, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
mörkt ute 22-22.30 i maj? Jag vet ju inte vem det var men om jag kommer ihåg HD's tidslinje så finns inte den tiden för henne.
Jag får be nötis lägga upp HD's tidslinje mellan 22-23 den kvällen
Ja inte är det ljust som i norrland i maj.

Har inte sagt det var hon, men det är fan inte omöjligt. Dessutom argumenterar man likt öh liksom grannar öh känna igen typ liksom är man på 0,0 på richterskalan.

I min mening har ingen av huv eller påsmannen med detta att göra. End of it. Smokie drömmer om polacker så horbocken SD kan frikännas. Vad drömmer du om?
Citera
2021-03-18, 22:12
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Å andra sidan framgår det bl.a. i samtal med JS att HDs huvud är tämligen fullt med tankar om SD besöker LW och till chefen på jobbet att hon upplever att kontakten med SD är dålig, hon har uppenbara tillitsproblem. Att hon då skulle frestas att förvissa sig hur det förhåller sig, kanske inte är så långt borta? Tänker jag, men naturligtvis utan att SD märker det.

Absolut.
Det skulle kanske många i hennes sits, om man bryr sig om sin make och känner på sig att han ljuger. Särskilt i det här fallet, nu när resan snart ska ske.

Men om man tänker att SD för bara 1,5 timmar sedan stack hemifrån, ska till gymmet, gymma, duscha (haha gjorde han det eller?) och sedan till JG för att kolla trappen, då är det ju väldigt osäkert vilken tid han kommer hem. Och ganska kort om tid för SD att hinna allt till 22:30.

SD var iaf inte hemma, men Lena var det.

A150/219
Förhör JG:
"Stefan satte igång platsdelning på messenger 22.44, det var då Stefan cyklade från J*erry. "

Nu handlade det här om just 14 maj, och HD skriver vid den tiden 22:29 just om att T kommer snart, ville sova hos henne till S*illen.

A165B/722

22:29
HD:T kommer snart. Hon vlle sova
hos mig. Sista natten som hon
sa ...

22:29
JS: Mm
Jag vill sova med dig
😍

22:30
HD: Mmm
Men i natt upptagen...

22:30
JS: Jag tycker om dig
Ring imorgon

Så det gör att det kanske inte blir så troligt att just denna huvaman är HD tänker jag. Då skulle HD rusa iväg, och barnen är hemma. De är väl också förhörda... men vi har inte deras vittnesmål.

Men jag utesluter inget.
Hon bor verkligen nära, och skulle lät kunna slinka ner några minuter.
Men vittnet hade ganska tydlig tidsangivelse där om jag inte missminner mig, så det handlar inte om många minuters diff.
Citera
2021-03-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ja inte är det ljust som i norrland i maj.

Har inte sagt det var hon, men det är fan inte omöjligt. Dessutom argumenterar man likt öh liksom grannar öh känna igen typ liksom är man på 0,0 på richterskalan.

I min mening har ingen av huv eller påsmannen med detta att göra. End of it. Smokie drömmer om polacker så horbocken SD kan frikännas. Vad drömmer du om?

Jag har ingen susning vem huva är och det känns som ett sidospår.Men allt skit som händer kan man inte lasta på vissa personer utan någon fakta.Jag tror inte det fanns tid för att snoka runt medans hon
hade fullt upp med barn och sillen.

Jag drömmer om fred på jorden
Citera
2021-03-18, 22:24
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
HD svajar, beror på medicin och dagsform. Nu är det ju andra handsuppgifter ibland tredje hands uppgifter.

UW ex, den där otäcka saken har nyligen besök psyk i några dagar. Nära anhöriga är väldigt orolig för hennes hälsa. Vi från sidan inser att hon är falsk och hatisk.
Hennes hat mot LW och UW kommer att ta kål på henne om hon inte kan gå vidare.
Varför fattar hon inte att hon måste släppa sitt hat och fortsätta med sitt liv.
Bryr hon sig inte alls om sina barn?
Citera
2021-03-18, 22:25
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
En riktig jävla soppa.

Har nu lyssnat på alla förhör med SD och man blir helt matt...

Jag förstår du måste tvätta öronen med klorin och dricka en stor whisky nu?

Lyssnade du på den där sidan med alla ljudfilerna? Såg den häromdagen, men missade att spara den.

Kan någon vänlig själ lägga ut den, tro Så vida vi vet säkert att det inte är SD´s egna sida, såklart.... "En lagom olaglig överraskning för folket på FB".

Läser i FUP nu, vill gärna lyssna om en del. Har allt på datorn, men det är fullständigt oorganiserat i mapparna.

#TeamÅsaHiding
Citera
2021-03-18, 22:27
Medlem
Citat:

Din sista mening:
Ja, han hade inte accepterat något svammel. En rakare, smartare och skickligare åklagare än Sammens är svårt att hitta. Möjligen ser han lite rufsig ut, men skenet bedrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in