Citat:
Ursprungligen postat av
Surtruten
Vad av detta var svar på min fråga?
Är det någon som kan förklara varför de som inte gillar covid-vaccin vill påverka andra att inte gilla covid-vaccin?
Ett inlägg för att få med även denna sida i debatten. Folk tycks ha blivit hjärntvättade att ALLA måste vaccinera sig oavsett om de haft covid eller inte. Så är ju inte fallet. Folk som haft Covid har ingen anledning att ta vaccinet och om nu myndigheterna vill få folk att ta vaccinet iaf så ligger det snarare stora ekonomiska intressen bakom
Jag är heller inte Emot vaccineringar men vill få fram en sida många tycks ha glömt.
Jag överlevde en massa märkliga mediciner och vacciner som försvarsmakten sprutade i oss på 70-talet då jag gjorde lumpen. Då i Kärnvapenskuggan så drog man i soldaterna en massa experimentella kurer som skulle skydda mot gas, gifter och radioaktivitet om man utsattes för det. Dessutom en massa experimentella sådana droger. Vi överlevde och fick välartade barn. Så vidare farligt lär det inte vara med Covid vaccin heller. Men man kan ju fortfarande undra varför folk som redan fått ett naturligt försvar skall tvingas att vaccinera sig.