I och med att norrmännen anser fallen av grava biverkningar mest sannolikt är underrapporterade så lär vi få se en markant ökning, framgent, då läkare och annan personal känner sig mer bekväma i att gå emot de styrandes agendor och vaxxinationsvurm... Hur många, mindre allvarliga biverkningar, finns det som det aldrig ens reflekteras över men som möjligtvis kan skapa obehag och problem i framtiden? Rapporteras och dokumenteras icke dessa så lär det bli svårt för de vaxxinerade i framtiden att få hjälp via försäkringar och dylikt.
Varför skulle blodgivarna inte vara representativa för befolkningen? Det skulle jag absolut säga att dom är. Det är inga gamlingar på 90 år som går och lämnar blod, dessa har också klarat sig mer av Covid-19
2.000.000 svenskar har haft Corona men bara 7% har fått antikroppar.
Jag tycker detta låter helt absurt.
Enda förklaringen jag kan se är att du inte får antikroppar efter att ha haft Covid-19
Det är ju obvious att det inte är 2 miljoner svenskar som haft covid. Det har jag sagt hela tiden, mörkertalet är väldigt litet. 1-0 till alarmisterna.
Senaste siffrorna från Folkhälsomyndigheten omräknat efter folkmängd.
7 dagars rullande medel av antal fall per dag och miljon innevånare, procent ökning senaste 7 dagarna.
Varför skulle blodgivarna inte vara representativa för befolkningen? Det skulle jag absolut säga att dom är. Det är inga gamlingar på 90 år som går och lämnar blod, dessa har också klarat sig mer av Covid-19
2.000.000 svenskar har haft Corona men bara 7% har fått antikroppar.
Jag tycker detta låter helt absurt.
Enda förklaringen jag kan se är att du inte får antikroppar efter att ha haft Covid-19
Det är ju obvious att det inte är 2 miljoner svenskar som haft covid. Det har jag sagt hela tiden, mörkertalet är väldigt litet. 1-0 till alarmisterna.
Sverige hade en CFR på 12% när det var som värst förra våren. Utan att räkna på det är det solklart att mörkertalet var enormt.
Ja,
Dom är representativa för befolkningen i övrigt. Eller vad menar du att blodgivare är sådana hemmasittare som inte drabbas av covid.19 i samma utsträckning?
Sverige hade en CFR på 12% när det var som värst förra våren. Utan att räkna på det är det solklart att mörkertalet var enormt.
Jag tror du har fel och jag har haft rätt hittills. Hade du haft rätt hade smittan inte fortsatt öka då viss immunitet hade kickat in. Du ser det exempelvis på SÄBO nu då de blivit vaccinerade och kurvorna dyker.
"Heja" Jönköpings län som innehåller platserna 1, 4, 15, 24 och 30 på topp-30-listan... Undrar varför folket i min region inte kan få ner smittan. Har ju legat på en väldigt hög platå sedan mitten av december och kurvan avviker totalt från alla andra regioner som har haft en nedgång innan det vänt uppåt.
Jag tror du har fel och jag har haft rätt hittills. Hade du haft rätt hade smittan inte fortsatt öka då viss immunitet hade kickat in. Du ser det exempelvis på SÄBO nu då de blivit vaccinerade och kurvorna dyker.
Hur förklarar du då skillnaden i CFR då mot nu? Jag baserar min ståndpunkt på statistik.