2021-03-16, 19:31
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldGaze
Yes, papperstidningen, tror det var gårdagens. Släpptes på nätet för ett tag sen, så var ju en tidsfråga innan den nådde pressarna.
Tror inte att så många bryr sig om det när det är en pandemi och vaccinskandal på tapeten.
2021-03-16, 21:28
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Nu har den där historien om nån ”stackars oskyldig gubbe” som blivit lurad av oss fruktansvärda operatörer & en fd kollega som outtar jobbet släppts i AB. Kul och se hur responsen blir på sidan, lär väl vara som vanligt att dem ifrågasätter mer & man svarar att ”Gud nej, vad tror du om mig!?” sen är allt löst.

Haha. Historiern repeterar sig själv. Var samma sak 2018 då det visades i SVT. Det hände dock inget efter
2021-03-17, 09:11
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Här går man runt i god tro att det finns en massa bra dickar (stora och ståtliga)ute i samhället, också får man reda på att dom fejkar bilderna med vidvinkelobjektiv!! Sååå besviken. Kan man anmäla till första bästa tillgängliga coach och hoppas på att dom blir varnade!
Antar att det inte är de stadigaste ballarna som dyker upp på sajten utan det är snubben som har diabetes som inte får upp den. Annars kunde ju han gå till en eskort?
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag känner han privat vad han gör på chatten är som det är. Han är ändå kult får man säga
om andra skriver vad han gör eller inte är inget jag tänker på..
Han har trots allt ganska bra koll på saker mer än vad andra har om det är en merit det vet i
Han är bra oavsett det kan ingen ta ifrån han absolut inte chattskadad
Han är anledningen till att jag är chattskadad än idag utan han hade inte tråden existerat. Har snacka om honom i 3 sidor nu tror han gett mig för många gurkor i stjärten.
Senast redigerad av se8035 2021-03-17 kl. 09:15.
2021-03-17, 11:08
Medlem
GoldGazes avatar
Citat:
Tror inte att så många bryr sig om det när det är en pandemi och vaccinskandal på tapeten.

Nej och tror inte dem som sitter på sidan bryr sig mycket heller. Skulle dem mot förmodan göra det får man använda sina skills som operatör för att hålla dem kvar. Inte så svårt, det gör man varje dag ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Haha. Historiern repeterar sig själv. Var samma sak 2018 då det visades i SVT. Det hände dock inget efter

Det jag menar, kommer upp nya stories om branschen då och då. Samma sak varje gång, blir det en dipp är den knapp och snabbt över, lätt att snacka sig ur.
2021-03-17, 11:29
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Antar att det inte är de stadigaste ballarna som dyker upp på sajten utan det är snubben som har diabetes som inte får upp den. Annars kunde ju han gå till en eskort?

Han är anledningen till att jag är chattskadad än idag utan han hade inte tråden existerat. Har snacka om honom i 3 sidor nu tror han gett mig för många gurkor i stjärten.
Det är ju bra du kan erkänna att du är chattskadad. Tror merparten är detta med utan att inse det.
Men gurkan är ok sist han var här parkerade jag röven in vår reclainer för jag var på min vakt.
Men han satt fint och snällt utan några konstiga böjelser
2021-03-17, 11:55
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Nej och tror inte dem som sitter på sidan bryr sig mycket heller. Skulle dem mot förmodan göra det får man använda sina skills som operatör för att hålla dem kvar. Inte så svårt, det gör man varje dag ändå.

Det jag menar, kommer upp nya stories om branschen då och då. Samma sak varje gång, blir det en dipp är den knapp och snabbt över, lätt att snacka sig ur.
Det var inte en ända som sa ett ord om det där igår. Dom vill bara gå på dejt och ge fontänorgasmer.
2021-03-17, 15:33
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Det var inte en ända som sa ett ord om det där igår. Dom vill bara gå på dejt och ge fontänorgasmer.

Man kan säga att det finns 3 klasser människor.

Den största: De som tror de vet och går på vad som sägs på AB.
Den mellersta: De som går på allt och inte fattar nåt.
Den minsta: De som vet och inte blir lurade av nåt.

Vi har äran som får njuta med den mellanstora hjärndöda.
2021-03-17, 17:22
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Man kan säga att det finns 3 klasser människor.

Den största: De som tror de vet och går på vad som sägs på AB.
Den mellersta: De som går på allt och inte fattar nåt.
Den minsta: De som vet och inte blir lurade av nåt.

Vi har äran som får njuta med den mellanstora hjärndöda.
Hahaha Exakt
2021-03-17, 21:53
Medlem
frekkinheads avatar
Kommer att nå 10 000 mess den här veckan, så det blir mycket för er att korrigera haha! Ha det kul att rätta mina misstag medan jag drar in stålar, mina små möss!
2021-03-18, 14:19
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Kommer att nå 10 000 mess den här veckan, så det blir mycket för er att korrigera haha! Ha det kul att rätta mina misstag medan jag drar in stålar, mina små möss!
Jo, du gör säkert 1428 mess om dagen.

Vad är det för hokus pokus avgift som JH har egentligen? Rätt sjukt att oavsett hur mycket man tjänar så förlorar man €5 varenda gång som man får lön. Skulle man tjäna €1000 en vecka så skulle man förlora €15 av dom pengarna.

Medan på oper. så finns inte någon sådan avgift.
2021-03-18, 16:08
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jo, du gör säkert 1428 mess om dagen.

Vad är det för hokus pokus avgift som JH har egentligen? Rätt sjukt att oavsett hur mycket man tjänar så förlorar man €5 varenda gång som man får lön. Skulle man tjäna €1000 en vecka så skulle man förlora €15 av dom pengarna.

Medan på oper. så finns inte någon sådan avgift.

Det gör jag faktiskt tro det eller ej.
Men JH har bonus så det jämnar ut sig och blir t.o.m mer
2021-03-18, 17:00
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Det gör jag faktiskt tro det eller ej.
Men JH har bonus så det jämnar ut sig och blir t.o.m mer
Talk is cheap, visa din statistik istället.

JH? Bonus? Va? När då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in