Citat:
Hon har enligt ovan dom kört med sömn och berusning minst en gång alltså. Vilken jädra sopa.
Tacksamt att hon drar tillbaka alla feministers ( kvinnors) arbete 20 år.
Oavsett vad som skrivs om en kvinna så drabbar hennes agerande kanske fler personer framöver.
Jag har två döttrar och jag är förbannad!
Tacksamt att hon drar tillbaka alla feministers ( kvinnors) arbete 20 år.
Oavsett vad som skrivs om en kvinna så drabbar hennes agerande kanske fler personer framöver.
Jag har två döttrar och jag är förbannad!
Exakt!
Man kan säga att just i GL:s fall handlar det om karma, men tyvärr är han inte den enda drabbade i härvan. Vi alla är en sorts offer när vissa personer sätter det i system att missbruka systemet.
Resurserna går till trams istället för att lösa riktiga problem istället för att försöka skaffa fram mer knarkpengar åt damerna på skattebetalarnas bekostnad.
Att GL sen hade för avsikt att hjälpa denna idiot gör det både komiskt och tragiskt.
Jag är dessutom helt övertygad om att GL INTE har köpt en prostituerad, eftersom han säger att han inte har gjort något fel. Jag tror på honom. Att köpa sig en människokropp är ju fel enligt lagen - och det vet GL.
Men att hjälpa ett "brottsoffer", supa ihop med henne och sen ligga med henne är ju inte "fel" i lagens anda. Det är bara moraliskt tvivelaktigt i mina ögon som GL kan fullständigt strunta i. Det står inget om denna scenario i lagboken.
Många människor sysslar med tvivelaktigheter, men man hamnar inte i finkan för dem, eftersom de inte är olagliga sådana. Och det är ju detta saken måste handla om.