2021-03-18, 08:52
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Hur kommer PK-media agera nu om detta visar sig stämma att GL köpt en prostituerad bedragerska och sedan blivit falskt anklagad för våldtäkt? Vad ska feministkärringarna skriva om detta?
Ja, vad skulle personer skriva om det specifikt. Tror du att dessa är en speciell människotyp?
Citera
2021-03-18, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Är det sant?

Det har nu flera gånger i tråden konstaterats att både Tingsrätten och Hovrätten vet att ljudinspelningen INTE är manipulerad, så JA det ÄR SANT!

Du kan själv läsa det med dina egna ögon på domen.
Citera
2021-03-18, 08:54
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Ja, vad skulle personer skriva om det specifikt. Tror du att dessa är en speciell människotyp?

Nej makt och pengar handlar det om , lite som Bill Clinton-affären .
Citera
2021-03-18, 08:55
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Av ljudfilen framgår vidare att målsägande A, strax efter att DU lämnat lägenheten, bland annat uttalat; "Alltså shit, va fan, vi klarade det här".

Grattis tjejer. 100.000kr delat på två - om det vill sig väl.. Det kan man köpa mycket kola för..

Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Är det sant?
«Av ljudfilen framgår vidare att målsägande A, strax efter att D.U. lämnat lägenheten, bland annat uttalat; "Alltså shit, va fan, vi klarade det här".
Målsägande A har förklarat att uttalandet syftat på D.U. lämnat lägenheten.»
Sid 21 i dokumentet, sid 12 i tingsrättens dom.
Svea Hovrätt 2018-09-06, B 5915-18
och
Stockhlms Tingsrätt 2018-06-15, B 708-18
https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf

Målsägande A är EA

Senast redigerad av lasternassumma 2021-03-18 kl. 08:58.
Citera
2021-03-18, 08:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership
Kan det vara Cissi Wallin som är anmälaren?
Nån skrev att det var en känd person på något sätt.
Jag har rätt dåligt minne. Men det där andra fallet som denna tjej varit inblandad i, som skulle ha utspelat sig i någon "lokal" eller fotostudio. Där hon säger sig blivit kidnappad & BDSM-"torterad" ihop med två andra kvinnor. Jag känner igen denna berättelse.

Något säger mig att det var i något Cissi Wallin-sammanhang, kan ha varit på "Gardet" eller liknande. Eller i någon tråd här, i så fall inför rättegången mot Cissi Wallin. Där vågorna gick riktigt höga & kretsen kring Cissi reggade sig & postade hej vilt.

Signaturen "Dofterna" vet säkert mer, han brukar ha bra koll på de kretsarna.
Citera
2021-03-18, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Stackars Göran som råkade i klorna på den bedragerskan .
Stämmer nu detta är det ju helt fantastiskt, här snackar vi KARMA, sliskiga gubbkuken GL köper sex på Julafton, helt underbart ju!

(En fundering, vad har SVTs statsvetare Katarina Barrling och GL för relation, hon stöttade honom omedelbart med hjärtan på GLs Facebook, knullar GL henne också, Katarina är en mycket snygg kvinna.)
Senast redigerad av LawNumberSix 2021-03-18 kl. 09:05.
Citera
2021-03-18, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa

Ok jag har inte läst allt men vad har vi ...

Jag kanske är dum men detta fattar inte jag Fula gamla gubbar och yngre kvinnor där Gubbarna hamnar i Klistret pga Världens Äldsta yrke.....
Vad är problemet han har ju köpt fruntimmer ngt som är en stor " Bransch " i utlandet
Är det inte därför många reser till Thailand ??
Ja, du är dumihuvet! Verkligheten är ett namn på det som just DINA sinnen-impulser förmedlar till just dej i form av tankar av vad du tyckte dej se och förstå. Det har och äger du, enbart du!

Vi har vår egen verklighet och just därför är all juridik bara ett skämt för gallerierna. Så även i detta fallet vilket vi läser om här som underhållning eller blodigt allvar när andra åker dit eller ej som lite avkoppling för mej och dej i fotöljen med popcorn!

Förövrigt är en persons skönhet bara 1 mm tjock medan vänlighet, vishet och empati som vissa inte kan se är betydligt djupare. Ålder oväsentligt, själv litar jag mest på 1-2 åringarnas ansikten.

I övrigt finns det fett av allting i S utan att du behöver blanda in Thailand i tråden, stora PK-nörd.
Citera
2021-03-18, 09:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hon har enligt ovan dom kört med sömn och berusning minst en gång alltså. Vilken jädra sopa.

Tacksamt att hon drar tillbaka alla feministers ( kvinnors) arbete 20 år.

Oavsett vad som skrivs om en kvinna så drabbar hennes agerande kanske fler personer framöver.

Jag har två döttrar och jag är förbannad!
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-03-18 kl. 09:05.
Citera
2021-03-18, 09:03
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
stackars juristen 2018. 7 månader på häkte för den där skatan.

Fy fan, du har rätt, avräkningsunderlaget hade jag inte kikat på. Verkligen inte roligt att se. Och endast drygt 2 av de 7 månaderna är tiden från tingsrättsdom till hovrättsdom. Med tanke på bevisläget i målet är det i mitt tycke fullständigt oacceptabelt. När det kan gå till på det här viset bör Sverige helt klart överväga att se över ersättningarna till oskyldigt inlåsta.
Citera
2021-03-18, 09:04
Medlem
Mer.info.007s avatar
Jag tror knappast MÄ sprang ut från huset efter (väldtäkten). Hon låtsades väl som ingenting hade hänt och spelade kompis med GL
Citera
2021-03-18, 09:05
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Jag tror knappast MÄ sprang ut från huset efter (väldtäkten). Hon låtsades väl som ingenting hade hänt och spelade kompis med GL

Vore kul att få reda på hur mycket pengar hon har pressat GL på?
Citera
2021-03-18, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Inte enligt rättens användning av ordet, vilket är vad vi har att förhålla oss till i det specifika fallet. Klipp-agerandet prövas dock likväl i båda domstolarna, men under annan beteckning.

Vad var beteckningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in