Citat:
Nja, själv tkr jag mest kaviar är jobbig, med sitt påklistrade flabb och fjolliga sätt. Känns som han spelar ett spel, så ja situationen kändes delvis spelad och inte som att ngn slog hål på skalet direkt. Sen om han är narcissist, mytoman eller vad vet jag inte. Inte direkt obehaglig dock, hade han varit kroppsligt större och känts mer labil och arg i humöret så kanske.. tror dock han hade funkat som bedragare av ngt slag. Sexologen har med största sannolikhet inte varit med många kvinnor/i många förhållanden utan bara läst teorier i böcker. Ungefär som Evolution gaming snubben förra säsongen; allt han sa var kopierat från någon mer erfaren eller något han hört någonstans.
Angående kaviar:
Förvånad att det är så få som tagit upp hur kantig och obehaglig aura han har? Hon feministen hanterar situationen totalt uruselt (såklart), det är en no brainer och behöver inte diskuteras så mycket enligt mig.
Däremot kaviar, vad är det för fel på honom? Är det bara jag som får väldigt mycket obehagliga vibbar av honom? Det där han sa i senaste avsnittet i det seriösa snacket med sin partner. "Jag var ett sorgset barn, jag var ett krassligt barn". "Jag blev sjuk då helt enkelt". Vad är det han berättar egentligen, jag förstår verkligen inte?
Dessutom berättade hans vän, på bröllopsmiddagen, att han hade gett blod till en patient vid ett kritiskt läge. Jaha? Vem fan hade inte gjort det om möjligheten uppstod? "Det är så otroligt och säger så mycket om kaviar, jag själv skulle givetvis låta kvinnan dö framför mig för det skulle vara en sådan otrolig uppoffring att ge blod i det givna tillfället".
Något är väldigt fel med kaviar.
Angående kaviar:
Förvånad att det är så få som tagit upp hur kantig och obehaglig aura han har? Hon feministen hanterar situationen totalt uruselt (såklart), det är en no brainer och behöver inte diskuteras så mycket enligt mig.
Däremot kaviar, vad är det för fel på honom? Är det bara jag som får väldigt mycket obehagliga vibbar av honom? Det där han sa i senaste avsnittet i det seriösa snacket med sin partner. "Jag var ett sorgset barn, jag var ett krassligt barn". "Jag blev sjuk då helt enkelt". Vad är det han berättar egentligen, jag förstår verkligen inte?
Dessutom berättade hans vän, på bröllopsmiddagen, att han hade gett blod till en patient vid ett kritiskt läge. Jaha? Vem fan hade inte gjort det om möjligheten uppstod? "Det är så otroligt och säger så mycket om kaviar, jag själv skulle givetvis låta kvinnan dö framför mig för det skulle vara en sådan otrolig uppoffring att ge blod i det givna tillfället".
Något är väldigt fel med kaviar.
Gällande barnepisoden så kanske han utelämnar saker (eller svt). OM han talar sanning så kan ju ett trauma ge somatiska besvär, kan även vara självskadebeteende
som exempelvis anorexi/bulimi som han kanske inte vill ta upp i tv.
Äh, var väl en sån där intern grej, "wow minns du när vi var på den där grejen". Visst skulle han säkerligen gett blod, men sen att gå in och operera direkt efter? Snarare kan man ju ifrågasätta det, fanns väl fler läkare på plats (kompisen bl.a.?), var operationen tvunget ske direkt eller ens med honom? Kanske en större risk om en snurrig blodgivare som gett en hel del blod ska hålla i skalpellen..
, Anton hade mer ryggrad än grävis. Han köpte inte hennes obefogade PK-upprördhet. Han validerade den inte. Härligt att se