Citat:
Sexologen har med största sannolikhet inte varit med många kvinnor/i många förhållanden utan bara läst teorier i böcker. Ungefär som Evolution gaming snubben förra säsongen; allt han sa var kopierat från någon mer erfaren eller något han hört någonstans.
Angående kaviar:
Förvånad att det är så få som tagit upp hur kantig och obehaglig aura han har? Hon feministen hanterar situationen totalt uruselt (såklart), det är en no brainer och behöver inte diskuteras så mycket enligt mig.
Däremot kaviar, vad är det för fel på honom? Är det bara jag som får väldigt mycket obehagliga vibbar av honom? Det där han sa i senaste avsnittet i det seriösa snacket med sin partner. "Jag var ett sorgset barn, jag var ett krassligt barn". "Jag blev sjuk då helt enkelt". Vad är det han berättar egentligen, jag förstår verkligen inte?
Dessutom berättade hans vän, på bröllopsmiddagen, att han hade gett blod till en patient vid ett kritiskt läge. Jaha? Vem fan hade inte gjort det om möjligheten uppstod? "Det är så otroligt och säger så mycket om kaviar, jag själv skulle givetvis låta kvinnan dö framför mig för det skulle vara en sådan otrolig uppoffring att ge blod i det givna tillfället".
Något är väldigt fel med kaviar.
Angående kaviar:
Förvånad att det är så få som tagit upp hur kantig och obehaglig aura han har? Hon feministen hanterar situationen totalt uruselt (såklart), det är en no brainer och behöver inte diskuteras så mycket enligt mig.
Däremot kaviar, vad är det för fel på honom? Är det bara jag som får väldigt mycket obehagliga vibbar av honom? Det där han sa i senaste avsnittet i det seriösa snacket med sin partner. "Jag var ett sorgset barn, jag var ett krassligt barn". "Jag blev sjuk då helt enkelt". Vad är det han berättar egentligen, jag förstår verkligen inte?
Dessutom berättade hans vän, på bröllopsmiddagen, att han hade gett blod till en patient vid ett kritiskt läge. Jaha? Vem fan hade inte gjort det om möjligheten uppstod? "Det är så otroligt och säger så mycket om kaviar, jag själv skulle givetvis låta kvinnan dö framför mig för det skulle vara en sådan otrolig uppoffring att ge blod i det givna tillfället".
Något är väldigt fel med kaviar.
Nejdå, undertecknad såg hans personlighet redan innan säsongen började - genom att läsa av hans ögon.
Det anmärkningsvärda i berättelsen var ju inte att han gav blod, utan att han gav blod och sen vinglade in i operationssalen med blodpåsarna och utförde en lyckad akutoperation. Stjärtpolaren som drog historien stod uppenbarligen i skuld till Lars.
Absolut kan en flyttning i barndomen skapa trauma. Det är inget som ska underskattas. Jag tror att det påverkade Lars men inte på det sätt han förmedlade till Ellinor. Han ville framstå som känslig.
Längtar.