2021-03-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Jaa det är sjukt vanligt åt andra hållet givetvis, överraskningssex står ju 80% av alla män för. Vad är det för hockey-flator du har dejtat egentligen?

GL är jurist och fick helt enkelt ståkuk! Hur svårt kan det vara?? Sen låg hon där med sin späda kropp och såg kåt ut! OCH! Göran ville ha en julklapp givetvis!

Har du missat det glada 60 talet med minikjolen, mods och dom kvinnliga dräkterna?

” 1960-talet innan den "sexuella revolutionen" slog igenom i västerlandet. Kvinnans frigörelse främjades av p-piller och fri abort, men också av att hon fått ökat inflytande på arbetsmarknaden och därmed minskat sitt ekonomiska beroende av man och äktenskap. Denna frigörelse innebar att kvinnan erkändes som en jämbördig motpart till mannen”
Citera
2021-03-17, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Varför pratar du nedsättande om de tjejer jag varit med och som alla inlett sex med mig när jag sovit? Kärlekshandlingar på det sättet är en naturlig del för väldigt många men du är kanske a-sexuell? Dessvärre är det våldtäkt enligt lagens mening och det går heller inte att ge samtycke till det i förväg ens om man vill ha det. Detta är sjukt.

Att du sedan fantiserar om GLs ståkuk är just bara fantasier.
Jag fantiserar inte utan GL's ståkuk är snart offentlig handling.

Vad gäller dina äventyr med hockey-flator så tror jag att de bara ville ha din kuk, fast utan dig.
Citera
2021-03-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ola Salomonsson säger att han inte på något sätt har för avsikt att misskreditera kvinnan, men han utesluter samtidigt inte att uppgifter om hennes historik kan tas upp om rättsprocessen mot Lambertz går vidare till åtal och rättegång.

– Det är min skyldighet att se till alla uppgifter som kan ha bäring på målet, men det skulle inte på något sätt vara med avsikt att kränka målsäganden.
https://www.expressen.se/nyheter/ljudinspelning-en-del-av--bevisningen-mot-lambertz/

Ja det är inget konstigt i det, men det kommer att hävdas att det inte har något med målet att göra när det gäller hennes bakgrund.
Citera
2021-03-17, 22:25
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
OM det handlar om E har vi alltså en 29-årig kvinna som: 21 år gammal tvångsvårdas (låses in), kommer ut och anmäler minst 2, kanske 3, män för våldtäkt och sedan, 8 år senare, drar på julefika hos Göran och anmäler honom (by proxy) för våldtäkt. Hon verkar levt för den "high" (och pengar) hon fått för tilltaget...

Finns ju alla variationer där om man vill spekulera. Det ju vara så att hon faktiskt blev våldtagen av fösta gången men blev inte trodd och fick ingen upprättelse men att hon därefter söker den här upprättelsen, uppmärksamheten och hämnden med nya anklagelser. Alla män är skit och det är ointressant för henne vem som får ta smällen, ju större smäll och större byte desto bättre.

Citat:
Eller så är hon bara sjukt snygg och Göran, 70 fick ståkuk och var tvångsmässig pga att han är man?

Allt är möjligt. När jag fick höra det först, Göran är misstänkt för att ha våldtagit en 30-årig sovande juriststudent så var min spontana reaktion att han är fan skyldig.

Men nu har pannkakan vänt rejält. Han har ju gjort bort sig helt klart men det är osannolikt att han skulle ha gått full retard och våldtagit henne mot bakgrund av omständigheterna.
Citera
Medlem
Citat:
Eller så är hon bara sjukt snygg och Göran, 70 fick ståkuk och var tvångsmässig pga att han är man?

Då hade han väl passat på tidigare? Exv någon gång efter att dem supit på "lokal"..
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Jag fantiserar inte utan GL's ståkuk är snart offentlig handling.

Vad gäller dina äventyr med hockey-flator så tror jag att de bara ville ha din kuk, fast utan dig.

"Snart", du fantiserar alltså om hans ståkuk nu för detta är inte styrkt. Fantiserar du ofta om 70-åriga gubbars ståkukar?

Angående att du tror att de bara ville ha min kuk och inte mig så får du väl tro det om du vill men det var inte vad inlägget handlade om. Det handlade däremot om ditt påstående att GW aldrig blivit våldtagen trots att du inte har en aning om det (ännu en gammal gubbe du fantiserar om). Han kan mycket väl ha blivit våldtagen på samma sätt som jag blivit våldtagen massor av gånger,

Att väcka en sexpartner med sex borde förstås inte klassas som våldtäkt alls. Gillar man inte det får man väl helt enkelt prata med sin sexpartner och förklara det. Om det inte respekteras får man lämna partnern istället för att dra igång en svindyr rättsprocess. Hur svårt ska det vara?
Citera
2021-03-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naradon11
Hur fan kunde en sån ful gubbe ha så många snygga tjejer? Och varför lägger han ut bilderna på nätet? Tycker synd om tjejerna.

Framkommer dock där att han varit gift med EA
Citera
2021-03-17, 22:26
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
OM det handlar om E har vi alltså en 29-årig kvinna som: 21 år gammal tvångsvårdas (låses in), kommer ut och anmäler minst 2, kanske 3, män för våldtäkt och sedan, 8 år senare, drar på julefika hos Göran och anmäler honom (by proxy) för våldtäkt. Hon verkar levt för den "high" (och pengar) hon fått för tilltaget...

Och om det är samme E som är MÄ i domen mot U.H, vilket mycket tyder på. Det skulle kunna förklara hennes fortsatta förtals-korståg, hon såg hundratusen kronor vara nära att skickas in på hennes konto, men hovrätten satte stopp för det skadeståndet.

Bättre lycka nästa gång, tänker hon då. Vad jag inte begriper, varför inriktar hon sig på jurister?
Citera
2021-03-17, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Finns ju alla variationer där om man vill spekulera. Det ju vara så att hon faktiskt blev våldtagen av fösta gången men blev inte trodd och fick ingen upprättelse men att hon därefter söker den här upprättelsen, uppmärksamheten och hämnden med nya anklagelser. Alla män är skit och det är ointressant för henne vem som får ta smällen, ju större smäll och större byte desto bättre.

Allt är möjligt. När jag fick höra det först, Göran är misstänkt för att ha våldtagit en 30-årig sovande juriststudent så var min spontana reaktion att han är fan skyldig.

Men nu har pannkakan vänt rejält. Han har ju gjort bort sig helt klart men det är osannolikt att han skulle ha gått full retard och våldtagit henne mot bakgrund av omständigheterna.
Försöker du resonera med mig här? Det var som attan! Men även om hon 'fläkt ut sig' och svankat och krupit på alla fyra för att hämta en drink så har Åkl bevis (sperma) och det kan GL inte bortförklara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hur vet du att det är extremt ovanligt att man väcker sin partner med sex? Alla tjejer har gjort det med mig så jag tror däremot att det är rätt vanligt. Osannolikt att alla skulle gjort det med mig om det hade varit extremt ovanligt.

Hur GL betedde sig vet vi inte men vi vet att han blev utsatt för en lögnaktig serieförbrytare som sätter dit män med falska beskyllningar och inte drar sig för att manipulera bevis. Hon borde spärras in i minst 10 år.

Kan intyga att det är vanligt. Flera väninnor som öppenhjärtligt berättat att de tycker om att bli väckta med smek och snusk...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Eftersom att du citerat mitt inlägg kan du ju passa in på att läsa det igen.

Jag skriver ju att vi inte kan annat än spekulera, men med tanke på kvinnans historik, redogörelsen kring GL förefaller vara identisk med domen mot U.H som sedermera vart frikänd, kvinnan står åtalad för förtal och har ljugit i rätten, vilken framgår av den tekniska bevisen i hovrättens protokoll. Så ursäkta mig om jag håller mig extremt misstänksam.

På vilket sätt har hon ljugit i rätten?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Då hade han väl passat på tidigare? Exv någon gång efter att dem supit på "lokal"..
Jag skulle nog gissa på att dom haft sex tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in