2021-03-17, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hur jag vet att jag blivit våldtagen? Jo alla tjejer jag varit med har inlett sex med mig när jag sovit som sagt, detta är rätt vanligt så du kan inte veta att GW inte blivit våldtagen.
Nej det är extremt ovanligt och GW skulle aldrig göra som GL i detta fall, GW är en charmör och hade ställt fram ett glas moët innan våldtäkten. Det inser du väl själv att GL betett sig klantigt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
"Väninnan" omkring 10 år äldre än MÄ.

Lärare i SO enligt uppgift. Verkar som dom var bra packade den här kvällen.

Den här delen var inte med i det hon sände till polisen utan tillkom senare.
Citat:
Den korta versionen börjar direkt efter ett avsnitt där A ger uttryck för något som inte kan förstås
på annat sätt än att det här varit fråga om frivilliga sexuella handlingar eftersom hon
säger "Alltså tror du inte jag vet hur skönt det här är"
Citera
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Mannen blir nog kallad till förhör och får en advokat innan dess så att de kan gå igenom fallet innan förhöret. Hämtad abrupt blir han knappast.

Neeeh. Kallad till förhör för en våldtäkt? Då handlar det om något gammalt skräp och/eller polisen redan är ganska övertygade det inte kommer att leda någon vart men att man behöver höra den som utpekas.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Håller med om bevismanipulationen, men när det gäller väninnan framgår det att hon mådde illa och behövde hjälpas i lägenheten, så hon var nog packad på riktigt.

Gränsfall på manipulation när man inte ger in en hel ljudfil utan bara ett urklipp. Mer som att hon undanhållit del av bevisningen men allvarligast är väl att hon som det får antas att hon försökte förstöra bevisningen genom att fabriksåterställa telefonen när polisen begärde in den.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man kan självklart bli våldtagen även som tidigare tvångsintagen, vet vi ens om det handlar om denna E?

Uppgiftslämnaren är säker på att det gäller E och var mer osäker på om E är MÄ i detta fallet. Jag har som sagt ingen aning om det stämmer men tyckte att det passar så väl in det var befogat att uppge det med brasklapp.

Självfallet kan en person som lider av psykisk störning/sjukdom bli utsatt för brott. Det kan vara så att hon är en stackars flicka som fallit offer för våldtäkter eftersom män på grund av detta sett henne som ett som enkelt byte.

Eller så är det en störd vettvilling och psykopat som kommer med falska anklagelser för att få uppmärksamhet.
Citera
2021-03-17, 21:59
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
O shit, har du polisanmält det?

Nej jag agerar inte som feminister. Om jag tycker alldeles för illa om det och tjejen vägrar att sluta upp med det får jag väl lämna henne, det är inget man bör belasta rättsväsendet med.
Citera
2021-03-17, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Neeeh. Kallad till förhör för en våldtäkt? Då handlar det om något gammalt skräp och/eller polisen redan är ganska övertygade det inte kommer att leda någon vart men att man behöver höra den som utpekas.

Gränsfall på manipulation när man inte ger in en hel ljudfil utan bara ett urklipp. Mer som att hon undanhållit del av bevisningen men allvarligast är väl att hon som det får antas att hon försökte förstöra bevisningen genom att fabriksåterställa telefonen när polisen begärde in den.

Uppgiftslämnaren är säker på att det gäller E och var mer osäker på om E är MÄ i detta fallet. Jag har som sagt ingen aning om det stämmer men tyckte att det passar så väl in det var befogat att uppge det med brasklapp.

Självfallet kan en person som lider av psykisk störning/sjukdom bli utsatt för brott. Det kan vara så att hon är en stackars flicka som fallit offer för våldtäkter eftersom män på grund av detta sett henne som ett som enkelt byte.

Eller så är det en störd vettvilling och psykopat som kommer med falska anklagelser för att få uppmärksamhet.
Eller så är hon bara sjukt snygg och Göran, 70 fick ståkuk och var tvångsmässig pga att han är man?
Citera
2021-03-17, 22:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic

OM det handlar om E har vi alltså en 29-årig kvinna som: 21 år gammal tvångsvårdas (låses in), kommer ut och anmäler minst 2, kanske 3, män för våldtäkt och sedan, 8 år senare, drar på julefika hos Göran och anmäler honom (by proxy) för våldtäkt. Hon verkar levt för den "high" (och pengar) hon fått för tilltaget...
Citera
2021-03-17, 22:05
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nej det är extremt ovanligt och GW skulle aldrig göra som GL i detta fall, GW är en charmör och hade ställt fram ett glas moët innan våldtäkten. Det inser du väl själv att GL betett sig klantigt?

Hur vet du att det är extremt ovanligt att man väcker sin partner med sex? Alla tjejer har gjort det med mig så jag tror däremot att det är rätt vanligt. Osannolikt att alla skulle gjort det med mig om det hade varit extremt ovanligt.

Hur GL betedde sig vet vi inte men vi vet att han blev utsatt för en lögnaktig serieförbrytare som sätter dit män med falska beskyllningar och inte drar sig för att manipulera bevis. Hon borde spärras in i minst 10 år.
Citera
2021-03-17, 22:09
Bannlyst
Citat:
Hur vet du att det är extremt ovanligt att man väcker sin partner med sex? Alla tjejer har gjort det med mig så jag tror däremot att det är rätt vanligt. Osannolikt att alla skulle gjort det med mig om det hade varit extremt ovanligt.

Hur GL betedde sig vet vi inte men vi vet att han blev utsatt för en lögnaktig serieförbrytare som sätter dit män med falska beskyllningar och inte drar sig för att manipulera bevis. Hon borde spärras in i minst 10 år.
Jaa det är sjukt vanligt åt andra hållet självklart, överraskningssex står ju 80% av alla män för. Vad är det för hockey-flator du har dejtat egentligen?

GL är jurist och fick helt enkelt ståkuk! Hur svårt kan det vara?? Sen låg hon där med sin späda kropp och såg kåt ut! OCH! Göran ville ha en julklapp givetvis!
Senast redigerad av Dekorima 2021-03-17 kl. 22:14.
Citera
2021-03-17, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Ok, jag vet inte om detta är rätt tjej, men verkar som det kan vara hon här på bilderna?
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Big%20cats/1.html

Killen verkar ha ett helt runk-album eller något
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Girls/1.html

Hur fan kunde en sån ful gubbe ha så många snygga tjejer? Och varför lägger han ut bilderna på nätet? Tycker synd om tjejerna.
Citera
2021-03-17, 22:13
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Ok, jag vet inte om detta är rätt tjej, men verkar som det kan vara hon här på bilderna?
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Big%20cats/1.html

Killen verkar ha ett helt runk-album eller något
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Girls/1.html
Jag vet inte om man skall vara avundsjuk på en kille som landar 10-15 tjejer av den kalibern, alla lika unga och fantastiskt snygga fast han blir äldre och äldre, eller tycka synd om honom när den han till slut gifter sig med enligt hans egen uppgift är helt galen. Vilket ju också visat sig senare (givet att det faktiskt är hon som är MÄ i våldtäktsåtalet mot Dil*n U).
Citera
2021-03-17, 22:14
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Jaa det är sjukt vanligt åt andra hållet givetvis, överraskningssex står ju 80% av alla män för. Vad är det för hockey-flator du har dejtat egentligen?

GL är jurist och fick helt enkelt ståkuk! Hur svårt kan det vara?? Sen låg hon där med sin späda kropp och såg kåt ut! OCH! Göran ville ha en julklapp givetvis!

Varför pratar du nedsättande om de tjejer jag varit med och som alla inlett sex med mig när jag sovit? Kärlekshandlingar på det sättet är en naturlig del för väldigt många men du är kanske a-sexuell? Dessvärre är det våldtäkt enligt lagens mening och det går heller inte att ge samtycke till det i förväg ens om man vill ha det. Detta är sjukt.

Att du sedan fantiserar om GLs ståkuk är just bara fantasier.
Citera
2021-03-17, 22:15
Avstängd
LuiLuis avatar
MÄ är nog en yngre version av psykopat-K*rin Lilj*
En totalt skogstokig, oberäknelig, ondskefull, grandiost egotrippad, penga- och karriärkåt ryslig ärkesugga tillika praktarsel som gör vad som helst för att nå sitt sjuka ideal å mål här i livet.

Stackars de satar som fått sina liv förstörda på grund av EA

*=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in