Citat:
Ursprungligen postat av
leuchdioden
Ögonmåttar jag rejält, så får man ihop ca 5 stora strandtomter, 4-5 tomter bakom, samt ett rejält område mellan. Ett vanligt hus i området, men närmare E18, ligger på ca 5-7miljoner. Stycka och sälj. Mina 5 stora strandtomter är förövrigt dubbla storleken jämfört med grannhusen, så det går att öka antalet tomter ytterligare. Kräver rätt köpare dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
leuchdioden
Jag tyckte det var ganska fränt. Men plywood väggar/tak skriker ej klar. Visserligen skönt som köpare då det går att måla som man vill, men ser för jävligt ut på bild. Sen så är sånna där triangelformiga hus väldigt svåra att få ljus in i. Nu är visserligen bara övervåningen triangel, men det ser lite mörkt ut..
https://www.hemnet.se/bostad/villa-9rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-johan-baners-gata-21-16938538
Kan någon förklara för mig vad grejen är med helsingborg egentligen? Det är en liten stad, med överlag rimliga priser. Men ändå finns det mängder av exklusiva villor som dyker upp i storleken 10-25miljoner. Den här är ju tex ett rätt fint hus, men inget unikt och ingen sundsutsikt. Vad är grejen egentligen?