2021-03-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu manifestar jag att Pedrams lag förlorar och står nominerade på måndag och att Pedram får minst röster på måndag, han är en RIKTIG bully.

+1!!!!
2021-03-17, 11:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Peddo vart en av dem sämsta igår
Steph var den sämsta målvakten noll bollkänsla och Emelie har aldrig spelat hockey eller ens hållit en hockey klubba förrän igår
Peddo bara sitter där och kommer med sin floskler.Han är en av de sämsta i tävlingar och har dålig fysik

Ja, jag vet men har ett superego. Han kastande med grejer när han antingen förlorar eller vinner på sånt där blatte-testo-sätt är bara pinsamt!
2021-03-17, 11:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur!
ÄckelJudith har ju också den jävulskt irriterande störningen!
Måste vara nån slags Narccisistsyndrom?

Haha, sa Peddot nyss att han ska ta i så han ligger i koma!
Vilket drömscenario.

Hahahahah, det missade jag! Inte en chans, bara snack i den spärrballongen!

Narcissistsyndrom? Absolut, eller extreeeemt låg självkänsla.
2021-03-17, 11:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alla som undrar varför AD, som är vettig och lugn kille, slickar Pedrams röv så tror jag tyvärr det är lite för att de båda är blattar. Adrian är polack och man hör att han pratar lite blatteskånska, så antar att han är uppvuxen på Norra Fäladen eller Linero i Lund. Dvs han är van och uppvuxen med personer som Pedram.

Han är ju också den enda som inte fryser ut Nardos, låg t.o.m. och kliade på henne igår kväll.

Nardos måste ha sjukt självförtroende om hon ens tror att hon har en riktig chans på Adrian dock. Herregud vilken hybris! Att hon ville hålla studiosnacket när hon typ inte ens vet vad hockey är eller kan stå på ett par inlines? AD börjar stå upp för sig själv mer och låter inte henne göra det ensam.

Polacker är polacker, liksom tyskar är tyskar, när skulle de hinna vara blattar.
2021-03-17, 11:15
Medlem
hittanemoos avatar
Förövrigt sa Luis att han tror att två personer från Skåne kommer växa mest kommande veckor. Så rätt han hade. Jag älskar Emelies syrliga kommentarer som när Joel gav Madde frukost på sängen (fjäsk).

"Om jag är svartsjuk - Absolut"
"Om jag kan ändra min personlighet - Nej"

Sedan ser man när hon sitter och snackar med Madde i poolen igår att hon faktiskt inte är så ytlig osv som man kan tro och faktiskt försöker mest för att få henne att känna sig välkommen utan att fjäska. Hon verkar mest vara en tjej från Ystad som inte varit med om så mycket i sitt liv och därför vill vara med i BB.

Hennes sarkasm blandat med bred (och ful, sorry, skånska) gjorde väl att personer som Tess tog illa upp hör att hon inte bara var pudersöt.
2021-03-17, 11:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alla som undrar varför AD, som är vettig och lugn kille, slickar Pedrams röv så tror jag tyvärr det är lite för att de båda är blattar. Adrian är polack och man hör att han pratar lite blatteskånska, så antar att han är uppvuxen på Norra Fäladen eller Linero i Lund. Dvs han är van och uppvuxen med personer som Pedram.

Han är ju också den enda som inte fryser ut Nardos, låg t.o.m. och kliade på henne igår kväll.

Nardos måste ha sjukt självförtroende om hon ens tror att hon har en riktig chans på Adrian dock. Herregud vilken hybris! Att hon ville hålla studiosnacket när hon typ inte ens vet vad hockey är eller kan stå på ett par inlines? AD börjar stå upp för sig själv mer och låter inte henne göra det ensam.

Fryser ut Nardos?? Det är väl för fasen ingen i huset som fryser ut någon?? Möjligen undviker man att starta ett samtal med henne för man vet att det sannolikt inte blir något samtal utan man hamnar inför en enmansteater!

Polacker är definitivt inga blattar!
2021-03-17, 11:17
Medlem
Pedram är STÖRSTA LÖGNARE

Stephanie & Emelie i vardagsrummet:
Pedram vi har bestämt att du ska vara målvakt, eftersom du klagar mycket på din axelskadan och att du skulle passa bättre generellt som målvakt
Pedram:
*Knäpptyst i en minut*
Stephanie:
Vad säger du Pedram?
Pedram:
Jag tycker inte at jag som en man kan riktigt svälja konceptet av att jag sitter still medans två brudar springer och krigar. Det känns inte rätt
Emelie:
Okej, då får du stå framme då

Pedram går in i Hockey snacket och hävdar följande:
Jag vill gärna stå i mål på grund av min axelskada men tjejerna låter inte mig för jag är starkare och de känner sig otrygga och osäkra

¨
Det bara ÖSAR toxic masculinity
2021-03-17, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Nej men han har ju varit öppen om att han kollat innan han gick in. Han har väl sagt att hon är mest hans smak till sin syster sen tänker jag även till produktionen om han fått frågan eftersom de blev ihopkopplade direkt av produktionen.

Ok. Men samtidigt har hon ju varit öppen om vad hennes smak på killar är, brunhåriga, lite skägg osv.
Och att hon skulle kunna dejta pedram på utsidan. Så det är väldigt oklart. Men hur som helst så hoppas jag att alla väntar med känslor och sånt tills dom kommer ut. Det är lätt att få falska känslor därinne
2021-03-17, 11:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Peddot, BBs alldeles egna Rikard Grönborg.

Det finns inga gränser för hans extrema kunnande, om precis allt! 😂
2021-03-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ska peddo inte vara målvakt nu eller?
vad han tänker och vad han säger har inbördeskrig med varandra
2021-03-17, 11:20
Medlem
JAAA Peddoäckel! Lägg dig på pucken så får du utvisning istället! Typiskt honom att vilja köra fulspel!
2021-03-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att det är svårt när man är instängd i ett hus med en sådan person. Drar du igång en kontrovers med henne så kommer hon skrika sönder i evighet och det kommer bara bli ÄNNU jobbigare. Lättare att istället försöka hålla sig undan. Jag tror att det blir svårt att få tyst på henne och få henne att ändra beteende. Simon har ju försökt t.ex. Till slut tröttnar folk och drar sig undan istället.

Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Judith, Madde och Joel borde vinna idag. Spelar dom som dom gjorde i första matchen igår så är dom det bästa laget. Men mot Katti, Adrian och Afrikana så var dom inte alls bra. Simon dör efter 2min.
Och Tanja har sina problem från igår, och Emelie kommer kämpa på och slänga sig överallt.

Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram är STÖRSTA LÖGNARE

Stephanie & Emelie i vardagsrummet:
Pedram vi har bestämt att du ska vara målvakt, eftersom du klagar mycket på din axelskadan och att du skulle passa bättre generellt som målvakt
Pedram:
*Knäpptyst i en minut*
Stephanie:
Vad säger du Pedram?
Pedram:
Jag tycker inte at jag som en man kan riktigt svälja konceptet av att jag sitter still medans två brudar springer och krigar. Det känns inte rätt
Emelie:
Okej, då får du stå framme då

Pedram går in i Hockey snacket och hävdar följande:
Jag vill gärna stå i mål på grund av min axelskada men tjejerna låter inte mig för jag är starkare och de känner sig otrygga och osäkra

¨
Det bara ÖSAR toxic masculinity

Hahaha hör det oxå, lätt som det var hans idé istället . Hoppas E säger nått sen eller AD säger nått. Då ser han dum ut där inne . Här ute vet vi ju redan 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in