2021-03-17, 09:51
Medlem
HatarIslams avatar
Vilken orm Joel är som kan ljuga sådär utan att blinka, och hålla masken så länge.
2021-03-17, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är så jävla skönt att hon är borta!

Det var utvecklande och bra svar. Tack för analysen.
2021-03-17, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete madde ser ut som en rikitg rugguggla utan smink

Har hon sminkat sig nu? Tycker hon är jättesöt vid bordet just nu i alla fall.
2021-03-17, 10:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Exakt!! Då ska man väl förfan inte ge upp? Alldeles för mycket gnäll..

Ja, det har du rätt i faktiskt. Dock tror jag han valde att "ge upp" när dom låg under med 5-6 mål. Men du har rätt. Ge fan inte upp. Det är 1 miljon kr. Vet inte om dagens 20 åringar tycker att 1 miljon kr är inget att kämpa för. Jag är 30+ och hade krigat ihjäl mig för chansen till dom pengarna.
2021-03-17, 10:09
Medlem
Fan va dåligt att det blir hockey idag igen. BB vill verkligen att Judith och lillbögen ska sitta säkert
2021-03-17, 10:10
Medlem
så samma hockey idag allt för att judiths lag ska sitta säkert
2021-03-17, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag saknar faktiskt Therese där inne, som kunde driva P till vansinne. Hon har blivit hård klandrat, alldeles för hårt. Tycker många andra förtjänar att åka före henne. Jag har helt tappat intresset.

Apropå intervjun med Therese och P, så sa hon att hon ville umgås med honom, sen fick de se. Det betyder att hon vill nog inte dumpa han i TV eller tvärtom, och alla som svarar sådär vet man ju vad det innebär. Ingenting. Tror hon försökte bara styra undan frågan. Tyvärr kan jag tro att Therese använde P som helt enkelt att leka med inne i huset, det kommer inte bli mer. Är övertygad om det. Hoppas unga killar som tjejer som följer detta program lärt sig att ingen av dom har ett beteende som är accepterat.
Therese har nog lekt med många killars känslor genom åren.
Dock hade Therese andra bra sidor och tag tror hon hade blivit ännu mer sevärd med tiden, då hon precis börjat öppna upp sig.

Följer inte alls liven som jag gjorde innan hon åkte. Tyckte det var synd.
Jag tycker tvärtom, att liven är bättre utan henne. Hursomhelst så appropå intervjun med Therese så tror jag att man får ta den med en nypa salt. Tittar du en gång till så ser du att det är klippt utav bara fan, vilket Louis och Jespers intervjuer inte var. Jag har faktiskt aldrig skådat något så klippt på svensk tv innan.

Jag tror nämligen att man gjort en sk "skademinimering" med Therese, en pudel. Man har talat om för henne vad, eller hur hon bör svara för att hatet på internet inte ska fortgå. När alls frågor ställdes så ser man tydligt att dom klippt något innan hon svarar, och hon är tydlig med svaret på "varför ogillar du Emelie?" efter en klippning. Där är jag övertygad om att man talat om för henne att tittarna har både sett och hört att hon ogillar Emelie och bör svara någonting istället för att dementera det.

Men vad vet jag egentligen, det är bara vad jag tror. Intervjun kändes inte genuin och den är klippt som tusan.
2021-03-17, 10:11
Medlem
tycker simon ponne tanja ska köra riktig jävla defensiv grishockey då kan dem ta det
2021-03-17, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tycker tvärtom, att liven är bättre utan henne. Hursomhelst så appropå intervjun med Therese så tror jag att man får ta den med en nypa salt. Tittar du en gång till så ser du att det är klippt utav bara fan, vilket Louis och Jespers intervjuer inte var. Jag har faktiskt aldrig skådat något så klippt på svensk tv innan.

Jag tror nämligen att man gjort en sk "skademinimering" med Therese, en pudel. Man har talat om för henne vad, eller hur hon bör svara för att hatet på internet inte ska fortgå. När alls frågor ställdes så ser man tydligt att dom klippt något innan hon svarar, och hon är tydlig med svaret på "varför ogillar du Emelie?" efter en klippning. Där är jag övertygad om att man talat om för henne att tittarna har både sett och hört att hon ogillar Emelie och bör svara någonting istället för att dementera det.

Men vad vet jag egentligen, det är bara vad jag tror. Intervjun kändes inte genuin och den är klippt som tusan.

håller med dig man ser klart och tydligt att det är klippt frågan är varför? Jag köper inte anledningen om att det skulle vara för hon fått hat för det får alla även om hon fått mer. så frågan är varför känner fyran sig tvungna att klippa intervjun
2021-03-17, 10:14
Medlem
Idiot-produktion som gör allt för att få Joel och Judith säkra nu!

Och Nardos knip igen din jävla trut om hockey för du rörde dig fan inte en meter igår! Satans nolla
2021-03-17, 10:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Så det blir "riktig" hockey idag med?
Produktionen ger sig helt enkelt inte förrän äckelJudith sitter säkert!!
Korruption på låg nivå!
2021-03-17, 10:15
Medlem
Judith, Madde och Joel borde vinna idag. Spelar dom som dom gjorde i första matchen igår så är dom det bästa laget. Men mot Katti, Adrian och Afrikana så var dom inte alls bra. Simon dör efter 2min.
Och Tanja har sina problem från igår, och Emelie kommer kämpa på och slänga sig överallt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in