Citat:
Ursprungligen postat av
Kalasboll
Jag saknar faktiskt Therese där inne, som kunde driva P till vansinne. Hon har blivit hård klandrat, alldeles för hårt. Tycker många andra förtjänar att åka före henne. Jag har helt tappat intresset.
Apropå intervjun med Therese och P, så sa hon att hon ville umgås med honom, sen fick de se. Det betyder att hon vill nog inte dumpa han i TV eller tvärtom, och alla som svarar sådär vet man ju vad det innebär. Ingenting. Tror hon försökte bara styra undan frågan. Tyvärr kan jag tro att Therese använde P som helt enkelt att leka med inne i huset, det kommer inte bli mer. Är övertygad om det. Hoppas unga killar som tjejer som följer detta program lärt sig att ingen av dom har ett beteende som är accepterat.
Therese har nog lekt med många killars känslor genom åren.
Dock hade Therese andra bra sidor och tag tror hon hade blivit ännu mer sevärd med tiden, då hon precis börjat öppna upp sig.
Följer inte alls liven som jag gjorde innan hon åkte. Tyckte det var synd.
Jag tycker tvärtom, att liven är bättre utan henne. Hursomhelst så appropå intervjun med Therese så tror jag att man får ta den med en nypa salt. Tittar du en gång till så ser du att det är klippt utav bara fan, vilket Louis och Jespers intervjuer inte var. Jag har faktiskt aldrig skådat något så klippt på svensk tv innan.
Jag tror nämligen att man gjort en sk "skademinimering" med Therese, en pudel. Man har talat om för henne vad, eller hur hon bör svara för att hatet på internet inte ska fortgå. När alls frågor ställdes så ser man tydligt att dom klippt något innan hon svarar, och hon är tydlig med svaret på "varför ogillar du Emelie?" efter en klippning. Där är jag övertygad om att man talat om för henne att tittarna har både sett och hört att hon ogillar Emelie och bör svara någonting istället för att dementera det.
Men vad vet jag egentligen, det är bara vad jag tror. Intervjun kändes inte genuin och den är klippt som tusan.