2021-03-17, 11:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Javisst, kvällens avsnitt kommer bestå till 90% hur dom försöker få Nardos framstå som Sveriges Oprah.
På nåt jävla sätt lyckas dom nog klippa/vinkla eländet så hon framstår som rolig och har en hjärna! (FX)

Garanterat! Den som skrev Nardos von Sievers var ju spot on! Bäst på att avbryta och vill helst höra sin egen röst!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så satans störigt att Pedram pratar om sig själv i tredje person! Vad är det för fel på människan?

Adrian växer här, han kan faktiskt föra studiosamtal!
Peddo vart en av dem sämsta igår
Steph var den sämsta målvakten noll bollkänsla och Emelie har aldrig spelat hockey eller ens hållit en hockey klubba förrän igår
Peddo bara sitter där och kommer med sin floskler.Han är en av de sämsta i tävlingar och har dålig fysik
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var lite min bruuscha i början men det har avtagit

Kommer det till att rädda någon lär han rädda Pedram igen.
2021-03-17, 11:09
Medlem
Nu manifestar jag att Pedrams lag förlorar och står nominerade på måndag och att Pedram får minst röster på måndag, han är en RIKTIG bully.
2021-03-17, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram's ego och hela hans aura ÄCKLAR MIG, jag älskar hur Nardos har sett genom hans falskhet och visar TYDLIGT hennes disapproval av hans trash beteende, irriterar mig dock på att AD fortfarande fortsätter slicka hans röv.

Hans ansikte är provocerande på något sätt. Han är så inkompetent att när han sätter igång sina monologer med ordbajs om ingenting så tappar de som tvingas lyssna på honom hjärnceller.
2021-03-17, 11:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Så satans störigt att Pedram pratar om sig själv i tredje person! Vad är det för fel på människan?

Adrian växer här, han kan faktiskt föra studiosamtal!
Eller hur!
ÄckelJudith har ju också den jävulskt irriterande störningen!
Måste vara nån slags Narccisistsyndrom?

Haha, sa Peddot nyss att han ska ta i så han ligger i koma!
Vilket drömscenario.
2021-03-17, 11:10
Medlem
hittanemoos avatar
Alla som undrar varför AD, som är vettig och lugn kille, slickar Pedrams röv så tror jag tyvärr det är lite för att de båda är blattar. Adrian är polack och man hör att han pratar lite blatteskånska, så antar att han är uppvuxen på Norra Fäladen eller Linero i Lund. Dvs han är van och uppvuxen med personer som Pedram.

Han är ju också den enda som inte fryser ut Nardos, låg t.o.m. och kliade på henne igår kväll.

Nardos måste ha sjukt självförtroende om hon ens tror att hon har en riktig chans på Adrian dock. Herregud vilken hybris! Att hon ville hålla studiosnacket när hon typ inte ens vet vad hockey är eller kan stå på ett par inlines? AD börjar stå upp för sig själv mer och låter inte henne göra det ensam.
2021-03-17, 11:11
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Kommer det till att rädda någon lär han rädda Pedram igen.
Självklart tar han Peddo före Emelie
2021-03-17, 11:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är något udda med Adrian. Jag funderar fortfarande på om han verkligen är en riktig deltagare.
Varför skulle dom fylla huset med en massa halvidioter och några kompletta och sedan ta in en normal person och gömma honom under en mössa...

Jag vet, och sen skickar de in en tråkig tös att matcha honom? Tänker på Madde då, sååå trist! En blandning av Marga*ux Di*etz och The*rese Lind*gren.

Ojoj, snart kommer Nardos brisera för att Katti försöker lära henne LYSSNA och inte ställa samma frågor som nyss ställts. Dikmen kommer iaf använda klubban på Katti för det här! Varför fattar han inte att Nardos inte har många egna tankar, hon gör ju så här hela tiden.

Visst, ska ge henne att ibland glimrar hon till men det är så sällan att det är försumbart.
2021-03-17, 11:13
Medlem
ska peddo inte vara målvakt nu eller?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är något udda med Adrian. Jag funderar fortfarande på om han verkligen är en riktig deltagare.
Varför skulle dom fylla huset med en massa halvidioter och några kompletta och sedan ta in en normal person och gömma honom under en mössa...
😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alla som undrar varför AD, som är vettig och lugn kille, slickar Pedrams röv så tror jag tyvärr det är lite för att de båda är blattar. Adrian är polack och man hör att han pratar lite blatteskånska, så antar att han är uppvuxen på Norra Fäladen eller Linero i Lund. Dvs han är van och uppvuxen med personer som Pedram.

Han är ju också den enda som inte fryser ut Nardos, låg t.o.m. och kliade på henne igår kväll.

Nardos måste ha sjukt självförtroende om hon ens tror att hon har en riktig chans på Adrian dock. Herregud vilken hybris! Att hon ville hålla studiosnacket när hon typ inte ens vet vad hockey är eller kan stå på ett par inlines? AD börjar stå upp för sig själv mer och låter inte henne göra det ensam.

AD har sagt att han har liknande kompisar som Peddot på utsidan, så du har rätt. Dock ser man knappt dem alls prata om något särskilt förutom "eyy bruuur *fistbump*" lite då och då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in