Citat:
Ursprungligen postat av
Bendi
Nähä. Men för en kvinna som hör en man prata nedlåtande om kvinnor är det svårt att skilja på vad som är kvinnohat generellt och vad som riktas enbart mot s k tokfeminister. Lätt att tro att ni hatar alla kvinnor, precis som ni tror att vissa kvinnor hatar alla män när det bara handlar om FB-idioter
Citat:
Ursprungligen postat av
Bendi
Nä inte problem för mig, jag undviker i vanliga fall såna som du. Inte för att jag är tokfeminist utan för att jag inte har något utbyte av lågintellektuella, elaka och fula män som alltid tror att de har rätt.
Men lilla stumpan. Kan du inte förstå skillnaden så är det ju du som är lågintellektuell.
Sen kan vi ju konstatera att utbytet av vad du har tillfört tråden inte är värt ett skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gizur
Att Lambertz först nu häktats för en anmälan som lämnats in vid årsskiftet tyder möjligen på att ljudfilen i sig inte är extremt skadlig för Lambertz.
Ja, vi får väl avvakta och se vad det är. Som du är inne på är det sannolikt inget av större bevisvärde. Möjligt att hon eller någon väninna har försökt få Lambertz att be om ursäkt eller på annat sätt känna sig ångerfull. Något han mycket väl kan ha varit, inte för att han har våldtagit henne utan för att det var ett dumt val att ha sex med henne.