2021-03-16, 20:18
Medlem
Craiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
r deras pizzor goda ens jmfrt med en random turkpizza ?

Om du gillar tjocka, flottiga pizzor s lr du inte bli besviken.
Citera
2021-03-31, 02:12
Medlem
Fyfan vilken jvla dlig id.

2019 62m omsttning, 57m back.

Ser nu att styrelsen verkar bara vara britter, r de s jvla dumma med pengar att de inte har koll hur Sveriges pizzascen ser ut? Pizzaturkarna gr ju back sjlva utan att ta ln hyfsat ofta, och dominos r ju riktig skitpizza.
Citera
2021-04-03, 09:33
Medlem
PaoloRobertos avatar
Vi har redan en riktigt stark pizza-kultur i Sverige. Fel land att ppna upp i.
Citera
2021-10-24, 12:01
Testade Dominos fr frsta gngen. De hade ngot erbjudande s det fick bli en medium pan-pizza, ​chicken-wings, dippsser och dryck fr 150 kr. Blev proppmtt. Alldeles fr mycket mat fr mig. Kunde rckt fr tv. Pizzan var helt ok, men skilde sig inte s mycket frn Pizza Hut. andra sidan var det nog 10 r sen jag var p Pizza Hut, s jag minns inte riktigt. Kycklingvingarna var smakrika till skillnad frn dippsserna. verlag verkar de ha prisvrda erbjudanden men jag kommer nog inte att handla ofta d pan-pizza inte riktigt r min grej.

Det mrkligaste var tidsplaneringen. Bestllde avhmtning till kl. 16.00 och var dr fr tidigt, kl.15.40. Sg mitt namn p en skylt med 35 minuter till leverans, allts 16.15. OK, jag gr en svng och kommer tillbaka kl.16.00. Nr jag kom tillbaka var maten frdig p utsatt tid. Lite mrkligt att de plussade p 15 minuter nr det inte behvdes.
Citera
2021-11-18, 05:38
Medlem
VelvetThornss avatar
Har kkat dr ngra gnger nu och det r inte ngon kulinarisk smaksensation men klart bttre n en svettig turkpizza. Hur folk kan gilla turkpizza r fr mig ett mysterium.
Citera
2022-09-08, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Tycker Dominos r mycket godare n mnga turkpizzor jag tit. Att de inte har pizzasallad gr mig ingenting fr det ter jag aldrig nd och jag frstr inte hur ngon normal mnniska kan tycka att det hr till med sallad p p pizzan.
Citera
2022-09-09, 12:39
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Om du gillar tjocka, flottiga pizzor s lr du inte bli besviken.

Provade faktiskt en pepperoni i somras, var betydligt mindre flottig och grisig n random turkpizza, pminner lite om pizza huts allafall, helt ok var den kan inte pst cklig. Lite kul att man kunde se p display p vggen momenten nr den r i ugnen och nr den blir klar typ.
Citera
2023-01-21, 21:22
Medlem
Hur mnga kalorier tror ni att det r i en stor dominos peperoni pizza?
Citera
2023-01-28, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tycker Dominos r mycket godare n mnga turkpizzor jag tit. Att de inte har pizzasallad gr mig ingenting fr det ter jag aldrig nd och jag frstr inte hur ngon normal mnniska kan tycka att det hr till med sallad p p pizzan.
att ta ngon sorts grnsak till mat r ju ganska vanligt i alla kulturer och att svensken vill ha sitt grna r ju inget nytt. knappast svrt att frst, kan jag tycka. sen s ter vl dom flesta salladen vid sidan av? mnga kkar den innan dom glufsar i sig pizzan. ibland kan jag f fr mig att slnga p pizzasalladen p pizzan, men det hr inte till vanligheterna. oftast kkar jag den vid annat tillflle.

Citat:
Ursprungligen postat av hesus1231
Hur mnga kalorier tror ni att det r i en stor dominos peperoni pizza?
om du r nyfiken s surfa in p dominos.se s str det garanterat dr.
Citera
2023-01-28, 17:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
att ta ngon sorts grnsak till mat r ju ganska vanligt i alla kulturer och att svensken vill ha sitt grna r ju inget nytt. knappast svrt att frst, kan jag tycka. sen s ter vl dom flesta salladen vid sidan av? mnga kkar den innan dom glufsar i sig pizzan. ibland kan jag f fr mig att slnga p pizzasalladen p pizzan, men det hr inte till vanligheterna. oftast kkar jag den vid annat tillflle.

om du r nyfiken s surfa in p dominos.se s str det garanterat dr.

Inte till pizza. Det r Sverige ensamma i vrlden om. Och d Dominos r en amerikansk kedja i grunden s r det inte s konstigt att de inte har pizzasallad.
Citera
2023-01-28, 18:49
Medlem
Citat:
Inte till pizza. Det r Sverige ensamma i vrlden om. Och d Dominos r en amerikansk kedja i grunden s r det inte s konstigt att de inte har pizzasallad.
visserligen, men d tycker jag det r konstigare med frukt P pizzan. kl knns inte s lngskt nd.
Citera
2023-09-10, 19:34
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Provade faktiskt en pepperoni i somras, var betydligt mindre flottig och grisig n random turkpizza, pminner lite om pizza huts allafall, helt ok var den kan inte pst cklig. Lite kul att man kunde se p display p vggen momenten nr den r i ugnen och nr den blir klar typ.

Jag vet inte var ni beskte Dominos men jag var p Dominos i Gteborg och dr var det en turk/blatte som bakade pizzorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in