Citat:
Ursprungligen postat av
MarryBlunt
Fast det har hon ju inte den enda värdering vi vet något om säger ju 4,6. Den andra värderingen vi kan använda är booli den säger Marielund 67≈ 5 680 000 kr
Ett spann mellan 5 040 000 kr och 6 310 000 kr. Sen har vi ju inget mer att gå på värderingsmässigt. Vi vet ju inte allas vad Ebbas låssas värderingar sa.
Jag vet nog inte alla och alla har nog inte uppdagats ännu men.
•Exempelvis det inlägget som Grotius lyfter upp i citatet nedanför. Det kan vi ju med allt rabalder som är säga att hon gjorde.
• Att Esbjörn haft tillgång till två värderingar innan pris bestämdes.
Man kan säga att hon misslyckades på alla punkter om det var hennes intuition. Hon kan väll knappast ha trott på det själv när hon skre det där.
Vad i Corona resterktioner är det du inte förstår? Eller kanske sitter du med foliehatt och förnekar Corona som ett påhitt av amerikanarna för att de ska spruta in mickrochip i alla.
Vad det gäller Boli låt mig småle
jag gjorde för skoj skull ett på mitt hus som är på 244m2 samt byggt 2003 med tre uthus och stall och verkstad uppvärmt totalt 400m2 tomt 13700m2 och hyrmöjligheter till 3ha åker.
Solenergi samt vattenburet ved /värmepump. gränsar till en mindre damm på 380,000m2 och ett värde på 970,000 på boli
48 km till hamnstad på ca 44,000 invånare.
så den litar jag ej på taxeringsvärdet är ju på 2,3 miljoner