Citat:
Ursprungligen postat av
ba'loba
Jag tror hon tycker hon gett ett schysst pris för fastigheten med tanke på skicket och alllt jobb som måste göras.
Att hon erbjuder mera samt andra kostnader tyder jag som att kan vi sluta med det här nu, jag vill bo NU!
Fast det har hon ju inte den enda värdering vi vet något om säger ju 4,6. Den andra värderingen vi kan använda är booli den säger Marielund 67≈ 5 680 000 kr
Ett spann mellan 5 040 000 kr och 6 310 000 kr. Sen har vi ju inget mer att gå på värderingsmässigt. Vi vet ju inte allas vad Ebbas låssas värderingar sa.
Citat:
Ursprungligen postat av
nova68
Kan du Kalle anka räkna upp vilka lögner som uppdagats från Ebba.
Räkna nu lugnt och sansat upp alla bevisade lögner som uppdagats.
Ta även med bevisade oegentligheter som förekommit.
Spalta upp dom en och en med bevisen om detta.
Klarar du det eller blir det bara samma okonstruktiva haranger igen?
Jag vet nog inte alla och alla har nog inte uppdagats ännu men.
•Exempelvis det inlägget som Grotius lyfter upp i citatet nedanför. Det kan vi ju med allt rabalder som är säga att hon gjorde.
• Att Esbjörn haft tillgång till två värderingar innan pris bestämdes.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grotius
Men, Ebba skriver ju så här på sin Facebooksida (den 9 oktober):
"Jag har varit noggrann med att säkerställa att allt ska gå korrekt och schysst till."

Man kan säga att hon misslyckades på alla punkter om det var hennes intuition. Hon kan väll knappast ha trott på det själv när hon skre det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Tilläggas ska att det var efter köpet (födelsedagfirandet) men dom kanske tror det smittar retroaktivt.
Vad i Corona resterktioner är det du inte förstår? Eller kanske sitter du med foliehatt och förnekar Corona som ett påhitt av amerikanarna för att de ska spruta in mickrochip i alla.