Citat:
Ursprungligen postat av
Nergus
Ja, det känns ju på förhand att vi nu har fler spelare med bättre tekniska kvaliteter än vi hade 2016, känns som att nuvarande spelare bättre kan sätta Zlatan till lägen än de spelarna var kapabla till. Och Zlatan är ju idag pga åldern mer en renodlad boxspelare som ska vara i boxen och hugga på instick och inlägg och då är det upp till spelare som Forsberg och Kulusevski att servera Zlatan med bra bollar.
Usch, det där ger inga bra vibbar. Tanken på att - återigen - få se en orörlig Zlatan stå inne i straffområdet och gestikulera mot de allt stirrigare lagkamraterna som misslyckas med att "servera Zlatan med bra bollar".

Det har varit sååå skönt att slippa det där.
(du menade säkert inte så, men ...)