2021-03-16, 13:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Jaha.. Då kan vi vänta oss en one man show i några månader framöver..
Citera
2021-03-16, 13:39
Medlem
Till och med Gustav Henriksson eller Kristopher da Graca borde gå före Granen.
Citera
2021-03-16, 13:43
Medlem
beatbeats avatar
...
Senast redigerad av beatbeat 2021-03-16 kl. 13:47. Anledning: inte relevant längre.
Citera
2021-03-16, 13:45
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Till och med Gustav Henriksson eller Kristopher da Graca borde gå före Granen.
Fattar ni inte att Andreas Granqvist är tillbaka i landslaget på grund av sin lagkaptensroll för att hålla pli på Zlatan?
Citera
2021-03-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jaha, nu blir frugan glad. Detta innebär mindre tid framför TV:n för mig.
De fetade tycker jag inte hör hemma i en landslagstrupp.

Vilka spelare hade du velat ha med istället? Granen är den som känns konstig, Zlatan skall sportsligt sett vara en del av truppen(om han är skadefri), sedan gäller det ju att han anpassar sig till laget.
Citera
2021-03-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Härligt blygsam på insta Zlatan. Inget om laget eller att göra historia tillsammans. Nej, det viktigaste är att Gud är tillbaka.

Snacka om att inte kunna läsa av rummet.

Zlatan behöver inte läsa av rummet, rummet läser av Zlatan.

Lite orolig dock att det blir fiasko. Sverige kan inte hantera favoritskap oberoende av idrott. Gäller att media inte svävar iväg osv. Men det är nog alldeles för sent och för mycket begärt.

På det stora hela så är det ju fantastiskt roligt att guden är tillbaka!
Citera
2021-03-16, 13:53
Medlem
Mich13s avatar
Så jävla besviken på Janne... jävla toffel. Zlatan förlöjligade honom, hånade honom och kallade honom indirekt för rasist.

Truppen tyckte det var skönt att bli av med Zlatan, tro inget annat. Undrar hur många i laget som faktiskt är glada över det här.
Citera
2021-03-16, 13:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjeppkineseN
Zlatan behöver inte läsa av rummet, rummet läser av Zlatan.

Lite orolig dock att det blir fiasko. Sverige kan inte hantera favoritskap oberoende av idrott. Gäller att media inte svävar iväg osv. Men det är nog alldeles för sent och för mycket begärt.

På det stora hela så är det ju fantastiskt roligt att guden är tillbaka!

Tror jag nog. Tvivlar inte en sekund på att Janne skickar ut Z om han inte anpassar sig till vad J vill ha i laget.
Citera
2021-03-16, 13:56
Medlem
En sargad Granen känns mycket märkligt. Men jag tyckte ändå mest att det var kul med både Starfelt och Nilsson ändå.

Hoppas Cajuste går in och gör en riktigt bra insats i någon match så att Gurra förevigt blir förpassad till historieböckerna.

Inget att invända mot Pierre Bengtsson han har stått för starka insatser i väldigt svåra matcher för inte alls särskilt länge sedan.
Citera
2021-03-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Fattar ni inte att Andreas Granqvist är tillbaka i landslaget på grund av sin lagkaptensroll för att hålla pli på Zlatan?

Tror du att Zlatan kommer lyssna på sportchefen från en superettanklubb - som inte har koll på sina egna spelare?
Citera
2021-03-16, 13:57
Medlem
Hirvis avatar
Alltså huuur kan han ta med Granen. Det är faktiskt lite hånfullt mot resten av världen.
Citera
2021-03-16, 13:58
Medlem
Tror inte dagens spelare i landslaget köper några fasoner från Zlatan.
Det har gått 5 år sedan, en annan generation som spelar nu.
Han kan vara bra att ha på bänken tills det är 20 min kvar av matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in