2021-03-16, 11:48
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Man blir ju förbannad! Såna här tjejer förstör för de som verkligen blivit utsatta.

Hon borde skämmas.

Jag håller verkligen med!!!!
Citera
Medlem
Mer.info.007s avatar
Hon vill väl gå ut i framtiden senare och göra föreläsningar. Och dra detta politiskt. Jag blev våldtagen av en advokat.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Vad är det för fel på många män i denna tråd, vilket jävla kvinnoförakt ni uppvisar.
Redan innan ni ens har en aning om vem som detta gäller, än mindre om vad som hänt eller för den delen vad för bevis som finns, så sågar ni sönder denna tjej, tusen idéer om att allt är en väl utstuderad plan för att sätta dit GL.
Som medelålders man skäms man nästan själv över er jävla syn på kvinnor.
Håll käften din jävla betahane.

Klart det är anmärkningsvärt när hon anklagat tre andra män som gått fria och där hon står inför en rättegång om förtal.

Jag tror Lambertz är oskyldig. Han kan inte vara så dum att han våldtar en tjej och förstör hela sin karriär. Skulle han vilja knulla så hade han kunnat göra det på någon bordell i asien.
Citera
2021-03-16, 11:49
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Polisen eller åklagaren har utrett i två månader. Tror inte man häktar en person som Lambertz för sannolika skäl om man inte har sitt på det torra.

Visst kan han bli frikänd, men att häkta honom har nog mer än en juriststuderandes ord.
Fast ”på det torra” innebär att ord står mot ord och att kvinnan lite slugt lurar GL att vidgå vissa omständigheter via sms.
Våldtäkt idag är ett samtyckande samlag som slutar med att satsen läggs på fel ställe och kvinnan sagt nej till just den typen av Grand finale.
Så att GL häktas är inte så konstigt.
Senast redigerad av Sonnenwende 2021-03-16 kl. 11:56.
Citera
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Båda de män som kvinnan tidigare anmält för våldtäkt har friats. I det ena fallet gick utredningen inte ens till åtal.
Citera
Medlem
Hon är redan anmält för förtal i ett annat påstått sexbrott - sade jag inte det redan för en vecka sedan? /DAEN
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Han är säkert oskyldig, men jag har noll sympatier för honom. Han har varit en metoo-whiteknight och försökt hjälpa denna kvinna att förstöra livet för män. Nu får han själv smaka på denna medicin.
Det tycker jag också.
Citera
2021-03-16, 11:50
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Vad är det för fel på många män i denna tråd, vilket jävla kvinnoförakt ni uppvisar.
Redan innan ni ens har en aning om vem som detta gäller, än mindre om vad som hänt eller för den delen vad för bevis som finns, så sågar ni sönder denna tjej, tusen idéer om att allt är en väl utstuderad plan för att sätta dit GL.
Som medelålders man skäms man nästan själv över er jävla syn på kvinnor.

Hur vore det om du använde hjärnan en sekund:
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Tjejen har tydligen anmält tre personer på tre år för våldtäkt. Åtminstone en kille har blivit friad och anmälningar om förtal samt falsk tillvitelse har lämnats in emot henne.
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Och du VET att så är faller nu?
Kom igen när du isf har dessa uppgifter innan är det inget annat än skitsnack!

Läste du inte Expressenlänken som släpptes alldeles nyss??

https://www.expressen.se/nyheter/kvinnan-som-anmalde-topp--juristen-star-atalad-for-fortal/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du tror inte att det handlar om lite mer efter att de under en längre tid utrett saken och därefter får Göran häktad?

Jovisst tror jag det. Vår modiga skaldinna har kunnat dra sig tillbaka in i ensamhetens varma sköte för att helhjärtat ägna sig åt sitt skapande. Ett skapande som nu burit frukt i form av ytterst pregnanta bilder. Bilder som formar en berättelse. En mycket stark sådan därtill.

Hellre lyss till den berättelse som sprack än att aldrig bli påspänd som slyna. Eller vad var det nu den där Heidenstam sa?
Citera
2021-03-16, 11:51
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Fast ”på det torra” innebär att ord står mot ord och att kvinnan lite slugt lurar GL att vidgå vissa omständigheter via sms.
Våldtäkt idag är ett samtyckande samlag som slutar med att satsen läggs på fel ställe och kvinnan sagt till just den typen av Grand finale.
Så att GL häktas är inte så konstigt.
Fast det är inte det jag säger, jag säger att de utrett i ett par månader och därefter häktat Lambertz. Inte en chans att de enbart gått på hennes ord. Det måste vara betydligt mycket mer innan de gör som de gjort.
Citera
2021-03-16, 11:51
Medlem
Ringhals3s avatar
Bortsätt från att detta börjar utveckla sig till ett episkt drama så undrar jag hur länge man är en "ung kvinna", enligt Expressen så är man det ännu när man är 30+ som i dethär fallet.

*"...som misstänkt för att ha våldtagit en ung kvinna som under lång tid sett honom som en slags..."

Antingen är han skyldig men det kan lika gärna vara hon som är kaninkokerska déluxe!

Och vad utfallet av en rättegång faktiskt blir i detta fall behöver inte ha någon koppling till vad som faktiskt hände där på julafton.

Men alldeles oavsett Lambertz skuld så kan idioten Lambertz gott ha det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in