2021-03-16, 00:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Alla killar ska hålla fingrarna borta från Madde hon är våran Grodan
Jaaaaa, jag är med på att dela lite
2021-03-16, 00:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra att du delar med dig en annan vinkel på det. Det får en att fundera lite extra.
Han ligger nog så nära sanningen man KAN komma i detta fall, För man såg samt hon sade då Katti vart safe hon åker i dag...

Så man får en att undra om inte den där långa bikten var ngt helt annat än just en bikt, Kan varit en psykolog som kom akut dig för att utvärdera henne och göra en bedömning om hon skulle klara av detta gissar hon fick höra läge träda ut och jobba på dig själv samt terapi timmar!
2021-03-16, 00:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Jag tror att utåt sätt är hon jävligt nice.
Men vem vill vara med någon som lackar för att hennes pojkvän ringer henne när hon är ute kl 4 på natten?
Var hon "ute" ute då? Jag hörde inte vad hon sa exakt.
2021-03-16, 00:43
Medlem
xrlpyts avatar
Ojdå, nu ska Nardos berätta om utomländska killar hon har chattat med på nätet, och det har känts så rätt, men så har det inte blivit något när de väl träffats på riktigt.. oh lord..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Var hon "ute" ute då? Jag hörde inte vad hon sa exakt.

Hon kanske sade en, två, tre, fyra gånger när hon var ute

Att han ringde henne många gånger under en utekväll
Medlem
Tråkigaste/Segaste Måndags kvällen hittills.
Medlem
1754s avatar
Jag tycker uppriktigt synd om den kille som fångar Narnia. Han kommer aldrig få komma till , eller se henne naken. Lär vara ständigt drama om småsaker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
För en gammal BB-tittare så är det här sömnpiller tv för mig. Vart fan är festen? Dramat? skitsnacket? De sitter och äter knäckemacka i bubbelpoolen istället för att festa till
Nä, nya deltagare behövs.

Håller helt med. Hur kan ens folk tycka det här är kul? Se folk äta knäckemacka eller sitta o prata skit i en pool.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han ligger nog så nära sanningen man KAN komma i detta fall, För man såg samt hon sade då Katti vart safe hon åker i dag...

Så man får en att undra om inte den där långa bikten var ngt helt annat än just en bikt, Kan varit en psykolog som kom akut dig för att utvärdera henne och göra en bedömning om hon skulle klara av detta gissar hon fick höra läge träda ut och jobba på dig själv samt terapi timmar!
Yep. Det kan ju också vara en av orsakerna. Bara inte Tess läser för mycket ensam.
2021-03-16, 00:44
Medlem
Sist på bollen, men vad pågår!? Nachos dippar sig i bubbelnuggen.
Medlem
Hur många killar har Nardos haft? Så fort nån berättar något om en partner så har hon också ett eget exempel av det
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Tråkigaste/Segaste Måndags kvällen hittills.

Tvärtom. Den här dagen var extremt produktiv tycker jag. Kändes som att man uppnådde en orgasm eller ett klimax när Tess slängdes ut med huvet före. Nu är det bara lugnet efter klimax som många av oss + deltagarna känner. Att andas ut, slappna av, för att sedan återkomma med kraft igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in