2021-03-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
När flickvänner säger "Han ringde mig när jag var ure kl 1 kl 2 kl 3 kl 4 på natten".

Vad fan gör du ute den tiden medan din pojkvän sitter hemma?

vem sa det?
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vem sa det?

Madde.
Medlem
Märker ni också att Adrian är bara intresserad av att umgås med Pedram ikväll? Jag tror han kommer insistera att dela säng med honom, and next thing you know så har vi vårt första inofficiella gay/hetero paret 🤣🤣 jag tror verkligen att detta var ADs dröm som i uppfyllelse, att ha Pedram för sig själv.
Medlem
xrlpyts avatar
Nu beskriver Madde en tidigare pojkvän, väldigt kontrollerande, begränsade hennes sociala liv, tyckte hon var pinsam och hackade på henne när hon var för öppen i sociala sammanhang..
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay, Grodan hoppas ha henne för sig själv. Inget strul nu med andra.
Fint att se BB nu. Andra kan få lite mer TV tid än bara bröst och röv, det blir tröttsamt i längden.
Alla killar ska hålla fingrarna borta från Madde hon är våran Grodan
2021-03-16, 00:37
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Shit va skön stämning det är i huset när Tess lämna? Ingen sorg bara positivitet, NARDOS BADAR?
Ja jag säger ju de, huset är som förvandlat ! Som natt och dag. Inget porrande eller utfläk. Inget snurra flaskan lekar utan rätt normala samtal.
Å nardos badar😅
Ja tror tom killarna kan slappna av nu 🥂
Även mitt humör blev på topp, kommer sova som en stock inatt
2021-03-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Märker ni också att Adrian är bara intresserad av att umgås med Pedram ikväll? Jag tror han kommer insistera att dela säng med honom, and next thing you know så har vi vårt första inofficiella gay/hetero paret 🤣🤣 jag tror verkligen att detta var ADs dröm som i uppfyllelse, att ha Pedram för sig själv.

skojar du eller? kul hur man kan ha heeelt olika uppfattningar trots att man kollar på samma sak
2021-03-16, 00:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du inser väl att det numera finns något som heter oaktsam våldtäkt? Läs på om den och återkom. Här är en liten bit: "Oaktsam våldtäkt innebär att gärningspersonen kan dömas för exempelvis våldtäkt – även om det inte en sådan avsikt – om personen varit grovt oaktsam i frågan om den andra deltar frivilligt eller inte."

Vi är många som menar på fullt allvar att Pedos och Tess "relation" skulle kunna hamna i en sån situation.

Skulle säga dom flesta normalt funtade. Man ser vad man ser. Det går inte dribbla bort det.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Ja jag säger ju de, huset är som förvandlat ! Som natt och dag. Inget porrande eller utfläk. Inget snurra flaskan lekar utan rätt normala samtal.
Å nardos badar😅
Ja tror tom killarna kan slappna av nu 🥂
Även mitt humör blev på topp, kommer sova som en stock inatt

Håller med varenda ord.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Shit va skön stämning det är i huset när Tess lämna? Ingen sorg bara positivitet, NARDOS BADAR?
För en gammal BB-tittare så är det här sömnpiller tv för mig. Vart fan är festen? Dramat? skitsnacket? De sitter och äter knäckemacka i bubbelpoolen istället för att festa till
Nä, nya deltagare behövs.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Var ju knappast så det lät. Utan Adrian sa att Pedram och Therese säkert kommer ses på utsidan då båda bor i Sthlm och då instämde han.

Jag vet att det här är flashback, men shit vad lögner sprids till höger och vänster här.

En del här i tråden är kryddmästare vet du.. Tack för att du upptäcker det och säger ifrån.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Synd man inte varit lite yngre Madde hade varit toppen att ha liksom
Märkligt att hon verkar ha svårt att hitta någon kille
Hon är söt och har en jättefin figur

Jag tror att utåt sätt är hon jävligt nice.
Men vem vill vara med någon som lackar för att hennes pojkvän ringer henne när hon är ute kl 4 på natten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in